Engels voetbal

Gewoon De Ligt en De Vrij, die sowieso al een betere verdediger is dan Van Dijk, de gehypte man die in zijn eigen mythe is gaan geloven.
De opmerking was zo bot dat ik 'm grappig vond, maar ik vind dat je gelijk hebt. Ik vind De Vrij fantastisch. Gewoon laten staan. Verdedigend idd veel beter en opbouwend prima genoeg. Verdedigend ga je er met het centrum De Ligt - De Vrij gewoon op vooruit. Opbouwen kunnen beide heren ook wel, hoewel die achteloze crosspass van Virgil redelijk uniek is. Die gebruikt hij alleen amper bij Oranje, dus ook dat mis je niet.
 
De Vrij, De Ligt, Ake en als je nog een extra talent nodig hebt klopt Botman ook op de deur (vraag het Lille fans maar). Dat komt wel goed... als blessures verder uitblijven.
 
Terecht buitenspel duhh, hij leunt teveel richting de goal, als de pannenkoek gewoon rechtop zou staan was er niks aan de hand geweest :mask:

EkiMX5dXgAAx5GP
Maar even serieus, dit kan toch niet? Ik heb al langer het gevoel dat ze in Engeland van de VAR af willen en daarom de meest ridicule beslissingen nemen. Dit slaat natuurlijk weer helemaal nergens op.
 
Klik
Soms sta ik ervan te kijken hoe diep voetbal kan gaan. Iets te kan ook, naar mijn smaak.

Maar ja, ik ben sowieso al niet een echte fan. Ik kijk bijvoorbeeld niet alle jeugdwedstrijden, en kijk wel Oranje.
 
Memphis had toch dezelfde blessure? Die was er supersnel weer bij.
Memphis was een uitzonderlijk geval. Ik verwonder me er echt over hoe prof voetballers zo snel herstellen. Het is een hele zware blessure waar niet iedere speler goed van terug komt, vaak gaat het gelukkig goed. Maar je kan ook snelheid of mobiliteit verliezen of meer blessure gevoellig worden.

Ze hebben natuurlijk de beste begeleiding maar er staat normaal gesproken toch een tijd voor die nodig is voor het herstel. Je moet toch opnieuw leren lopen en het is na een jaar nog niet zo dat je knie weer op zijn sterkst, mogelijke punt is.
Soms is niet alleen de kruisband afgescheurd maar is er bijvoorbeeld ook schade aan de miniscus en nog een ander onderdeel bij de knie.
Ik had dat gelukkig niet maar ik heb in de eerste jaren nog wel een beetje met mijn hamstring gesukkeld. Ze hadden daar een stukje van af gehaald (wat dan weer aan groeit), om de VKB mee te reconstrueren maar ik moest veel investeren om deze soepel te houden. Ook had ik wat vage klikjes, knakjes en verschuivingkjes in de knie waardoor ik soms wat pijn had en in de eerste periode met de rem moest spelen of een training moest over slaan. Gelukkig is dat na een seizoen of twee weer over gegaan en kon ik net als iedereen alles weer mee doen.
 
Klik
Soms sta ik ervan te kijken hoe diep voetbal kan gaan. Iets te kan ook, naar mijn smaak.

Maar ja, ik ben sowieso al niet een echte fan. Ik kijk bijvoorbeeld niet alle jeugdwedstrijden, en kijk wel Oranje.

Ik kijk eigenlijk alleen PSV 1, Oranje (soms jong Oranje of Oranje jeugdteams op eindtoernooien etc) en af en toe (met vrienden) wedstrijden uit grote competities, soms wedstrijden waar Nederlandse spelers in spelen die potentie hebben Oranje te bereiken of al in Oranje zitten, Bij dat laatste alleen als ik de spelers zelf ook interessant vind. Ik ga geen Brighton kijken voor Veltman :maniac:
 
Cocu waarschijnlijk binnenkort ontslagen. Staat één na laatste.
 
Phillip Cocu hoeft ondanks de magere resultaten met Derby County nog niet voor zijn ontslag te vrezen, zo lijkt het. Eigenaar Mel Morris heeft woensdag zijn steun uitgesproken voor de 49-jarige oud-international.
 
Phillip Cocu hoeft ondanks de magere resultaten met Derby County nog niet voor zijn ontslag te vrezen, zo lijkt het. Eigenaar Mel Morris heeft woensdag zijn steun uitgesproken voor de 49-jarige oud-international.
Als steun uitgesproken wordt moet je als trainer oppassen. Dan heb je de klink van de deur van de uitgang al in de hand. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan