Darts

Taylor is qua statistieken natuurlijk een unicum, maar ook grotendeels in een tijd waarin het darten nog lang niet zo uitgebreid was als nu. Zonder Taylor te willen bagatelliseren, want het was een fenomeen. Ik denk dat Van Gerwen intussen ook in het rijtje allergrootsten genoemd zal worden. Het zou natuurlijk wel heel jammer zijn als het nu opeens als een nachtkaars uitgaat.

Zou Van Gerwen het publiek ook niet een beetje missen? Lijkt me een speler die sfeer en interactie nodig heeft.
Vorig jaar was t ook niet geweldig dacht ik?
 
Vorig jaar was t ook niet geweldig dacht ik?

Doel je dan op 2019?


Staat redelijk vaak 2019 tussen. Als ie dat voor mekaar krijgt als het slecht gaat.. :D

Het probleem met "ons" is ook wel een beetje dat we iedere keer vuurwerk verwachten als ie speelt. Heeft Van Gerwen het ook zelf naar gemaakt. Eigenlijk was het gewoon ruk als het niet 114 gemiddeld was met 2 9-darters.
 
Dan is mijn denken fout. Maar hij heeft eerder een mindere periode gehad.

Zie m'n toevoeging, ik denk dat dat ook meespeelt.

We hadden het inderdaad een paar keer over een mindere periode, maar onderstaan de streep pakte ie nog steeds veel prijzen. Maar het ging moeizamer dan we verwachten van hem.
 
Doel je dan op 2019?


Staat redelijk vaak 2019 tussen. Als ie dat voor mekaar krijgt als het slecht gaat.. :D

Het probleem met "ons" is ook wel een beetje dat we iedere keer vuurwerk verwachten als ie speelt. Heeft Van Gerwen het ook zelf naar gemaakt. Eigenlijk was het gewoon ruk als het niet 114 gemiddeld was met 2 9-darters.
T is meer dat ie soms goed gooit qua gemiddelden maar dat de dubbels ontbreken...

1598616140468.png

ff snel t geheel in een tabel gezet, 2018 was minder, zeker als je het afzet tegen 2016, win je gewoon 30% minder toernooien. Totaal tel ik 32 toernooien (op basis van de website die jij aanhaalde) en als je dan 14 wint is dat gewoon goed te noemen.
 
Zou hij verzadigd zijn van die succesvolle seizoenen die hij gedraaid heeft? Om echt tot de allergrootsten te horen moet je er jaar in jaar uit staan in de belangrijkste toernooien, net zoals Taylor. Die stats heeft hij nog niet, en als hij zo belabberd blijft spelen gaat hij die ook niet krijgen ook niet.

Ik denk dat het alles te maken heeft sinds die overgestapt is naar Winmau. Nog altijd niet de perfecte setup gevonden. Er straalt geen vertrouwen eruit, meer onzekerheid en dat is nooit goed. Al ontkent Van Gerwen dat het aan zijn pijlen ligt, wat het wel degelijk is. Gaat niet meer het podium op met een 1-0 voorsprong, iedere tegenstander heeft nu het gevoel dat er wat te halen valt tegen Van Gerwen. Anderson heeft gisteren na de overwinning op MvG geroepen dat dit niet de Van Gerwen is die iedereen kent. Vergis je niet. Van Gerwen won in 2019 nog 6 Major's ofzo onder andere de Premier League & World Grand Prix, en toen ging het al minder. Maar toen kon die nog steeds het verschil maken, al gooide die een mindere pot.

Van Gerwen zal snel moeten antwoorden met iets. Vanavond tegen Aspinall moet die echt winnen. Het zal zaak worden om sowieso bij de top 4 te eindigen en dan zien wel verder wel. Durrant trouwens is wel in bloedjevorm.
 
Terugbreken met een goede 88 finish in 2 pijlen en daarna openen met 44 punten, problemen met de focus?
 
Hij wint alsnog, maar man man man, hangen en wurgen, hakken over de sloot, door het oog van de naald e.d. zijn hier op van toepassing.
 
Hij wint alsnog, maar man man man, hangen en wurgen, hakken over de sloot, door het oog van de naald e.d. zijn hier op van toepassing.

Haha, jup dit.

Finishes waren wel goed. Maar pijnlijk om te zien hoeveel moeite die heeft om triple's te vinden, met name op T20. Ging daarom ook heel vaak naar T19. Maar goed, hij wint hem. Price morgen.
 
Haha, jup dit.

Finishes waren wel goed. Maar pijnlijk om te zien hoeveel moeite die heeft om triple's te vinden, met name op T20. Ging daarom ook heel vaak naar T19. Maar goed, hij wint hem. Price morgen.
Daarnaast was iedere keer de opening ruk, veelvuldig zonder triple's. Leuk dat je de tegenstander breekt maar als je daarna begint met ca. 50 punten dan ren je weer achter de feiten aan.
 
Daarnaast was iedere keer de opening ruk, veelvuldig zonder triple's. Leuk dat je de tegenstander breekt maar als je daarna begint met ca. 50 punten dan ren je weer achter de feiten aan.

Ook daar kan ik het alleen maar met je eens zijn. Teveel beurten met single 1 of 3 plus geen triple's. Je verwacht bij Van Gerwen als die zijn tegenstander breekt, dat die dan direct begint met minstens 2 triple's. Afijn, hij wint hem. Staat tweede op legssaldo en krijgt nu Price & Smith de aankomende twee dagen. 4 punten op papier zou je zeggen...
 
Ook daar kan ik het alleen maar met je eens zijn. Teveel beurten met single 1 of 3 plus geen triple's. Je verwacht bij Van Gerwen als die zijn tegenstander breekt, dat die dan direct begint met minstens 2 triple's. Afijn, hij wint hem. Staat tweede op legssaldo en krijgt nu Price & Smith de aankomende twee dagen. 4 punten op papier zou je zeggen...
Ja, nou, laat m maar spreken met de pijlen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan