Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
:ROFL:
Ik kan niet ontkennen dat ik dan heel vriendelijk ben. Maar ik ben net zo goed vriendelijk tegen mensen die niet aan deze criteria voldoen.
Haha.

Vond Driessen wel altijd een hele goede radio verslaggever.
 
Mooi. Is Ajax in de media gewoon weer de dikke favoriet met een straatlengte voorsprong en bladiebladiebla. Kan PSV gewoon tot de winter nog een beetje aanrommelen om na de winter genadeloos toe te slaan.
 
Mooi. Is Ajax in de media gewoon weer de dikke favoriet met een straatlengte voorsprong en bladiebladiebla. Kan PSV gewoon tot de winter nog een beetje aanrommelen om na de winter genadeloos toe te slaan.
Dat is het mooie aan de late inkopen van PSV. Die kunnen rustig werken aan herstel en ritme. De competitie begint feitelijk in januari.
 
Daar had hij het bij moeten houden!!
Ik luister al lang geen radioverslag meer.. (ik heb zelf te vaak gedaan, radioverslag)
Altijd te enthiousiast. Kwam ik terug in de studio. Kreeg ik van de jongens te horen. "Tjonge dat was een spannende wedstrijd..".

Aan de hele wedstrijd van geen zak aan. Dat is misschien wel weer een ander uiterste.

Maar het publiek blijft luisteren. Als je het verslag van Lea hoort, heb je vrij snel de neiging maar een muziekje op te zetten.
 
Tanane wordt neergetrapt, scheids fluit niet, Tanane boos, krijgt geel, roept nog iets, krijgt nog een gele kaart. #deploegbenadelen
 
Bij Heerenveen tikken ze hem nog net niet in eigen doel.
Frustrerend is dat, als je hoop hebt dat de concurrent wel eens punten kan gaan verliezen tegen die en die tegenstander en dat ze dan zoals IPF zo beeldend omschrijft ‘wijdbeens klaar gaan liggen’. Nóg erger is als het een ploeg betreft die tegen PSV wél heel goed was, maar dan tegen Ajax niet thuis geeft.
 
Radio of tv-verslag, een wereld van verschil. Jack van Gelder kan beiden, op de radio beleef je de wedstrijd mee, op tv begrijpt hij dat hij weinig hoeft toe te voegen en noemt af en toe een naam.
Ik vind van Gelder op tv weer niks. Ron de Rijk was er ook zo één. Geweldig op de radio.
Ieder zijn smaak zeg maar.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan