Binnenlandse Politiek

Kennelijk wil Wilders nog wat stemmen afsnoepen van Baudet

EkC7ZudWsAIr4gR


Ondertussen heeft ie de tweet weer verwijderd maar hij heeft toch weer ff laten zien dat ie klaar staat voor de trotste Hollandse jongens.
 
Kennelijk wil Wilders nog wat stemmen afsnoepen van Baudet

EkC7ZudWsAIr4gR


Ondertussen heeft ie de tweet weer verwijderd maar hij heeft toch weer ff laten zien dat ie klaar staat voor de trotste Hollandse jongens.
Wel een interessante vraag. Bereiken de regels ook niet-Nederlands sprekenden? Zijn deze oververtegenwoordigd in de statistieken? En waarom slagen we er niet in om die mensen te bereiken en Nederlands te laten leren?

1) waarschijnlijk te weinig, maar het is wereldwijd ongeveer gelijk, dus zouden ze uit media uit herkomst land o.i.d. toch ook regels mee moeten krijgen?
2) nog niks van gehoord, ik verwacht eigenlijk van niet
3) dat is een oude vraag, waarvoor nog geen oplossing is, dacht ik
 
Wel een interessante vraag. Bereiken de regels ook niet-Nederlands sprekenden? Zijn deze oververtegenwoordigd in de statistieken? En waarom slagen we er niet in om die mensen te bereiken en Nederlands te laten leren?

1) waarschijnlijk te weinig, maar het is wereldwijd ongeveer gelijk, dus zouden ze uit media uit herkomst land o.i.d. toch ook regels mee moeten krijgen?
2) nog niks van gehoord, ik verwacht eigenlijk van niet
3) dat is een oude vraag, waarvoor nog geen oplossing is, dacht ik
Alsof alleen Henk en Ingrid hun behandeling wordt uitgesteld, ook Fatima en Youssef hebben last van de uitgestelde zorg, daar gaat het al fout in de post van de heer Wilders.

Over punt 3, de niet Nederlandssprekenden, denk je daarbij ook aan de expats die Amsterdam overspoelen, of heb je daar een clichématig beeld bij?

In aanvulling, d'r zijn Moskeeën die gewoon dicht zijn, die groep wordt heus wel bereikt, en als ik naar de virusontkenners kijk, de gelovigen van Engel, is dat een beweging die maatschappijbreed mensen trekt, allochtoon, autochtoon, man, vrouw etc etc.
 
Kennelijk wil Wilders nog wat stemmen afsnoepen van Baudet

EkC7ZudWsAIr4gR


Ondertussen heeft ie de tweet weer verwijderd maar hij heeft toch weer ff laten zien dat ie klaar staat voor de trotste Hollandse jongens.
Ik wil hier niet eens woorden aan vuil maken behalve dat dit wel het laagste van het laagste is dat ik van deze gek heb gelezen. Geen traan als deze man overlijdt.
 
Een kleine nuance wel. Die roep om de lockdown was er toen er nog weinig bekend was over het virus, behalve beelden van Italiaanse ziekenhuizen en mensen die in Wuhan op straat neer vielen.

Inmiddels is er wel iets meer bekend...
Ja. Zo is er bekend dat het een stevige longziekte is die, als je problemen hebt in die richting, een dodelijke afloop in hebben.
Nee, FvD geeft hier een hele stevige middelvinger richting de zorg.
 
Kennelijk wil Wilders nog wat stemmen afsnoepen van Baudet

EkC7ZudWsAIr4gR


Ondertussen heeft ie de tweet weer verwijderd maar hij heeft toch weer ff laten zien dat ie klaar staat voor de trotste Hollandse jongens.
Ja Geert, die hebben we ook nog. Mussert 2.0 en Mussert 3.0 kijken wie het dichtst bij de kretologie van de jaren ‘30 komt.
 
Alsof alleen Henk en Ingrid hun behandeling wordt uitgesteld, ook Fatima en Youssef hebben last van de uitgestelde zorg, daar gaat het al fout in de post van de heer Wilders.

Over punt 3, de niet Nederlandssprekenden, denk je daarbij ook aan de expats die Amsterdam overspoelen, of heb je daar een clichématig beeld bij?

In aanvulling, d'r zijn Moskeeën die gewoon dicht zijn, die groep wordt heus wel bereikt, en als ik naar de virusontkenners kijk, de gelovigen van Engel, is dat een beweging die maatschappijbreed mensen trekt, allochtoon, autochtoon, man, vrouw etc etc.
Eens, goeie toevoeging.

Als je hier tijdelijk bent (zeg max een jaar) dan is het niet gek dat je de taal niet gaat leren. Herkomst is daarbij niet belangrijk. Daarna lijkt het me wel belangrijk. Herkomst weer niet belangrijk.
 
Volgens mij is die info over Corona in meerdere talen beschikbaar. En ja, er zijn een tijd meer besmettingen geweest bij mensen die naar een Turkse bruiloft waren geweest. Mensen die toch graag een bruiloft wilden hebben met veel bezoekers. Maar goed, Geert zegt niks over de meute Willem II-fans die een feestje hebben. Of tegen de volle kerk in Staphorst. Want die mensen hebben niet het geloof waar Geert zo graag op spuugt.
 
Ja. Zo is er bekend dat het een stevige longziekte is die, als je problemen hebt in die richting, een dodelijke afloop in hebben.
Nee, FvD geeft hier een hele stevige middelvinger richting de zorg.
Als je al behoorlijke gezondheidsproblemen hebt zijn veel dingen problematisch, ook 'n gewone griep. In het begin zag het er 'n stuk ernstiger uit. Je ziet dan die beelden en weet verder weinig tot niks van dat virus.
 
Als je al behoorlijke gezondheidsproblemen hebt zijn veel dingen problematisch, ook 'n gewone griep. In het begin zag het er 'n stuk ernstiger uit. Je ziet dan die beelden en weet verder weinig tot niks van dat virus.
Stevige middelvinger richting zorg.
Nee hoor, de verpleegster draait nog wel een dienstje zodat u in het café kunt zuipen. Al die artsen en verzorgers die roepen “doe niet” stellen zich gewoon aan. Allemaal niet erg. Dat “ze” vrijheid beperken, da’s erg.
De autogordel, da’s ook vrijheidsbeperking. Of een helm tijdens een motorritje.
Nee, net als geertje met zijn tweets. Lekker scoren over de rug van zieke mensen.
Gelukkig waren ze er niet in de jaren ‘50. Hadden ze over Polio en Mazelen hetzelfde kunnen zeggen.
 

En wederom een zeer goede lubachuitzending, met als hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) bovenstaande.
Kotsmisselijk word ik van die vieze een-tweetjes tussen politieke figuren en grote bedrijven, gebruikmakend van honderden miljoenen aan belastinggeld.
Met wiebes en zn vvd kornuiten als oppermisselijkmakenden. :braak:

Verder geen woorden voor. Filmpje zegt genoeg.:mad:
 

En wederom een zeer goede lubachuitzending, met als hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) bovenstaande.
Kotsmisselijk word ik van die vieze een-tweetjes tussen politieke figuren en grote bedrijven, gebruikmakend van honderden miljoenen aan belastinggeld.
Met wiebes en zn vvd kornuiten als oppermisselijkmakenden. :braak:

Verder geen woorden voor. Filmpje zegt genoeg.:mad:

Lubach is echt een legend idd. Geweldige content maakt die vent.
 
Als je al behoorlijke gezondheidsproblemen hebt zijn veel dingen problematisch, ook 'n gewone griep. In het begin zag het er 'n stuk ernstiger uit. Je ziet dan die beelden en weet verder weinig tot niks van dat virus.

O ja vandaar dat ieder jaar de IC's overlopen van grieppatiënten :unsure:
 
Tsja meningen verschillen. Ik vindt het maar een slappe onoriginele kopie van The Daily Show met zijn neppe "slick" look.

Zolang het programma regelmatig zaken op scherp zet, zoals The Daily Show dat ooit deed (en nu met Noah flink heeft ingeleverd) zie ik daar eigenlijk niet zo'n probleem in. Ja, het is een soort kopie, net als Last Week Tonight. Maar liever een goede kopie dan een slap origineel programma. Ik snap ook niet helemaal waarom z'n look dan meteen nep is. :maniac:

De inhoud van het programma is 9 van de 10x goed. Leidt regelmatig tot een discussie. Dat is in ieder geval goed.
 
O ja vandaar dat ieder jaar de IC's overlopen van grieppatiënten :unsure:

Ik schreef "Als je al behoorlijke gezondheidsproblemen hebt zijn veel dingen problematisch, ook 'n gewone griep.". Er gaan jaarlijks heel wat mensen dood aan de griep hoor.
 
Zolang het programma regelmatig zaken op scherp zet, zoals The Daily Show dat ooit deed (en nu met Noah flink heeft ingeleverd) zie ik daar eigenlijk niet zo'n probleem in. Ja, het is een soort kopie, net als Last Week Tonight. Maar liever een goede kopie dan een slap origineel programma. Ik snap ook niet helemaal waarom z'n look dan meteen nep is. :maniac:

De inhoud van het programma is 9 van de 10x goed. Leidt regelmatig tot een discussie. Dat is in ieder geval goed.
Die andere programma's klinken nogal buitenlandserig, dus misschien wel fijn dat er in ieder geval ook een Nederlandse versie is. Die ook nog eens goedgemaakt is.
 
Ja daarom krijgen risicogroepen een griepprik...
En veel van de 'behoorlijke gezondheidsproblemen' die bij Covid problemen opleveren zijn op korte en middellange niet dodelijk. Roepen dat ze slechts aan covid zijn gestorven en net zo slim als roepen dat bij 9/11 slechts 200 mensen zijn omgekomen want de rest had oderliggende aandoeningen..
 
Ik schreef "Als je al behoorlijke gezondheidsproblemen hebt zijn veel dingen problematisch, ook 'n gewone griep.". Er gaan jaarlijks heel wat mensen dood aan de griep hoor.
Voor de driemiljoenste keer: het gaat niet om het aantal mensen dat eraan overlijdt. De maatregelen zijn bedoeld om te voorkomen dat de ziekenhuizen en met name de IC's overbelast raken. Echt, hoe moeilijk kan het zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan