Opvallend hoe snel o dit forum de "supporters" Bergwijn laten vallen. Hij heeft prachtige dingen laten zien en is dit seizoen, net als de rest van het team, niet al te best. Is dat een reden om te roepen dat 'ie meteen maar moet ophoepelen?

Ik laat hem nog niet vallen. Maar ben wel benieuwd wat voor nieuws er vandaag volgt.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Nu moeten wij als fans van de club effe op informatie wachten van helene in plaats van dat de club iets communiceert
 
Hahaha dus echt rond de 25 miljoen. Het schandalige JDJ beleid gaat gewoon door. Maar hij werkt hier al sinds 20 jaar en heeft een internationaal netwerk.
 
Opvallend hoe snel o dit forum de "supporters" Bergwijn laten vallen. Hij heeft prachtige dingen laten zien en is dit seizoen, net als de rest van het team, niet al te best. Is dat een reden om te roepen dat 'ie meteen maar moet ophoepelen?

Yep absoluut. Meneer lijkt heel erg op zo'n Lozano die ook een jaar lang chagrijnig op het veld liep en niks presteerde. En dan komt "ik wil niet spelen" er nog boven op. Ik laat hem als een baksteen vallen. :braak:
 
Poe. Dus er is nog veel meer aan de hand dan kapsalon en pizza.

uiteraard is er veel aan de hand en interne ruzies en spelers die met de pet na gooien.daarom spelen ze als los zand en ziet Herbert niet uit. de bezem erdoorheen en Steven bedankt voor de mooie dingen echter heb je mij nooit echt overtuigd dat je een hele grote gaat worden.
 
Van Rik Elfrink:

"Zowel Ernest Faber en ook de PSV-leiding geven aan dat de Bergwijn-transfer niet rond is. Hij wil niet voor PSV spelen vandaag. Dat kon er in dit seizoen ook nog wel bij."

:fy::fy::fy::fy::fy:
 
Terug
Bovenaan Onderaan