PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wow, voor het eerst dat ik me helemaal kan vinden in een artikel van VP: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...enland-en-gaat-met-4-1-onderuit-bij-paok.html

En het eerste commentaar eronder somt het ook treffend op:

"PSV is lekker bezig, Schmidt heeft de boel al aardig op de rit. Schandalige vertoning natuurlijk van PSV. Zelfs in de makkelijkste poule van de Europa-League maken ze er een potje van, echt een aanfluiting voor het Nederlandse voetbal."

Dat dus. Makkelijkste poule ooit en jezelf dan zo voor schut zetten, dat kan echt alleen PSV.
 
Man hou eens op met je verontwaardigde getrut zeg. Kom op.
Ik weet niet of dat verontwaardigd doen is: toen ik 2 wedstrijden terug al zei dat Max verdedigend niet goed is en aanvallend niet meer laat zien wat ie de eerste twee wedstrijden liet zien, was ik te snel.. Moest hem een tijd geven en was ik bezig om een speler af te schrijven. Het is nu minstens de 3e wedstrijd die ik zo zie van hem. En al die mensen die deze wedstrijd ook weer over Rosario begonnen. En die er van overtuigd waren dat Fein het veel beter zou gaan doen. Tegen hen zag ik geen irritatie van je. Ook prima.
 
Dit wordt dus het vijfde seizoen op rij dat we niks gaan presteren in Europa. De loting mag geen excuus zijn.
Als we nog een beetje kans willen maken op overwintering moet je in Eindhoven met 4 goals verschil (of een 3-0) winnen...
Ik baal hier zo enorm van...
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Maandje terug zeiden we nog dat we makkelijk 1e zouden eindigen, nu moeten we hopen op een 2e plek

Ik hoop op plek 4 en einde EL K..T comp en dan in alle rust ons potjes spelen in de eredivisie en meedoen om de titel. KNVB wil niet meewerken lekker 0 puntjes doei doei, spelers zijn moe een aantal corona gehad spelers die alles moeten spelen nieuw systeem, lege stadions ach wat willen we nu allemaal...
 
Denk dat Trump-fans die de verkiezingsuitslag volgen mijn gevoel vanavond wel herkennen....

het begint goed, je ziet het voor je neus mis gaan en er lijkt niets meer aan te doen ... wtf?
 
Ik hoop op plek 4 en einde EL K..T comp en dan in alle rust ons potjes spelen in de eredivisie en meedoen om de titel. KNVB wil niet meewerken lekker 0 puntjes doei doei, spelers zijn moe een aantal corona gehad spelers die alles moeten spelen nieuw systeem, lege stadions ach wat willen we nu allemaal...
Meedoen on de titel gaat erg moeilijk worden. We gaan het zondag weer zien tegen WII, dat is andere koek dan ADO
 
Denk dat Trump-fans die de verkiezingsuitslag volgen mijn gevoel vanavond wel herkennen....

het begint goed en je ziet het voor je neus mis gaan ... wtf?

Als Trump verliest, kunnen we hem meteen een contract aanbieden. Die kan vast beter verdedigen dan wat er nu staat.
 
Denk dat Trump-fans die de verkiezingsuitslag volgen mijn gevoel vanavond wel herkennen....

het begint goed en je ziet het voor je neus mis gaan ... wtf?
Rechtzaak tegen PAOK dan maar. Het tellen had na de eerste helft moeten stoppen. Stop the count!!!!
 
Meedoen on de titel gaat erg moeilijk worden. We gaan het zondag weer zien tegen WII, dat is andere koek dan ADO
Willem II was bij hun Europese avontuur ook niks. Ik snap dat iedereen nu denkt dat we er met 0-10 af gaan tegen Willem II maar die moet je gewoon kunnen winnen. Laten we hopen dat er wat spelers terug zijn. Je mist natuurlijk bijvoorbeeld nog steeds Dumfries en Koning Gakpo...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan