En dan verhuurt ajaks Bande naar Istra uit Kroatië, als je zo laag zakt kan je beter stoppen met voetballen. Nk Istra is Kozakken boys niveau in middle of nowhere 🤣
 
En dan verhuurt ajaks Bande naar Istra uit Kroatië, als je zo laag zakt kan je beter stoppen met voetballen. Nk Istra is Kozakken boys niveau in middle of nowhere 🤣
Hij wilde eigenlijk door rijden naar de voetbalhoofdstad van jouw land, maar hij had lekke bande:rolleyes::confused::unsure:;)

Sorry, ik zit al tijden te azen op een Penalty 'tje en dit leek me het juiste moment.
 
Hij wilde eigenlijk door rijden naar de voetbalhoofdstad van jouw land, maar hij had lekke bande:rolleyes::confused::unsure:;)

Sorry, ik zit al tijden te azen op een Penalty 'tje en dit leek me het juiste moment.
Ik wist niet dat Ajax bande verhuurde 🥱
 
Hij wilde eigenlijk door rijden naar de voetbalhoofdstad van jouw land, maar hij had lekke bande:rolleyes::confused::unsure:;)

Sorry, ik zit al tijden te azen op een Penalty 'tje en dit leek me het juiste moment.

De (🤮) club uit de hoofdstad, ajaks van daar, rijkste club + meeste successen + altijd voorgetrokken door de knvb van daar. Zou hem nooit nemen in geen 100 jaar, ook zonder lekke band..

Istra is kansloos qua voetbal, maar qua stad heeft die wel jackpot.
 
De (🤮) club uit de hoofdstad, ajaks van daar, rijkste club + meeste successen + altijd voorgetrokken door de knvb van daar. Zou hem nooit nemen in geen 100 jaar, ook zonder lekke band..

Istra is kansloos qua voetbal, maar qua stad heeft die wel jackpot.
Klopt, Dinamo Zagreb is een mooie club met een rijke historie en staat samen met Ajax vaak bovenaan de lijstjes vwb spelers die ze hebben afgeleverd aan de internationale top.

Alleen jammer van "de knipoog-Kroaat" jaren geleden in de CL tegen Lyon...
 
De (🤮) club uit de hoofdstad, ajaks van daar, rijkste club + meeste successen + altijd voorgetrokken door de knvb van daar. Zou hem nooit nemen in geen 100 jaar, ook zonder lekke band..

Istra is kansloos qua voetbal, maar qua stad heeft die wel jackpot.

Je zou maar een club supporten die dit seizoen nog heeft verloren van die amateurs

:maniac:
 
Dit geeft de UEFA mee aan spelers

"Who is responsible if I commit
a doping offence?
It is always your responsibility, whether the offence involves a banned
substance in your body when you are tested, a refusal to be tested,
a whereabouts violation, or any other type of anti-doping rule violation.
Remember, it is your body and your career and you cannot blame anyone else."

Zo dan
 
Dit geeft de UEFA mee aan spelers

"Who is responsible if I commit
a doping offence?
It is always your responsibility, whether the offence involves a banned
substance in your body when you are tested, a refusal to be tested,
a whereabouts violation, or any other type of anti-doping rule violation.
Remember, it is your body and your career and you cannot blame anyone else."

Zo dan
Never use medication that belongs to someone else, including friends, team-mates and family members. It could contain a banned substance. Your family and friends probably do not have to worry about the prohibited list and doping controls – but you do.

Het is natuurlijk hartstikke saai om te lezen. Dus dat doe je dan maar niet. Om daarna Q-style huilie huilie te doen.
 
Never use medication that belongs to someone else, including friends, team-mates and family members. It could contain a banned substance. Your family and friends probably do not have to worry about the prohibited list and doping controls – but you do.

Het is natuurlijk hartstikke saai om te lezen. Dus dat doe je dan maar niet. Om daarna Q-style huilie huilie te doen.
Om Onana te verdedigen: hij deed dat (schijnbaar) niet met opzet.

Je kan ook net als Contador vervuilde biefstukken eten :CENSORED:
 
Om een extreme vergelijking te trekken: wanneer je iemand vermoord met opzet krijg je ook een veel hogere straf dan wanneer je het niet met opzet doet. Maar straf krijg je hoor.
 
Om een extreme vergelijking te trekken: wanneer je iemand vermoord met opzet krijg je ook een veel hogere straf dan wanneer je het niet met opzet doet. Maar straf krijg je hoor.
Ehm, vermoorden is altijd met opzet. Anders ga je naar doodslag, maar ik snap je idee :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan