Muziek


Ik ben erg van de metal, maar ook Rap en Reggae kan ik waarderen. Dus hierbij een lekkere, lompe rap.
 
Een van mijn favoriete bands, goede alternatieve rock met een killer vrouwelijke bassist.
Dit nummer is vooral heel fijn als je even helemaal klaar bent met je collega, met ajaks, je vrouw of wie/wat dan ook.

 
Om de ongelezen berichten weg te krijgen moet ik soms even door een topic heen scrollen. Soms tik ik dan net een youtube linkje aan en dan weet ik meteen weer waarom ik alleen maar naar het laatste bericht scroll. 😄
 
Luister naar de nieuwe AC/DC op het moment, erg goed. Al zal dat voor de vele fans van meer obscure hardrock wel veel te mainstream zijn :metal::metal::metal:
Van die mensen die, als een band succes kreeg, zich daar dan van afkeerde want „te commercieel„. Dat heb ik altijd zo zielig gevonden.
 
Luister naar de nieuwe AC/DC op het moment, erg goed. Al zal dat voor de vele fans van meer obscure hardrock wel veel te mainstream zijn :metal::metal::metal:
Ken alleen de single. Album ook uit dus nu. Mooi dat die ouwe knarren gewoon blijven spelen. Hoe oud zijn ze, 65?
 
Voorheen hadden het forum een pagina waarop liederen voor in het stadion stonden. Die kon ik niet meer gevonden krijgen? Daarom mijn post in het muziek-topic.

Sinds Sangaré bij PSV speelt zit ik namelijk continu met het refrein van Baila Me van de Gipsy Kings in mijn hoofd (ik weet het, nogal anders dan de gemiddelde muzieksmaak die hier voorbij komt. Gipsy Kings is ook niet mijn favoriet, maar als het in je kop zit...)

Vandaar mijn volgende poging tot een stadionlied (en nou maar hopen dat het weer een beetje snel mag):

Baila baila baila baila - - - - - - - - - Tegenstander tegenstander
Baila baila baila me - - - - - - - - - - Geef de bal aan PSV
Esta rumba a ta gitana - - - - - - - - - Want al ga je het proberen
Que yo siempre cantaré - - - - - - - - - Je komt niet langs Sangaré
Pero lo siempre cantaré - - - - - - - - - Je komt toch niet langs Sangaré
Pero lo siempre cantaré - - - - - - - - - Je komt toch niet langs Sangaré
Este rumba a ta gitana - - - - - - - - - Ja je kunt het wel proberen
Veo que yo siempre cantaré - - - - - - - Maar je komt niet langs Sangaré


'Tegenstander tegenstander' kun je dan vervangen door de tegenstander van dienst van de tegenstander als je wilt:
  • Ajax: 'Gravenbergh of Davy Klaassen'
  • AZ 'Dani, Teun of Zakaria'
 
Van die mensen die, als een band succes kreeg, zich daar dan van afkeerde want „te commercieel„. Dat heb ik altijd zo zielig gevonden.

Tussen AC/DC en wat hier gemiddeld geplaatst wordt zit nogal een verschil. Dat heeft weinig met mainstream te maken.

Neemt niet weg dat ik nog steeds een shirtje van ze in de kast heb liggen. Mooi zwartgrijs verwassen.
 
Er zitten volgens mij nogal wat MetalHeads op dit forum.
Wat vinden jullie (en ook de niet-MetalHeads) van Within Temptation?

Metal is dan weer niet echt mijn genre, maar hun soort symfonische metal kan ik dan wel weer heel goed hebben. Heerlijk zelfs.
Paar keer naar concert geweest ook. Ook kaartjes voor het concert samen met Evanescence, dat is uitgesteld vanwege corona.

Nieuwe single kwam afgelopen week uit. Bijbehorende videoclip is zojuist 'in premiere gegaan'.

 
Terug
Bovenaan Onderaan