Spaans voetbal

Zie ik weer zo'n artikel over dat Koeman zich grote zorgen moet maken en dat een of andere achterlijke presidents kandidaat hem er uit wil schoppen en Guardiola terug wil halen...

Volgens mij heeft Barca geen geld om koeman te ontslaan laat staan Guardiola te halen, die club besodemieterd de samenleving aan alle kanten
 
Zie ik weer zo'n artikel over dat Koeman zich grote zorgen moet maken en dat een of andere achterlijke presidents kandidaat hem er uit wil schoppen en Guardiola terug wil halen...

Volgens mij heeft Barca geen geld om koeman te ontslaan laat staan Guardiola te halen, die club besodemieterd de samenleving aan alle kanten
Verkiezingen. Volgens mij wordt dan ieder volk overal besodemieterd... Die kandidaten roepen van alles. Laporte heeft vorig jaar al gezegd dat hij Guardiola terug wilde halen. Koeman wist waar hij aan begon; een club in crisis, een president die op de schopstoel zat en jou aanneemt, Messi op zijn retour hetgeen betekent dat Barca gelijk 40% minder is, grote financiële zorgen gezien het beleid van de afgelopen 3 jaar enz. Maar hij pakte opnieuw een trein naar Spanje. Dit, terwijl het zo goed ging met hem en met Oranje.
 
Verkiezingen. Volgens mij wordt dan ieder volk overal besodemieterd... Die kandidaten roepen van alles. Laporte heeft vorig jaar al gezegd dat hij Guardiola terug wilde halen. Koeman wist waar hij aan begon; een club in crisis, een president die op de schopstoel zat en jou aanneemt, Messi op zijn retour hetgeen betekent dat Barca gelijk 40% minder is, grote financiële zorgen gezien het beleid van de afgelopen 3 jaar enz. Maar hij pakte opnieuw een trein naar Spanje. Dit, terwijl het zo goed ging met hem en met Oranje.
Ja, echt een domme keuze. Zou hij geweten hebben van het bijna faillisement?
 
Granada heeft maar 7 selectiespelers over wegens Corona. Ze moeten toch spelen tegen Sociedad. Misschien kan Toon een handje helpen in de procedure tegen de Spaanse bond :maniac:
 
Valencia - Real Madrid 4-1 :D
23' :BALL: 0-1 Benzema
30' Goal Valencia afgekeurd na ingrijpen VAR
35' :BALL: 1-1 Soler (Penalty)
43' :BALL: 2-1 Varane (Eigen goal)
54' :BALL: 3-1 Soler (Penalty)
63' :BALL: 4-1 Soler (Penalty)

Wat een bizarre wedstrijd. :maniac:
Tegengoals Real Madrid een eigen goal en 3 Penalty's. :lmao:
Mooier kan bijna niet. :p
 
Valencia - Real Madrid 4-1 :D
23' :BALL: 0-1 Benzema
30' Goal Valencia afgekeurd na ingrijpen VAR
35' :BALL: 1-1 Soler (Penalty)
43' :BALL: 2-1 Varane (Eigen goal)
54' :BALL: 3-1 Soler (Penalty)
63' :BALL: 4-1 Soler (Penalty)

Wat een bizarre wedstrijd. :maniac:
Tegengoals Real Madrid een eigen goal en 3 Penalty's. :lmao:
Mooier kan bijna niet. :p
Klopt het dat grootmacht voetbalclubs beter waren vroeger, of was dat alleen mijn beleving als kind?
 
Granada heeft maar 7 selectiespelers over wegens Corona. Ze moeten toch spelen tegen Sociedad. Misschien kan Toon een handje helpen in de procedure tegen de Spaanse bond :maniac:
Sterker nog dan dat:
"A statement from the club on Saturday said the league’s organising body had told them that only players who had not travelled to Cyprus and who had tested negative for the virus could make the trip to San Sebastian for the league match." bron

Alle spelers die ze mee hadden naar Omosia mochten dus niet spelen van de Spaanse bond als ik het goed begrijp.. o.O
Dat lijkt me pas competitie-vervalsing, aangezien die beste spelers met negatieve test uiteraard mee waren voor de EL-westrijd?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Luis Suarez is positief getest op Corona en mist waarschijnlijk de wedstrijd van Atlético Madrid tegen Barcelona op 21 november.
 
Terug
Bovenaan Onderaan