Technisch Manager

Overigens volledig eens dat JdJ een aardige, integere kerel is, een echte PSVer, en het doet mij ook pijn dat dit zo gaat. Maar dat doet allemaal niks af aan de einconclusie: hij is ongeschikt en moet vanaf nu zsm weg, hopelijk en waarschijnlijk as. maandag (tenzij ajax van de mat gespeeld wordt).

Uiteindelijk is het wel grappig natuurlijk, want waar anderen (waaronder ik) dat over MvB te kennen gaven, is er nu een kamp (waaronder ik) die daarin JdJ naar voren schuift. Bij MvB kwam dan de vraag terug, lost dat nu iets op? Die vraag kunnen we onszelf nu opnieuw stellen.

Ik ben zelf gewoon voorstander van een complete reorganisatie, op 0 beginnen, en zag daarin ook geen plek meer voor MvB. Maar op de korte termijn lost zowel het wegsturen van MvB als JdJ niks op. En ook qua TD kunnen we onszelf afvragen, wie is dan wel geschikt en haalbaar?
 
Daar ben het uiteraard voor de volle 100% mee eens.

Maar als jouw dochter, en ik hooop het eigenlijk niet voor je, in de prof voetballerij gaat werken, is dat toch waar ze zich op voor zal moeten bereiden.

Overigens volledig eens dat JdJ een aardige, integere kerel is, een echte PSVer, en het doet mij ook pijn dat dit zo gaat. Maar dat doet allemaal niks af aan de einconclusie: hij is ongeschikt en moet vanaf nu zsm weg, hopelijk en waarschijnlijk as. maandag (tenzij ajax van de mat gespeeld wordt).
Precies. Dan dinsdag.
 
[...]
Ik ben zelf gewoon voorstander van een complete reorganisatie, op 0 beginnen, en zag daarin ook geen plek meer voor MvB. Maar op de korte termijn lost zowel het wegsturen van MvB als JdJ niks op. En ook qua TD kunnen we onszelf afvragen, wie is dan wel geschikt en haalbaar?

Sterker nog; als ik nadenk over mogelijke nieuwe TD's en de succeskans die ik zo'n nieuwe technisch sterke man geef, kom ik tot de conclusie dat het wegsturen van JdJ waarschijnlijk nog minder zin heeft dan het ontslaan van MvB. Ja, vanuit nu bekeken lijkt de afgelopen transferzomer echt rampzalig. Maar overall de transferzomers van mannen als Van Geel, Brands, Overmars, Valckx, Arnesen en weet ik wie nog allemaal bekijken leidt toch ook tot de conclusie dat het een verdomd lastig spelletje is waar zowat altijd een aardige lading miskopen bij zit?

Ik denk dat hetgeen dat hier nu veroordeeld wordt (verharding, polarisatie, verzwart-witting (geen woord, maar die verzin ik dan bij deze)) ook op dit forum gigantisch terug te zien is. Arnesen was bijna een decennium TD bij PSV. Een periode die echt niet continu hosanna was. Als je dat naar nu verplaatst zou die beste man ook op dit forum al minimaal vijf transferzomers neergesabeld zijn geweest als dé grote boeman. Die verharding en het veel sneller op de korte termijn bekeken vellen van een negatief oordeel die we allemaal op Twitter terugzien, herken ik ook hier. En dan is het logische resultaat dat die paar idioten die je in elke groep hebt dat uiten in bedreigingen en het proberen ingooien van ramen. Het een staat niet los van het ander.
 
Met alle respect. Nee, jij hebt er sowieso niet mee te maken.... Jij bent volgens mij een stukje minder bekend..

Ik ben absoluut minder bekend, maar ook als kind weet ik nog heel goed hoe mijn vader via twitter met de dood is bedreigd. Dat maakte op mij aardig wat indruk, tot mijn vader zei 'Dat kind weet niet beter, vroeger zouden ze het alleen zeggen tegen hun vriendjes.

Om inmiddels bedreigingen te ontvangen en zich zorgen moet maken om z'n veiligheid omdat er een spelletje effe wat minder goed gaat. De ene persoon kan daar gelukkig beter mee omgaan dan de ander, maar het is echt geen kattenpis.

Hij zegt zelf niet bedreigd te worden, dus laten wet het niet overdrijven.

Ik word niet bedreigd, maar als je veiligheid en bewegingsvrijheid in het geding is, kun je je afvragen: waar zijn we mee bezig?"
 
Uiteindelijk is het wel grappig natuurlijk, want waar anderen (waaronder ik) dat over MvB te kennen gaven, is er nu een kamp (waaronder ik) die daarin JdJ naar voren schuift. Bij MvB kwam dan de vraag terug, lost dat nu iets op? Die vraag kunnen we onszelf nu opnieuw stellen.

Ik ben zelf gewoon voorstander van een complete reorganisatie, op 0 beginnen, en zag daarin ook geen plek meer voor MvB. Maar op de korte termijn lost zowel het wegsturen van MvB als JdJ niks op. En ook qua TD kunnen we onszelf afvragen, wie is dan wel geschikt en haalbaar?
Geloof me, JdJ moet echt weg, en dat is echt het begin van de oplossing. Wie wel geschikt: Huibers, Ted de Leeuw, wellicht zou zelfs martin van Geel beter zijn.
 
Ik ben absoluut minder bekend, maar ook als kind weet ik nog heel goed hoe mijn vader via twitter met de dood is bedreigd. Dat maakte op mij aardig wat indruk, tot mijn vader zei 'Dat kind weet niet beter, vroeger zouden ze het alleen zeggen tegen hun vriendjes.



Hij zegt zelf niet bedreigd te worden, dus laten wet het niet overdrijven.



Ik ben blij om te horen dat ie niet persoonlijk bedreigd is, wat verder niet wegneemt dat er wel een hele grimmige sfeer rond hem hangt. Verder blijft m'n punt volgens mij redelijk overeind. Laten we met z'n allen een beetje normaal tegen elkaar doen. Of het nou jouw vader op Twitter is of JdJ als TD.
 
Geloof me, JdJ moet echt weg, en dat is echt het begin van de oplossing. Wie wel geschikt: Huibers, Ted de Leeuw, wellicht zou zelfs martin van Geel beter zijn.
En Guti was volgens het halve forum de verlossing. Name dropping is prima uiteraard maar geen enkele garantie. Ted de Leeuw is de broer van Ted van Leeuwen?
 
Ik ben blij om te horen dat ie niet persoonlijk bedreigd is, wat verder niet wegneemt dat er wel een hele grimmige sfeer rond hem hangt. Verder blijft m'n punt volgens mij redelijk overeind. Laten we met z'n allen een beetje normaal tegen elkaar doen. Of het nou jouw vader op Twitter is of JdJ als TD.
Het vaderschap maakt je soft 😁 JdJ raus.
 
Qua clubgevoel en integriteit zit het wel goed, waar het om gaat is wat JdJ’s visie is op het eerste elftal en hoe hij dit weet neer te zetten.
Het gaat uiteindelijk om het resultaat. De Jong mag afgerekend worden op de transfers en die zijn dramatisch.
 
Geloof me, JdJ moet echt weg, en dat is echt het begin van de oplossing. Wie wel geschikt: Huibers, Ted de Leeuw, wellicht zou zelfs martin van Geel beter zijn.

Het gras lijkt al snel groener aan de overkant, zo blijkt maar weer. Martin van Geel heeft bij Ajax en Feyenoord heus wel wat goede dingen gedaan, maar ook een hele grote lijst met miskopen gehaald. En Ted van Leeuwen, die echt briljante dingen bij Vitesse en Twente heeft gedaan? En vooral bij een Deense degradatiekandidaat.
 
Kan er met mijn pet niet bij dat iemand die zijn functie niet goed uitvoert (of waarvan die daarvan wordt beschuldigd) door sommigen persoonlijk afgebrand worden.
Iedereen die scheldwoorden of geweld nodig heeft om zijn onvrede te uiten over in dit geval JdJ zou eens ff stil moeten staan hoe dat op hun werk zou zijn. Als ze zelf fouten maken en dan persoonlijk aangevallen worden.


Ik vermoed dan ook dat het Tokkies zijn, die zich 6-7-8 keer per jaar ziekmelden, un collega's in de steek laten, voortdurend lopen te zeiken op het bedrijf/leiding, niks kunnen en niks willen. Dat soort inteelt"fans". Volk dat je het liefst in een wei ergens bij Beverwijk bijeenbrengt om een robbertje te knokken met hun tegenpolen van de andere clubs.
 
Het gras lijkt al snel groener aan de overkant, zo blijkt maar weer. Martin van Geel heeft bij Ajax en Feyenoord heus wel wat goede dingen gedaan, maar ook een hele grote lijst met miskopen gehaald. En Ted van Leeuwen, die echt briljante dingen bij Vitesse en Twente heeft gedaan? En vooral bij een Deense degradatiekandidaat.
Als t gras aan de overkant groener is blijkt t vaak kunstgras te zijn.
 

Vrij goed artikel met nuances en feiten.
Tja, als de periode Brands als een groot succes wordt gezien, kan ik de rest van het artikel ook niet al te serieus nemen. Ik vind dat Brands naast de successen ook veel missers op zijn naam heeft staan. Waaronder het ontbreken van een topverdediger. Dus Brands scoort bij mij ook een 6 à 7. Terwijl PSV toch mag streven naar een hoger cijfer.
En toch begrijp ik na da de verkoop van Bergwijn niet dat we Pereiro laten gaan voor +-2,5 Mln (zal vast nog wat vanaf gaan)....neem dat verlies...zet Hendrix als CV en Viergever als back...hoef je geen mln uit te geven voor back en kost Pereiro je max 1,5M voor half jaar...zowel te gebruiken als middenvelder en als (vrije) buitenspeler...met garantie op wat doelpunten...of had JdJ daar ook niks over te zeggen?
Ja, dat had ook een goed idee geweest.
 
Het gras lijkt al snel groener aan de overkant, zo blijkt maar weer. Martin van Geel heeft bij Ajax en Feyenoord heus wel wat goede dingen gedaan, maar ook een hele grote lijst met miskopen gehaald. En Ted van Leeuwen, die echt briljante dingen bij Vitesse en Twente heeft gedaan? En vooral bij een Deense degradatiekandidaat.

Martin van Geel, om van PSV definitief een tweede Feyenoord te maken :sad: Van Geel ipv JdJ, dat is zoiets als een twintig jaar oude tweedehands Fiat inruilen voor een veertig jaar oude tweedehands Fiat; meer kilometers op de teller, maar het blijft even bagger.

Tja, als de periode Brands als een groot succes wordt gezien, kan ik de rest van het artikel ook niet al te serieus nemen. Ik vind dat Brands naast de successen ook veel missers op zijn naam heeft staan. Waaronder het ontbreken van een topverdediger. Dus Brands scoort bij mij ook een 6 à 7. Terwijl PSV toch mag streven naar een hoger cijfer.

Inderdaad. Brands krijgt van mij zelfs hooguit een 5. Het halen van Guardado, Moreno, Gini, Mertens en Lozano was prima, maar daar staan minstens evenveel flaters tegenover en een totale verwaarlozing van de verdediging, om maar te zwijgen van het niet in staat zijn om zijn baan goed uit voeren, namelijk het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie. Ook qua verkoop vond ik het onder de streep vrijwel allemaal tegenvallen, en al helemaal de verkoop van Mertens aan Napoli voor een pietluttig bedrag, terwijl hij de MvP van de Eredivisie was.
 
Martin van Geel, om van PSV definitief een tweede Feyenoord te maken :sad: Van Geel ipv JdJ, dat is zoiets als een twintig jaar oude tweedehands Fiat inruilen voor een veertig jaar oude tweedehands Fiat; meer kilometers op de teller, maar het blijft even bagger.



Inderdaad. Brands krijgt van mij zelfs hooguit een 5. Het halen van Guardado, Moreno, Gini, Mertens en Lozano was prima, maar daar staan minstens evenveel flaters tegenover en een totale verwaarlozing van de verdediging, om maar te zwijgen van het niet in staat zijn om zijn baan goed uit voeren, namelijk het samenstellen van een uitgebalanceerde selectie. Ook qua verkoop vond ik het onder de streep vrijwel allemaal tegenvallen, en al helemaal de verkoop van Mertens aan Napoli voor een pietluttig bedrag, terwijl hij de MvP van de Eredivisie was.
Wie doet het dan wel goed. In de eredivisie niemand, van de topclubs ook niemand.
 
Wie doet het dan wel goed. In de eredivisie niemand, van de topclubs ook niemand.

Dat is dan ook wat ik stel, nietwaar? Maar dus sowieso al geen Van Geel; die heeft Feyenoord echt niet geholpen met zijn beleid. Die Huibers van AZ doet het wel goed voor het niveau waarop AZ acteert, maar dat is AZ, en ik hoef persoonlijk niemand van AZ hier te zien omdat het allemaal gebakken lucht blijkt te zijn zodra het daar vertrekt.
 
Wie doet het dan wel goed. In de eredivisie niemand, van de topclubs ook niemand.
Ik heb enorm veel respect voor Overmars en Van der Sar. Het blijft Ajax natuurlijk maar zij zijn wel grotendeels verantwoordelijk voor het succes van Ajax imo. Daarom hoop ik ook dat we bij PSV de koppen bij elkaar houden en geen overhaaste domme dingen gaan doen. Je verlies nemen en vasthouden aan een lange termijn plan. Wat ook lijkt te gebeuren nu JdJ uit heeft gesproken dit recht te willen zetten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan