Ik weet het nog niet, moet er even aan wennen. Vind het nog niet bijzonder mooi ofzo. Het logo had van mij ook wel de normale kleuren mogen zijn in plaats van dat rode.
Ja logo's in andere kleuren doen schijnt wel in de mode te zijn. Ik weet ook nog niet echt wat ik ervan vind.

Vind dit Ajax shirt nu overigens niet echt mooi. Wel uniek enzo, en ik zou wel snappen dat je dit gaat waarderen.
 
Ja logo's in andere kleuren doen schijnt wel in de mode te zijn. Ik weet ook nog niet echt wat ik ervan vind.

Vind dit Ajax shirt nu overigens niet echt mooi. Wel uniek enzo, en ik zou wel snappen dat je dit gaat waarderen.
Een mooie overwinning in Eindhoven zal wel helpen om dit shirt te gaan waarderen!
 
Een mooie overwinning in Eindhoven zal wel helpen om dit shirt te gaan waarderen!
Haha dat soort dingen helpt wel inderdaad. Het oranje shirt uit '88 vind ik ook zeker niet het mooiste (objectief gezien), maar toch komen daar zeer positieve gevoelens bij.
 
Ik schijn in elk geval de enige van kantoor te zijn die het uit-shirt echt heel vet vindt:unsure:

Hou wel van die retro-achtige accenten. Eens dat het iets minder had gemogen wellicht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan