Algemene transfergeruchten

In de chat bij de persconferentie van PSV zijn er mensen die zeggen dat Yannick Gerhardt naar PSV komt.

Uit die chat kan je niemand serieus nemen, een maand geleden was er iemand die 100% zeker wist dat Gyrano Kerk bij PSV zou tekenen. Allemaal onzin.
 
Viergever. The Jinxer. Kwam na geen prijzen in Amsterdam naar Eindhoven om prijzen te pakken. Dan weet je wel hoe dat gaat lopen.
Viergever is overigens geen verkeerde voor de breedte. Kan zowel LCV als LB uit de voeten.
 
Viergever is overigens geen verkeerde voor de breedte. Kan zowel LCV als LB uit de voeten.
Toch zie ik hem graag gaan. Ik denk dat hij van alle CVs voor het meest verkocht kan worden. Laten we eerlijk zijn, de rest heeft nog helemaal niks bewezen. Dus dan zie ik liever op de bank een slechtere verdediger zitten zodat er een goede CV in de opstelling kan staan.
 
Super spannend de komende weken! Als we erin slagen om echt die 2 directe versterkingen met ervaring te halen voor cv en cm dan ziet de wereld er ineens heel anders uit.

Met name de voorhoede kijk ik naar uit; hopelijk kan Madueke zn vorm doortrekken. Gakpo-Malen-Madueke-Ihattaren... wat een talent.
 
Iemand nog een dubieus vliegtuig gespot vandaag? Ben wel weer toe aan een transferjosti.

bWVkaWEvcHJvZC8yMDU3NDY0LmpwZz9zdj0yMDE5LTA3LTA3JnN0PTIwMjAtMDUtMDJUMDklM0ExNiUzQTAxWiZzZT0yMDQwLTA1LTAyVDA5JTNBMTYlM0EwMVomc3I9YiZzcD1yJnNpZz1GYmluUDZ1dTVkdlglMkJkSE16YkIxUVg1M1dsbGFGOEY5WG9JVVBSN2JYS3clM0Q=


Heb deze gespot op Eindhoven Airport, dus wellicht dat John zijn uitgebreide netwerk weer heeft aangesproken en Mitroglou weer terugkomt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan