Mario Götze (M)

Hij gaf in een interview aan wat last te hebben voorafgaand aan de wedstrijd, wat gedurende de wedstrijd wat erger werd. Mede omdat hij pas 6 keer heeft getraind en afgelopen zondag ook al speelde besloten om te wisselen, ook met het oog op zondag. Begrijpelijk natuurlijk.
 
Hij gaf in een interview aan wat last te hebben voorafgaand aan de wedstrijd, wat gedurende de wedstrijd wat erger werd. Mede omdat hij pas 6 keer heeft getraind en afgelopen zondag ook al speelde besloten om te wisselen, ook met het oog op zondag. Begrijpelijk natuurlijk.
Klopt, volgens mij hadden ze vooraf ook afgesproken om in de rust te gaan wisselen tegen Granada?
 
Hij zei zelf dat dat niet zo was. Puur omdat hij een spier steeds meer begon te voelen gedurende de eerste helft.
Was dat niet gebeurd, dan was ie niet in de rust gewisseld.
Oke. Volgens een familielid was het voor de wedstrijd al besloten, waar zou hij dat vandaan hebben, uit de duim gezogen of heeft Schmidt zo iets gezegd of zo?
 
Bizar eigenlijk dat hij al direct onmisbaar is.
Dat is wat overtrokken. Als je alleen Gotze mist, dan is hij niet onmisbaar. Voor zijn komst werd er ook voornamelijk gewonnen. Maar als je er 4-5 tegelijk mist..

Als iedereen er is inclusief gotze, dan gaat het echt lopen straks.
 
Kijk regelmatig even op het Instagram kanaal van onze Mario, mooi om te zien hoe hij regelmatig dingen post in z'n story over PSV, als is het een foto van een training met andere spelers tot aan dat die een rondje loopt door het mooie gebouw bij de Herdgang, volgens mij voelt die jongen zich helemaal op z'n plek, goed om te zien.
 
Kijk regelmatig even op het Instagram kanaal van onze Mario, mooi om te zien hoe hij regelmatig dingen post in z'n story over PSV, als is het een foto van een training met andere spelers tot aan dat die een rondje loopt door het mooie gebouw bij de Herdgang, volgens mij voelt die jongen zich helemaal op z'n plek, goed om te zien.
Lijkt me ook echt een hele sympathieke gozer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan