PSV - ADO Den Haag | Zondag 1 november | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
De hoeveelheid kansen die PSV nodig heeft om te scoren baart mij wel zorgen. PSV creëert genoeg, maar de afronding is vaak gewoon niet goed. Tegen ADO, waar je gemakkelijk 10 grote kansen krijgt en ze er nog 5 extra bij geven als bonus scoor je dan alsnog wel veel, maar zo'n Griekse vechtmachine is toch andere koek. Dan mag ie ook wel gewoon wat vaker hangen bij minder kansen.
 
ADO had er vandaag weinig zin in. Geen enkele felheid in de duels, geen enkele serieuze aanval opgezet. Teze/Boscalgi deden het prima zo, maar dat kan ook komen door het totale gebrek aan gevaar.
Wel heel prettig dat PSV deze "gewoon" wint, en dat iedereen wel knokt.
Ado heeft midweeks gebekerd. Met verlenging aan toe. Die zijn dat gewoon niet gewend. Die hebben eigenlijk ook ‘Europees’ gespeeld.
 
De hoeveelheid kansen die PSV nodig heeft om te scoren baart mij wel zorgen. PSV creëert genoeg, maar de afronding is vaak gewoon niet goed. Tegen ADO, waar je gemakkelijk 10 grote kansen krijgt en ze er nog 5 extra bij geven als bonus scoor je dan alsnog wel veel, maar zo'n Griekse vechtmachine is toch andere koek. Dan mag ie ook wel gewoon wat vaker hangen bij minder kansen.

Mee eens, maar... Ze creëerden het eindelijk eens. Nu nog de afronding afstemmen. Kalibreren.
 
De hoeveelheid kansen die PSV nodig heeft om te scoren baart mij wel zorgen. PSV creëert genoeg, maar de afronding is vaak gewoon niet goed. Tegen ADO, waar je gemakkelijk 10 grote kansen krijgt en ze er nog 5 extra bij geven als bonus scoor je dan alsnog wel veel, maar zo'n Griekse vechtmachine is toch andere koek. Dan mag ie ook wel gewoon wat vaker hangen bij minder kansen.
Van Ginkel erbij en je scoort er vandaag acht.
 
Nou de Boer zal Malen op basis van zijn optreden vandaag niet zo maar selecteren en voor de rest is er geen speler te selecteren.
 
De hoeveelheid kansen die PSV nodig heeft om te scoren baart mij wel zorgen. PSV creëert genoeg, maar de afronding is vaak gewoon niet goed. Tegen ADO, waar je gemakkelijk 10 grote kansen krijgt en ze er nog 5 extra bij geven als bonus scoor je dan alsnog wel veel, maar zo'n Griekse vechtmachine is toch andere koek. Dan mag ie ook wel gewoon wat vaker hangen bij minder kansen.
Vond ik wel meevallen. Zoveel 100% kansen heb ik niet gezien. Alleen die ene van Mo en die ene van Malen. Die hadden moeten hangen. Verder is 4-0 een prima uitslag, gezien de fase, de Europese week, de besmettingen. Ik denk dat het leuke voetbal op dit moment veel meer zegt dan het rendement.
 
Nou de Boer zal Malen op basis van zijn optreden vandaag niet zo maar selecteren en voor de rest is er geen speler te selecteren.
Wat een genie is Schmidt toch ook hè? "Donyell, vandaag zit Frank op de tribune, dus speel maar even bijzonder slechte wedstrijd, dan selecteert ie jou iig niet voor die onzinnige interlands en krijg je de rust die je nodig hebt." "No problem, boss!"
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan