De Graafschap - PSV | Woensdag 16 december | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zou wel weer des PSVs zijn om hem dan nog tegen te krijgen vlak voor tijd. Verlengen wil je niet, geef hem dan maar aan de graafschap als je daar niet van kan winnen in reguliere tijd.
 
Dat begreep ik al. Maar laten we dit niet over het randje noemen in deze tijd. Degenen die zwarte Piet als iets racistisch zien hebben duidelijk geen weet van de achtergrond van Sinterklaas en Zwarte Piet. Maakt niet uit ook. Ik laat me niet leiden door al die quasi racisme gevoelens en onderbuikgevoelens van veel mensen tegenwoordig, die vinden niet alleen plaats onder blanken maar net zo vaak onder de gekleurde medemens. Dat schijnt echter minder erg te zijn. Vandaar mijn insteek dat iedereen eens wat meer zou moeten accepteren van een ander zonder meteen iemand in een hoek te plaatsen. En doorrrrrr
Dus omdat jij het niet als racistisch ziet snap ik de achtergrond van SK / ZP niet? Deze post triggered me echt enorm, omdat er allerlei insinuaties mijn kant op geslingerd worden over wat ik vind en (volgens jou) moet vinden. Maar daar hebben we een topic voor.

Los van dat sentiment is het een forum regel om spelers etc. niet te bagitaliseren door ze niet bij naam te noemen maar op 'n andere manier te omschrijven ( Vb: Bommeltje).
 
Zag er zeer ernstig uit maar hij legt hem met een schaar neer, niet op de gewrichten. Geen risico op een zware blessure imho.
Had wel rood kunnen geven.
 
Schmidt komt nog met een tijdrekwissel. :FP:Dan zullen er nog wel 2 minuten extra bijkomen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan