Wedstrijdchat overige clubs seizoen 2020/2021

Status
Je kunt niet meer reageren.
Je kan er niet altijd wat aan doen, als je een speler blesseert.

Suarez heeft toch geen harde overtredingen gemaakt of bedoel je het bijten. Dat dan wel compleet achterlijk was, maar niet veel letsel veroorzaakt heeft.

Klopt vast en zeker. Maar een rode kaart met een blessure is meestal met opzet. Een voorbeeld van een spijkerharde verdediger zonder 1 directe rode kaart in zijn hele carriere is Jaap Stam. Het kan dus wel.

En bij suarez bedoel ik idd de bijtincidenten. Weinig schade, wel ongelooflijk gore zware overtredingen.
 
Ajax staat al met 1-0 voor.
4' :BALL: Tadic.
Wordt niet verdedigd door Heerenveen hij schiet hem er wel goed in.
 
Schakel net in, en Heerenveen krijgt 2 dikke kansen. Dan mis ik bij Lea toch het enthousiasme wat hij heeft als een ploeg tegen PSV dreigt te scoren.
Ieder zijn voorkeur en neutraliteit bestaat niet. Daarom moeten ze hem gewoon altijd op Ajax zetten en de PSV fan er niet mee vermoeien.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ajax krijgt een Penalty na lang twijfelen door de VAR.
Kuipers wordt naar het scherm geroepen.
 
Ik kijk wel wielrennen totdat PSV begint. Ajax wint toch altijd van Heerenveen.

Precies. Heerenveen is ook de ideale tegenstander voor hun om iets goed te maken na het verlies tegen Groningen.

Lekkere goedkope penalty ook via de VAR. Chapeau man.
 
Wel leuk bij ons zou het zijn geweest.... ja scheids fluit niet en valt allebei wat voor te zeggen. Bij AJAX is het ren lekker naar dat ding en ga zelf kijken. Penalty! Toch leuk dat je zou denken dat het met een VAR eerlijker zou worden
 
Lea vindt het wel een strafschop.
Ieder zijn voorkeur en neutraliteit bestaat niet. Daarom moeten ze hem gewoon altijd op Ajax zetten en de PSV fan er niet mee vermoeien.
Als commentaar geven je beroep is, dan mag je dat ook naar behoren uitvoeren bij een ploeg waarvan je geen pyjama hebt. Ik kan op mijn werk ook niet alleen tegen leuke roodharige dames vriendelijk zijn.
 
Lea vindt het wel een strafschop.

Als commentaar geven je beroep is, dan mag je dat ook naar behoren uitvoeren bij een ploeg waarvan je geen pyjama hebt. Ik kan op mijn werk ook niet alleen tegen leuke roodharige dames vriendelijk zijn.
Toch doe je dat stiekem wel. 😝
 
Wel leuk bij ons zou het zijn geweest.... ja scheids fluit niet en valt allebei wat voor te zeggen. Bij AJAX is het ren lekker naar dat ding en ga zelf kijken. Penalty! Toch leuk dat je zou denken dat het met een VAR eerlijker zou worden

Bij ons zou een Makkelie met zijn klote kop lopen schreeuwen en arm gebaren dat die niks wilt weten van een VAR situatie. Je weet het al direct dat als scheidsrechter naar dat scherm gaan kijken in het voordeel van Ajax, dat het dan altijd 10 van de 10 keer een penalty is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan