Jullie vergeten de luckyajaks krachten..
Zou me niks verbazen als ze de zaak nogmaals onderzoeken en zeggen ok ok we houden het op een waarschuwing. Want corona, stress drukte chaos en dan kan een foutje gebeuren :rolleyes:
 
Balen he dat Kwakkie je voor was 😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉😉
Nee ik had hier een bericht geplaatst dat in wedstrijd Ajax - PSV thuishoort en ik heb het verplaatst.
Maar je mag hem hier ook lezen hoor. ;)

Deze post:
Serdar Gözübüyük is de scheidsrechter. Jeroen Manschot is de VAR. Ik reken op een rode kaart voor Tadliafico of Tadic. Het mag ook allebei. Ik gun het ze allebei. Moeilijk kiezen, maar voorkeur voor Tadic. :p
 
Nee ik had hier een bericht geplaatst dat in wedstrijd Ajax - PSV thuishoort en ik heb het verplaatst.
Maar je mag hem hier ook lezen hoor. ;)

Deze post:
Serdar Gözübüyük is de scheidsrechter. Jeroen Manschot is de VAR. Ik reken op een rode kaart voor Tadliafico of Tadic. Het mag ook allebei. Ik gun het ze allebei. Moeilijk kiezen, maar voorkeur voor Tadic. :p
Met een juiste arbitrage had je nog deels gelijk gehad ook
 
En toch heb ik hoop.

De eerste helft was gewoon teleurstellend en zwak. Laten we daar eerlijk in zijn. Maar de tweede helft was een stuk beter. Zeker gezien het materiaal. Ik bedoel als je Mauro moet opstellen en Vertessen je aanvallende troef is. Dan is selectie gewoon wat uitgedunt op aanvallend vlak. Vandaar ook me hoop.


- Ajax had gewoon met minimaal 1 speler moeten staan. Belachelijk dat er twee keer geel word gegeven ipv rood.
Verder vond ik er ook veel discutabele momenten inzitten. Er werd in de extra tijd toch zeker tijd gerekt. Raar om dan op precies de tijd af te fluiten.
- PSV had nog mogelijkheden om een aansluiting treffer te maken. Zit het mee dan scoorde we nog op het einde met die grote kans.
- Je mist met Gotze en Gakpo gewoon enorm veel kwaliteit. Gotze is bij uitstek onze beste speler. En Gakpo zou ik op twee zetten of Malen staat op twee. Maar met name het creëren van kansen zijn deze twee enorm goed in. Dat mis je. Is een beetje hetzelfde als Ajax Haller en Tadic mist. Dan is die aanval ook gewoon 2 klasse minder.

Omdat Madueke,Gotze en Gakpo nog terug moeten komen van blessures heb ik nog hoop in verbeteringen. Dat scheelt echt in kwaliteit. Zeker in topduels. Kijk tegen Emmen moet je ook zonder die drie kunnen winnen. Maar tegen Ajax word het dan wat lastiger. Dat verwachte ik van te voren eigenlijk ook wel toen ik hoorde dat Gakpo nog niet terug is. Toen dacht ik al. Ai dat word moeilijk.
 
Omdat Madueke,Gotze en Gakpo nog terug moeten komen van blessures heb ik nog hoop in verbeteringen. Dat scheelt echt in kwaliteit. Zeker in topduels.
Tja, die drie zijn wel met grote regelmaat geblesseerd of onderweg. Als je daar je hoop op moet vestigen...
En alle topduels zijn nu wel geweest; komen ze straks weer terug voor een paar wedstrijdjes des keizers baard, nadat alles verkloot is, en dan komen er nog een paar topwedstrijden, en raken ze vlak daarvoor weer geblesseerd, en dan kunnen we weer gaan "als"-en. "Ja maar, als we een fitte selectie hadden gehad, dan" blabla :cautious:
 
Tja, die drie zijn wel met grote regelmaat geblesseerd of onderweg. Als je daar je hoop op moet vestigen...
En alle topduels zijn nu wel geweest; komen ze straks weer terug voor een paar wedstrijdjes des keizers baard, nadat alles verkloot is, en dan komen er nog een paar topwedstrijden, en raken ze vlak daarvoor weer geblesseerd, en dan kunnen we weer gaan "als"-en. "Ja maar, als we een fitte selectie hadden gehad, dan" blabla :cautious:
Nouja met deze selectie vind ik ons kwaliteit minder dan Ajax. Dus als je dan van nipt Ajax verliest is niet zo gek.

Met die drie spelers denk ik dat we redelijk gelijkwaardig zijn. Waarbij dan zelfs Ajax favoriet zou zijn.

Dus in die zin heb ik wel hoop dat het spel en resultaten beter gaan worden. Alleen Gakpo en Madueke maken psv al sterker.
 
Waar we de vorige x na een bliksemstart achteruit gingen lopen deden we dat nu in het begin al. Angsthazen voetbal. Ok, Ajax zette goed druk maar wij lieten ons als makke schaapjes naar de slachtbank leiden. Je moet Ajax juist aanpakken, daar houden ze niet van en dan zijn ze opeens echt niet zo goed als iedereen denkt. Eerste helft konden we alleen maar de ballen wegperen maar we hebben geen Luuk de Jong die die ballen bij zich kan houden. Dus elke bal waren we meteen weer kwijt. En ik vraag me oprecht af hoe lang die Rosario nog mag/kan blijven staan. Die gast heeft ons al zoveel tegendoelpunten opgeleverd door dom balverlies, echt ongelooflijk. En dan wel Mo gaan wisselen voor alleskunner Thomas. Eerste paar maanden was ik nog wel positief over Schmidt, maar ik begin me al meer te ergeren. Van mij mogen ze Jonk halen. Maar aangezien Overmars bij Ajax vertrekt zal die wel naar onze vrienden uit Amsterdam gaan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Heren ajaksers, van harte met wéér een overwinning op ons zwalkend PSV.
Ach, totaal irrelevante wedstrijd. Blijf het bijzonder vinden dat een bekerpot nog zo kan leven, maar dat is vooral mijn manco I guess.

Snap wel dat men hier niet blij was met de eerste helft, maar de tweede helft liet al een heel ander beeld zien. Eind deze maand staat er een veel belangrijker weerzien op het programma en als spelers zoals Gakpo, Madueke en Gotze dan fit zijn, verwacht ik alweer een hele andere wedstrijd.
 
Nouja met deze selectie vind ik ons kwaliteit minder dan Ajax. Dus als je dan van nipt Ajax verliest is niet zo gek.

Met die drie spelers denk ik dat we redelijk gelijkwaardig zijn. Waarbij dan zelfs Ajax favoriet zou zijn.

Dus in die zin heb ik wel hoop dat het spel en resultaten beter gaan worden. Alleen Gakpo en Madueke maken psv al sterker.
Gakpo en Madueke = creativiteit plus diepte in het spel. Iets waar het PSV sinds beider afwezigheid aan ontbreekt.
 
Gakpo en Madueke = creativiteit plus diepte in het spel. Iets waar het PSV sinds beider afwezigheid aan ontbreekt.
En met Gakpo heb je ook gegarandeerd schoten op doel. Daar ontbrak het gisteren nogal aan.

Wat wel knap is dat we een keer hebben weten te scoren met 0 schoten op doel
 
En met Gakpo heb je ook gegarandeerd schoten op doel. Daar ontbrak het gisteren nogal aan.

Wat wel knap is dat we een keer hebben weten te scoren met 0 schoten op doel
Blijkt Ajax defensief net zo incapabel als wij dat zijn..
 
Speelt PSV deze maand nog een keer tegen Ajax? Wat een raar rooster is er gemaakt? Tegen sommige tegenstanders speel je heel snel 2x achtereen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan