Omonia Nicosia - PSV | Donderdag 29 oktober | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Teze niet na al die onderscheppingen? En waarom Boscagli, grote fout en een aantal kleintjes in de eerste helft. Tweede helft wel top. En Max kwam vaak op. Eens wat betreft Madueke en Gotze
Bedoelde ook eigenlijk meer tweede helft. Teze is opbouwend en in de aanval erg zwak. Ik vind hem dan ook meer een cv die gewoon zijn man moet uitschakelen dan een moderne back met techniek en opkomend vanaf rechts.
 
Bedoelde ook eigenlijk meer tweede helft. Teze is opbouwend en in de aanval erg zwak. Ik vind hem dan ook meer een cv die gewoon zijn man moet uitschakelen dan een moderne back met techniek en opkomend vanaf rechts.
Teze deed me eerder al erg denken aan Tete. En niet vanwege de naam. Opbouwend niet denderend, verdedigend beresterk. Denk alleen dat Teze nog een stuk atletischer is, wat een geweldig wapen is voor een CV. Dat wordt er eentje.
 
Genoten van de strijd en de wil om te winnen! Genoten van Madueke en Götze die met z’n tweeën de ploeg op sleeptouw namen. Hendrix straalde achterin naast Boscagli heel veel rust uit, had ik niet verwacht.
Malen was heel vaak ongelukkig en lijkt nog altijd niet 100% fit maar toch 2 goals!
Thomas ongelukkig.
Sangare herstelde zich in de tweede helft, ja ja Rednas ;)
Mo streed voor elke bal, soms te geforceerd leuke dingen willen doen en hij is nog altijd te zwaar en niet fit. Heeft geluk dat veel spelers er niet zijn waardoor hij zijn minuten kan maken. Maar ik zag wel de stijgende lijn. Je ziet dat hij en Götze en Madueke elkaar heel makkelijk vinden.
Teze geen goede wedstrijd, kan beter gewoon in het centrum. Heeft hele harde voeten en te weinig intelligentie.
Boscagli een goede wedstrijd gespeeld. Continu aanspeelbaar en verdedigend beter dan ik tot nu toe van hem heb gezien.
Max lijkt niet fit of zo.
Teze geen goede wedstrijd? :eek: Hebben wij dezelfde wedstrijd gezien? Als je hem als verdediger (wat hij ook is) en niet als "voetballer" beoordeelt, speelde hij echt een puike wedstrijd. Mo moet je lekker laten staan. Die heeft wedstrijden nodig om er weer bovenop te komen. Tweede helft was hij bijvoorbeeld een dikke prima.
 
Dat klopt. Maar ik denk dat je in de gewone wekelijkse wedstrijden meer hebt aan een geslepen Zahavi met een invallende Madueke, dan andersom. We hebben een echte pure afmaker nodig.
Beetje beweeglijkheid en aanvallende loopacties missen we ook vaak. Madueke in vorm kan daar aan bijdragen. Aan de andere kant zijn de kwaliteiten van Zahavi natuurlijk zeer interessant, slim positioneren en klinisch afmaken of een goede dieptebal. Mij is het om het even eigenlijk.
 
Wisselwerking tussen Malen en Madueke is op dit moment, qua cijfers, beter he.
Zijn nog wat weinig wedstrijden om daarover te oordelen, denk ik. Cijfers zijn ook wat skewed na Fortuna, waar Malen en Zahavi goed samenwerkte maar alle goals afgekeurd werden.

Al met al, luxe positie :star:
 
Teze geen goede wedstrijd? :eek: Hebben wij dezelfde wedstrijd gezien? Als je hem als verdediger (wat hij ook is) en niet als "voetballer" beoordeelt, speelde hij echt een puike wedstrijd. Mo moet je lekker laten staan. Die heeft wedstrijden nodig om er weer bovenop te komen. Tweede helft was hij bijvoorbeeld een dikke prima.
Nou ja geen goede is gechargeerd idd. Ik beoordeel een back als een moderne back en dat is hij niet. Hij kan een goede cv worden maar voor een moderne back komt hij techniek en drive te kort.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan