Algemene transfergeruchten

Nou. Leicester schijnt zich inmiddels met 13 miljoen bij Kim te hebben gemeld. Dus het lijkt erop dat we onze Zuid-Koreaanse Alex dromen wel kunnen vergeten
 
En toch weet ons clubje supporters ook dit jaar tot lichte wanhoop te brengen

Twee competitierondes erop zitten ... gelukkig zonder puntverlies

Donderdag een wedstrijd om ons voor de Europa League te kwalificeren, daarna nog een play-off

Nog twee weken transferwindow te gaan en de centrale verdediger(s) en middenvelders waar het de hele zomer over is gegaan zijn er nog niet
JdJ zit te wachten op nog meer voorstellen van Roger. Hij laat zijn eigen netwerk voor wat het is.
 

Nu graag naar de prioriteiten.

We hebben nog wel ruim 2 weken, maar er mag inmiddels inderdaad wel eens een middenvelder en CV op de radar komen, en dan het liefst eentje die haalbaar is. Kim was van meet af aan al niet haalbaar en Kampl ook niet, en wie daar enigszins vanuit is gegaan heeft zichzelf voor de gek gehouden. Eigenlijk zijn alleen met Mvogo en Max spelers aangetrokken die we echt nodig hadden (dat Mvogo nog niet optimaal presteert laat ik even buiten beschouwing, Max is wel top), want Zahavi is gewoon een vervanger voor een vertrokken speler, hoewel wel top geregeld dat die vervanger al zo snel binnen is. Dat is wel eens anders geweest. Ik hoop heel erg op een Kudus of Veerman-achtige middenvelder voor naast Rosario. Heb beiden voorbeelden weer zien spelen dit weekend en mijn god, daar ben ik wel jaloers op. Max dateert al weer van begin september, dus je hoopt toch dat er in die 2,5 week sinds wat vaart achter de nieuwe middenvelder en CV is gezet.
 
Iedereen klaagt wel dat John geen eigen netwerk heeft en natuurlijk moet hij dit opbouwen, maar persoonlijk vind ik het dan toch fijner dat hij meelift op andermans netwerk en zo meer netwerk opbouwt dan dat hij zelf maar wat aan klootvioolt
 
Iedereen klaagt wel dat John geen eigen netwerk heeft en natuurlijk moet hij dit opbouwen, maar persoonlijk vind ik het dan toch fijner dat hij meelift op andermans netwerk en zo meer netwerk opbouwt dan dat hij zelf maar wat aan klootvioolt

Zoveel heeft hij toch niet gedaan. Helaas was hetgene wat er gedaan werd niet altijd goed. Of beter gezegd heeft dit een negatief rendement opgeleverd. Maar je kan niet alleen JDJ daarvan de schuld geven ook de scouts hebben zitten slapen of werden door sponsoren voorzien van verkeerde glazen
 
We kunnen wel blijven hameren op die CV en CMV, maar toch... toch bekruipt me het gevoel dat we nog een keeper nodig hebben. ;)
Een meekeepende CV zou wel goed zijn. Die zoals Teze vorige week de balletjes alsnog van de lijn kan halen. :p
 
Laatst bewerkt:
Hahaha. En als we dan toch aan het multitasken zijn zou een middenvelder die een beetje lekker kan koken ook niet verkeerd zijn.

On that topic, ik hoorde laatst dat PSV een van de hoofd-voedingsexperts van een wielerploeg in dienst had genomen om beter aandacht te hebben voor de voeding rond wedstrijden voor de prestates en het herstel van de spelers. Was ik wel blij verrast door dat ze ook daar oog voor hebben. Gezien de problemen met overgewicht die we in de loop der jaren gehad hebben (Willems, Mitro, Maxi, de vakantiekilo's van Mo?) en de ophef rond de pizzadozen van vorig seizoen leek me dat een verstandige investering.

FF gezocht: link
 
Laatst bewerkt:
Er is op dat gebied veel winst te boeken. Maar ook experts op het gebied van rust, focus en psychologie kunnen verschil maken. Schijnt bijvoorbeeld ook dat yoga (oa het langer maken van de spieren) veel blessures kan voorkomen, aangezien topsporter vaak vooral korte spieren hebben.
 
Er is op dat gebied veel winst te boeken. Maar ook experts op het gebied van rust, focus en psychologie kunnen verschil maken. Schijnt bijvoorbeeld ook dat yoga (oa het langer maken van de spieren) veel blessures kan voorkomen, aangezien topsporter vaak vooral korte spieren hebben.

Gaat dat dan niet ten koste van de sprintsnelheid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan