Muziek

Dit komt dicht bij mijn favoriete lijstje (beetje meer Neil Young en een scheutje Bob Marley)
Als je me over een week zou vragen deze lijst samen te stellen, is ie vast weer wat anders...
Verder is ook niet alles wat ik zou willen beschikbaar.
 
Als je me over een week zou vragen deze lijst samen te stellen, is ie vast weer wat anders...
Verder is ook niet alles wat ik zou willen beschikbaar.
Uhm, hoe bedoel je dat laatste? Mag je niet zelf kiezen welke nummers je in de top2000 stemt?
 
Als je me over een week zou vragen deze lijst samen te stellen, is ie vast weer wat anders...
Verder is ook niet alles wat ik zou willen beschikbaar.
Vrije invoer was voorgaande jaren mogelijk, dit jaar niet? Dan ga ik nog n uitdaging krijgen vermoed dat Weezer met Undone er niet tussen staat.
 
Uhm, hoe bedoel je dat laatste? Mag je niet zelf kiezen welke nummers je in de top2000 stemt?

Vrije invoer was voorgaande jaren mogelijk, dit jaar niet? Dan ga ik nog n uitdaging krijgen vermoed dat Weezer met Undone er niet tussen staat.
Is gewoon mogelijk hoor, maar de kans dat het er dan ook daadwerkelijk inkomt is natuurlijk nihil. Dus veel mensen kiezen er dan voor om het niet te doen.
 
Terwijl dit echt te nieuw voor mij is: Taylor Swift, Imagine Dragons (vindt mijn zoon leuk), Davina Michelle, Duncan Laurence, Kelly Clarkson, Stromae.
Hoe kan dit trouwens een criterium voor je zijn?
Ik ben het met je eens dat er over het algemeen vroeger betere muziek werd gemaakt dan nu, maar dat wil toch niet zeggen dat je helemaal niet meer naar nieuwe muziek kunt luisteren en mooi kunt vinden?
 
Hoe kan dit trouwens een criterium voor je zijn?
Ik ben het met je eens dat er over het algemeen vroeger betere muziek werd gemaakt dan nu, maar dat wil toch niet zeggen dat je helemaal niet meer naar nieuwe muziek kunt luisteren en mooi kunt vinden?

Ik luister nu ook al een jaar of 10 naar de bands die ik toen ook luisterde. Zijn misschien nog 2 of 3 bands bij gekomen maar meer niet.

Ik heb ook geen idee wat nu het tienersterretje is zoals Taylor swift en milesy cyrus dat voor ons waren.
 
Vrije invoer was voorgaande jaren mogelijk, dit jaar niet? Dan ga ik nog n uitdaging krijgen vermoed dat Weezer met Undone er niet tussen staat.
Moest je al niet ingeleverd hebben?
Hoe kan dit trouwens een criterium voor je zijn?
Ik ben het met je eens dat er over het algemeen vroeger betere muziek werd gemaakt dan nu, maar dat wil toch niet zeggen dat je helemaal niet meer naar nieuwe muziek kunt luisteren en mooi kunt vinden?
Het is geen criterium. Maar ik vind de muziek van nu vaak niks. En ik doe ook niet erg mijn best om nieuwe muziek te ontdekken, moet ik zeggen. Ik ken/heb voldoende muziek om van te genieten.
 
Moest je al niet ingeleverd hebben?

Het is geen criterium. Maar ik vind de muziek van nu vaak niks. En ik doe ook niet erg mijn best om nieuwe muziek te ontdekken, moet ik zeggen. Ik ken/heb voldoende muziek om van te genieten.
tot en met vandaag
 
Queen niet op 1, vind ik geen ramp, Queen heeft betere nummers gemaakt dan dat flinterdunne epos Boulimia Rhapsody, wie weet komen die bovendrijven door de jaren heen.

Had bij Mikasa nog een ander nummer van Queen verwacht :ROFL:
 
Terug
Bovenaan Onderaan