Algemene transfergeruchten

Er is ook helemaal niks te vinden waarom Onguéné niet bij de selectie zat van Salzburg gisteren. :unsure:

Ik ken zijn naam verder alleen van FM waar hij de potentie heeft om een wereldtopper te worden.
 
Er is ook helemaal niks te vinden waarom Onguéné niet bij de selectie zat van Salzburg gisteren. :unsure:

Ik ken zijn naam verder alleen van FM waar hij de potentie heeft om een wereldtopper te worden.

Hij is natuurlijk van Salzburg naar Eindhoven gevlogen om medisch getest te worden.

En voor het afronden van zijn transfer naar FC Eindhoven. ;P
 
FM is love, FM is life.
Het is een verslaving.. ik heb sinds FM16 het spel iet meer gekocht.. niet goed voor mijn welzijn.. maar sta zo vaak op t punt om het wel weer aan te schaffen..
is het beter geworden de laatste jaren..? Vond de laatste paar erg veel op elkaar lijken en te makkelijk..

Kan me nog herinneren jaren geleden dat we een bruisend FM topic hadden en zelfs een start bestand deelden en zo met dezelfde ploeg gingen spelen (Fiorentina meen ik) om zo te kijken wie er het meest floreerde!
 
Laatst bewerkt:
Het gerucht was ook dat zijn teamgenoot (André Ramalho) was gespot bij het Philips Stadion. Ik vraag me af hoe mensen bij Jérôme Onguéné zijn uitgekomen want ze lijken totaal niet op elkaar.
 
In de chat bij de persconferentie van PSV zijn er mensen die zeggen dat Yannick Gerhardt naar PSV komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan