Algemene transfergeruchten

Ajax en PSV azen op het Mexicaanse talent Alvardo. 18 jarige middenvelder. Veel Europese clubs lijken ook interesse te hebben. PSV zijn positie in Mexico staat al heel lang onder druk door de contacten van Ajax de laatste jaren. Zij hadden dat andere talent ook bijna binnen ware het niet dat mi amigo Guardado daar een stokje voor heeft gestoken.
 
Waar Ajax nog steeds dankbaar voor is.
Waarom, omdat hij daar niet aan spelen toekomt? Dat is normaal gesproken geen argument. Als 18 jarige kom je tegenwoordig bij Ajax zelf ook niet direct aan de bak maar je krijgt genoeg kansen om je te ontwikkelen. Ik denk dat hij bij Ajax of PSV een sensatie was geworden.
 
Ik heb in juli de naam van Alvarado al eens genoemd. Jammer dat PSV niet eerder in het nieuws komt met dit soort jongens. Lijkt me een goede opvolger voor Pereiro. Maar een linksback heeft voor PSV de hoogste prioriteit lijkt me
 
Ik heb in juli de naam van Alvarado al eens genoemd. Jammer dat PSV niet eerder in het nieuws komt met dit soort jongens. Lijkt me een goede opvolger voor Pereiro. Maar een linksback heeft voor PSV de hoogste prioriteit lijkt me

De opvolger van Pereiro hebben we al met Ihattaren.
 
En wat is er zo bijzonder aan Alvarado buiten zijn fenomenale stats. Als ik zijn stats zie en dan hoor dat hij 15 miljoen moet kosten, dan begin ik toch zwaar te twijfelen of er ergens op de wereld niet een betere CAM voor dat geld rondloopt. Of eigenlijk, waarom hij Ihattaren in de weg moet lopen.
 
Laatst bewerkt:
JdJ zit in het buitenland ivm transfer zaken meldt Gerbrands bij de nieuwjaarsreceptie.
Zal toch wel hilarisch zijn als het een uitgaande transfers betreft 🤣
 
Ik zou toch teleurgesteld zijn als ze dan weer aankomen met een huurconstructie.

In Italië is huur i.c.m. (vaak verplichte) koop na een x periode een heel gangbare constructie. Kan financieel voor PSV ook aantrekkelijker zijn dan directe koop.
 
In Italië is huur i.c.m. (vaak verplichte) koop na een x periode een heel gangbare constructie. Kan financieel voor PSV ook aantrekkelijker zijn dan directe koop.

Oh, met zo'n constructie zou ik inderdaad kunnen leven. Alleen als het alleen maar huur zou zijn zonder koopoptie, dan zou ik wel teleurgesteld zijn.
 
Lijkt er toch echt op dat Rodriguez al voor Fenerbache heeft gekozen. Kan daar schijnt het 4 miljoen per jaar gaan verdienen... dus het lijkt me duidelijk dat PSV hier is uitgespeeld.
 
Ik krijg wel een beetje Lumor Agbenyenu vibes van deze transferwindow. De hele winter ervan uitgaan dat je een linksback van een lekker niveau gaat krijgen. Niet eens een toptransfer. Maar gewoon een degelijke kracht. Om op het aller laatste moment te horen dat een andere subtop club van vergelijkbaar niveau op het aller laatste moment binnen kan lopen en een speler kan wegkapen. En PSV zit door onze 'daadkracht' weer zonder linksback. En dit keer ook zonder een Brenet die het op kan pakken
 
Wij zijn wanhopig opzoek naar een linksback en atalanta haalt er gewoon een uit de eredivisie (Lennart Czyborra).
Ik ken hem niet en heb m ook niet gevolgd, maar hebben we hier weer gigantisch zitten slapen????
 
Terug
Bovenaan Onderaan