Algemene transfergeruchten

Ik ben toch niet zo negatief over een transfer van Zahavi moet ik zeggen. Tekengeld zal wel een miljoentje of meer zijn waardoor zijn salaris zo laag kan worden gehouden. Meerdere info punten vertellen dat hij graag naar Nederland wilt dus dat zal er wel mee te maken hebben. Met Zahavi kan Madueke weer strijden om de positie van rechetrspits én rechtervleugel waardoor Ihattaren en Mauro ook weer flink mogen gaan aanpoten. Romero stelt na een flinke dosis hype gewoon opnieuw flink teleur en hoewel Piroe me positief heeft verrast in de voorbereiding zie ik hem niet graag op het veld staan. Daarnaast is er vanuit Fenerbache volgens mij al eens naar Romero geinformeerd en vanuit Schotland naavraag gedaan naar Piroe, die er sowieso europees gek genoeg best goed op stond de laatste jaren. Ik zie liever een Zahavi met fantastische statistieken concurreren met Malen en Madueke dan dat Piroe en Romero onze enige opties erachter zijn. Een beetje ervaring voorin kan ook geen kwaad trouwens
Hij heeft de Duitsers blijkbaar al vergeven.
 
Ja Schmidt... nou is het wel mooi geweest weer. CV en CM, daarna weer evt. verder kijken naar buitenkansjes.
We hebben al een jonge doelman in huis.
Precies! Als JdJ zijnde moet je nu ook wel even aan de rem trekken. Met Unnerstall hebben we gewoon een degelijke 2e keeper, ook al kan jij niet meevoetballen. En met Delanghe die zich aan het ontwikkelen is, is dit onnodig en zelfs geldverspilling.
Dus Schmidt, even dimmen oke. De keepers positie zit weer onderaan de prioriteiten pikorde.
 
Ik vind het wel een beetje korte termijn visie van mensen die direct nee zeggen.

Schmidt denkt na over de toekomst. Vind ik eigenlijk zeer positief. Met Mvogo en wellicht Zavanhi krijgen we spelers die max 2 jaar presteren. Toevallig het contract van Schmidt. Dan zou hij een selectie achterlaten die weer vervangen kan worden. Met een jonge doelman denkt hij na over een langere periode (wellicht niet onder hem). Vind ik eigenlijk goed. Laat PSV maar profiteren van het nieuwe netwerk en ook wat talent binnenhalen. Het is ook niet alsof Schmidt zegt een jonge doelman moet komen in plaats van een andere speler. Nee hij maakt zijn wensen klaar en dat snap ik wel.

Mvogo is hier 2 jaar en Unnerstall lijkt geen eerste keus te worden. Dan moet die vertrekken. Geef de huidige jeugdige keeper maar goede concurrentie. Liever dan dat we over 2 jaar weer moeten zweten omdat we geen goede keeper hebben.
 
In de persconferentie meld Schmidt net dat hij maar één linksback en één rechtsback in de gelederen heeft, doelend op Max en Dumfries. Het lijkt erop dat hij Teze en Boscagli echt voor het centrum wilt houden... Zou PSV dan toch met teze en Boscagli achterin het seizoen in gaan?
 
Om te quoten wat er werd gemeld in de persconferentie:

"Ongeacht de komst van Zahavi is PSV nog niet klaar op de transfermarkt. De prioriteit ligt daarbij op versterkingen voor de defensie "Ik heb nu maar één linksback (Philipp Max, red.) en één rechtsback (Denzel Dumfries, red.) in de selectie. Dat zijn goede spelers, maar sleutelspelers kunnen ook geblesseerd raken. We proberen de laatste weken van de transferperiode te gebruiken om tot een complete selectie te komen. Natuurlijk zoeken we ook spelers om de basiself direct sterker te maken, maar we kijken ook naar spelers met veel potentie die ons meer opties geven", zo besluit Schmidt. "
 
Om te quoten wat er werd gemeld in de persconferentie:

"Ongeacht de komst van Zahavi is PSV nog niet klaar op de transfermarkt. De prioriteit ligt daarbij op versterkingen voor de defensie "Ik heb nu maar één linksback (Philipp Max, red.) en één rechtsback (Denzel Dumfries, red.) in de selectie. Dat zijn goede spelers, maar sleutelspelers kunnen ook geblesseerd raken. We proberen de laatste weken van de transferperiode te gebruiken om tot een complete selectie te komen. Natuurlijk zoeken we ook spelers om de basiself direct sterker te maken, maar we kijken ook naar spelers met veel potentie die ons meer opties geven", zo besluit Schmidt. "

Klopt wel wat hij zegt, er zit niks achter deze twee backs, dus gek is het niet dat ze ook daar naar blijven kijken. Misschien Sambo ook al aan het eerste laten ruiken?
 
Klopt wel wat hij zegt, er zit niks achter deze twee backs, dus gek is het niet dat ze ook daar naar blijven kijken. Misschien Sambo ook al aan het eerste laten ruiken?

Ik vond Sambo ook echt heel sterk de afgelopen maanden. Met Dumfries, Teze en Sambo zou je toch zeggen dat de rechtsback positie goed gevuld is.

En heel eerlijk, voor de Lb & linker Centrale verdedigers positie heb je nu Max als vaste Linksback, Boscagli als vaste centrale verdediger op links. En daarachter heb je nog Viergever en Obispo die allebei op beide posities uit de voeten kunnen. Je zou toch zeggen dat of Viergever of Obispo wel zal moeten vertrekken voor we een nieuw iemand binnen halen
 
Ik vind het wel een beetje korte termijn visie van mensen die direct nee zeggen.

Schmidt denkt na over de toekomst. Vind ik eigenlijk zeer positief. Met Mvogo en wellicht Zavanhi krijgen we spelers die max 2 jaar presteren. Toevallig het contract van Schmidt. Dan zou hij een selectie achterlaten die weer vervangen kan worden. Met een jonge doelman denkt hij na over een langere periode (wellicht niet onder hem). Vind ik eigenlijk goed. Laat PSV maar profiteren van het nieuwe netwerk en ook wat talent binnenhalen. Het is ook niet alsof Schmidt zegt een jonge doelman moet komen in plaats van een andere speler. Nee hij maakt zijn wensen klaar en dat snap ik wel.

Mvogo is hier 2 jaar en Unnerstall lijkt geen eerste keus te worden. Dan moet die vertrekken. Geef de huidige jeugdige keeper maar goede concurrentie. Liever dan dat we over 2 jaar weer moeten zweten omdat we geen goede keeper hebben.

Heb je op zich gelijk in hoor. Maar wil gewoon graag die middenvelder en verdediger zien komen.
Ben n beetje bang dat de middelen worden uitgegeven aan keeper, LB en RB, ipv de 2 eerder genoemde posities.
Er wordt nu gesproken over 5 plekken, terwijl we het al weken, zo niet maanden, over 2 plekken hebben.
 
Ja Schmidt... nou is het wel mooi geweest weer. CV en CM, daarna weer evt. verder kijken naar buitenkansjes.
We hebben al een jonge doelman in huis.
Klopt. Maar laat die lekker even een seizoen minuten maken bij JPSV. Mijn devies: laat Schmidt maar schuiven.
 
Ik vond Sambo ook echt heel sterk de afgelopen maanden. Met Dumfries, Teze en Sambo zou je toch zeggen dat de rechtsback positie goed gevuld is.

En heel eerlijk, voor de Lb & linker Centrale verdedigers positie heb je nu Max als vaste Linksback, Boscagli als vaste centrale verdediger op links. En daarachter heb je nog Viergever en Obispo die allebei op beide posities uit de voeten kunnen. Je zou toch zeggen dat of Viergever of Obispo wel zal moeten vertrekken voor we een nieuw iemand binnen halen

Eigenlijk wil je het liefst 8 verdedigers voor 4 posities hebben. Max, Boscagli, Teze, Dumfries, Viergever en Baumgartl lijken me zekerheidjes. Het probleem met Viergever of Obispo op linksback is dat ze allebei niet goed genoeg zijn om aanvallend genoeg bij te dragen, daarmee valt meteen het hele systeem dat Schmidt wil spelen waarin juist de backs aanvallend erg belangrijk zijn. Sambo zou dit wel kunnen maar het is voor zijn ontwikkeling beter om dit seizoen gewoon 30 wedstrijden voor JPSV te spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan