Vitesse - PSV | Zondag 25 oktober | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat komt echter niet overeen met de statistieken. :rolleyes:

35% Balbezit 65%
7 Doelpogingen 12
5 Schoten op doel 4
1 Schoten naast doel 5
1 Geblockte schoten 3
Tja, je hebt de wedstrijd toch gezien? 65% balbezit, maar met 62% zielloos achterin rondgetikt, blind naar voren geschopt en zich kansloos in 2 of 3 Vitessespelers vastdribbelen.
 
Sorry, deze snap ik niet.

Ik zie de hele middag al negativiteit. En dat snap ik met het vertoonde spel.

Maar het gaat echt te ver om nu al de handdoek te gooien. Met een volledig fitte selectie kan PSV gewoon om de bovenste twee plekken mee doen. En als we donderdag van die amateurs uit Cyprus winnen, kunnen we gewoon overwinteren in de EL.
Paok verliest van Granada en we staan op plek 2. Winnen we thuis van Paok en dan zijn we er al bijna.


Het zullen de emoties zijn van deze partij, die uiteraard heel erg matig was. Maar laten we niet net doen alsof het seizoen nu al over is...

Als Gakpo, Gotze en Dumfries er bij zijn scheelt dat echt heel veel.

Ik ga bijna aan de antidepresiva als ik hier mee lees zo een middag.
Tegen de tijd dat iedereen fit en niet meer geblesseerd is is de achterstand al onoverkomelijk. Ongeacht de kwaliteiten van de spelers die er nu bij zijn.
 
Tja, je hebt de wedstrijd toch gezien? 65% balbezit, maar met 62% zielloos achterin rondgetikt, blind naar voren geschopt en zich kansloos in 2 of 3 Vitessespelers vastdribbelen.
Jij praat over 5-0 verliezen. :rolleyes:
 
Ja dat vind iedereen van zijn club, lees je op elk forum. Als je 1 club volgt dan valt je zoveel meer op dan ander iemand, dan zie je ook genoeg spoken
Je hebt een punt I guess. Ik blijf erbij dat we meer benadeeld worden. Anders betekent het dat we gewoon bedroevend slecht zijn elke keer..
 
Waar praat ik daarover? Ik bedoelde dat op het moment van die penalty PSV al ruim op voorsprong gestaan zou moeten hebben (4 of 5-0)
Jij verwacht dat een gehavend PSV met 4 of 5-0 wint bij Vitesse, dat dit seizoen alleen (onterecht) van Ajax verloor? En waar we het elk jaar moeilijk hebben en vaak nog veel slechter speelden, ook al viel het kwartje meestal de goede kant op? Dan vind ik toch dat je vrij onrealistische verwachtingen hebt.
 
Misschien moet PSV een jurist aan gaan nemen die gewoon een beetje bijhoudt hoe vaak beslissingen dubieus zijn en in je voor- of nadeel uitvallen. Eigenlijk zou je dat bij alle kampioenskandidaten moeten doen. En dan eens kijken wat het effect na 1 seizoen is. Het verschil tussen 8 miljoen voor de EL en 40 voor de CL is misschien wat te groot om het aan een te willekeurige VAR over te laten. Als blijkt dat je uiteindelijk ze af en toe voor en af en toe tegen hebt en dat zo geldt voor alle clubs, hebben we het nergens meer over.
 
Er is tegenwoordig tijdens en na iedere wedstrijd nog meer discussie en onvrede dan voor de VAR ingevoerd werd.
De VAR schiet zijn doel voorbij. Ze kunnen het net zo goed afschaffen.
 
Stel scheids zag niks en var greep in en gaf een penal, dan hadden mensen hier uit vreugde een VAR tattoo gezet, maar nu is het anders en var moet weg :lmao:
 
Misschien moet PSV een jurist aan gaan nemen die gewoon een beetje bijhoudt hoe vaak beslissingen dubieus zijn en in je voor- of nadeel uitvallen. Eigenlijk zou je dat bij alle kampioenskandidaten moeten doen. En dan eens kijken wat het effect na 1 seizoen is. Het verschil tussen 8 miljoen voor de EL en 40 voor de CL is misschien wat te groot om het aan een te willekeurige VAR over te laten. Als blijkt dat je uiteindelijk ze af en toe voor en af en toe tegen hebt en dat zo geldt voor alle clubs, hebben we het nergens meer over.
aAn HeT eInD mIdDeLt DaT zIcH aLlEmAaL wEeR uIt
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan