PSV Nieuws Algemeen

Holy crap, als dit het niveau van de nieuwste (massa) face-scans is dan mogen ze van mij terug naar een beperkter algoritme-gestuurd arsenaal voor de gezichten. Op Dumfries na (en ook die heeft een hoog karakatuurtekening gehalte) lijkt t voor geen meter.

Wie is die linkse?
 
Holy crap, als dit het niveau van de nieuwste (massa) face-scans is dan mogen ze van mij terug naar een beperkter algoritme-gestuurd arsenaal voor de gezichten. Op Dumfries na (en ook die heeft een hoog karakatuurtekening gehalte) lijkt t voor geen meter.

Voor betere kwaliteit face-scans zal waarschijnlijk betaald moeten worden. Geen idee door wie, maar dit is geen toeval.
 
Meerdere coronagevallen bij PSV Vrouwen

link

In verband met meerdere positieve testen onder speelsters en staf is de voltallige selectie en de begeleiding van PSV Vrouwen voorlopig in quarantaine geplaatst.

Dit gaat de komende maanden vaker gebeuren bij meerdere clubs. Competities zullen ontregeld zo niet helemaal stilgelegd gaan worden vrees ik. :fear:
 
Meerdere coronagevallen bij PSV Vrouwen

link

In verband met meerdere positieve testen onder speelsters en staf is de voltallige selectie en de begeleiding van PSV Vrouwen voorlopig in quarantaine geplaatst.

Dit gaat de komende maanden vaker gebeuren bij meerdere clubs. Competities zullen ontregeld zo niet helemaal stilgelegd gaan worden vrees ik. :fear:

Ja, verplaatste Eredivisie wedstrijden gaan eerder regel dan uitzondering worden. Er komen veel ''inhaal'' wedstrijden. En dan heb je ook nog Europese wedstrijden die niet door gaan omdat bij een van de teams corona aanwezig is.
 
Laatst bewerkt:
Ja, verplaatste Eredivisie wedstrijden gaan eerder regel dan uitzondering worden. Er komen veel ''inhaal'' wedstrijden. En dan heb je ook nog Europese wedstrijden die niet door gaan omdat bij een van de teams corona aanwezig is.
Het is niet zo dat je dan verliest of een jeugdteam moet sturen?
 
Loting Europa League:
- Nomme Kalju (Estland)/ Mura (Slovenië)/Aarhus (Denemarken) - PSV

PSV speelt dus uit...pff... Dit is daadwerkelijk een uitwedstrijd, neem ik aan. En niet ergens op neutraal terrein ofzo?
 
Loting Europa League:
- Nomme Kalju (Estland)/ Mura (Slovenië)/Aarhus (Denemarken) - PSV

PSV speelt dus uit...pff... Dit is daadwerkelijk een uitwedstrijd, neem ik aan. En niet ergens op neutraal terrein ofzo?
Ja we spelen sowieso uit. Maar alleen Aarhus (gelijk ook wel de meest waarschijnlijke tegenstander) heeft een stadion dat voldoet aan de UEFA voorschriften. Ik vermoed als die Sloveense of Estse club winnen dat we dan gaan spelen in ander stadion in die landen, die wel voldoet.
 
Loting Europa League:
- Nomme Kalju (Estland)/ Mura (Slovenië)/Aarhus (Denemarken) - PSV

PSV speelt dus uit...pff... Dit is daadwerkelijk een uitwedstrijd, neem ik aan. En niet ergens op neutraal terrein ofzo?

Tegen 3 tegenstanders? o.O
:unsure: Dat wordt lastig voetballen met 11 tegen 33 spelers. :rolleyes: En zo weinig ruimte op het veld. ;)
 
Loting Europa League:
- Nomme Kalju (Estland)/ Mura (Slovenië)/Aarhus (Denemarken) - PSV

PSV speelt dus uit...pff... Dit is daadwerkelijk een uitwedstrijd, neem ik aan. En niet ergens op neutraal terrein ofzo?
Tja, AZ speelde vorige week thuis. Maar thuisvoordeel is er bijna niet. Geen fans voor een heksenketel etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan