Ricardo Rodríguez (V)

Want Boscagli speelde erg overtuigend vandaag?
Nee, het seizoen is toch al verloren. Laten we dan het geld maar in kas houden, om van de zomer de selectie op peil te brengen. Gaat nog moeilijk genoeg worden, zonder hoogstwaarschijnlijk Europees voetbal
 
Want Boscagli speelde erg overtuigend vandaag?
Nee maar een LB halen die nu nog ingespeeld moet raken in dit elftal gaat het verschil niet maken. En dat voor dit geld en volgend seizoen weer weg? Nee. Dit elftal heeft het meest behoefte aan een kwalitatief sterk middenveld. Dat zou het verschil maken en de verdediging ontlasten.
 
Nee maar een LB halen die nu nog ingespeeld moet raken in dit elftal gaat het verschil niet maken. En dat voor dit geld en volgend seizoen weer weg? Nee. Dit elftal heeft het meest behoefte aan een kwalitatief sterk middenveld. Dat zou het verschil maken en de verdediging ontlasten.

Algemeen wel eens hoor. Huur met optie tot koop (en intentie die te lichten) prima. Korte termijn huur is onzinnig, ga dan maar voor Viergever LB en de twee Duitsers centraal achterin.
 
Nee, het seizoen is toch al verloren. Laten we dan het geld maar in kas houden, om van de zomer de selectie op peil te brengen. Gaat nog moeilijk genoeg worden, zonder hoogstwaarschijnlijk Europees voetbal
Met een goede linksback haal je misschien wel Europees voetbal?
 
Nee maar een LB halen die nu nog ingespeeld moet raken in dit elftal gaat het verschil niet maken. En dat voor dit geld en volgend seizoen weer weg? Nee. Dit elftal heeft het meest behoefte aan een kwalitatief sterk middenveld. Dat zou het verschil maken en de verdediging ontlasten.
Ingespeeld raken?? Zou de eerste speler zijn die ingespeeld is...het is allemaal los zand
 
Geen idee hoe lucratief de Europa League is, ik twijfel of het 4 miljoen aan salariskosten waard is.
4 Miljoen is wel veel, maar Europees voetbal lijkt me wel essentieel. Is het niet voor de inkomsten, dan is het wel voor de uitstraling van PSV.
Hij maakte een ontzettend onnodige en domme fout...dus een onvoldoende, maar kan niet zeggen dat hij daarvoor veel fout deed
Nee. Deed ook weinig goeds overigens.
 
4 Miljoen is wel veel, maar Europees voetbal lijkt me wel essentieel. Is het niet voor de inkomsten, dan is het wel voor de uitstraling van PSV.

1 Probleem/positie opgelost, 23 problemen te gaan, en jij durft te dromen van europa in 2020/2021 :zwijgen: :ROFL:
 
Net bij bij studio sport, na samenvatting vvv uit, vraag aan faber: hoe staat het met beoogde linksback rodriguez, want fener is afgehaakt... Dus komt hij naar psv?

Dus fener lijkt toch weer afgehaakt?
 
Net bij bij studio sport, na samenvatting vvv uit, vraag aan faber: hoe staat het met beoogde linksback rodriguez, want fener is afgehaakt... Dus komt hij naar psv?

Dus fener lijkt toch weer afgehaakt?
Ze hebben een transferverbod opgelegd gekregen.
 
Op basis waarvan is hij een 'broodspeler'? Wat betekent die hele term eigenlijk, volgens jou?
Eentje die voor de hoogste bieder gaat en niet voor het sportieve plaatje. Guardado deed destijds wel financieel een hele stap terug. Dat was een liefhebber. Ben het met sneeuwvlok eens en van mij hoeft hij niet te komen. Wel als hij gewoon gelijk ja had gezegt.
 
Eentje die voor de hoogste bieder gaat en niet voor het sportieve plaatje. Guardado deed destijds wel financieel een hele stap terug. Dat was een liefhebber. Ben het met sneeuwvlok eens en van mij hoeft hij niet te komen. Wel als hij gewoon gelijk ja had gezegt.
Ach kun je hem kwalijk nemen dat hij 3-4 milj bij Fenerbahçe verkiest boven 2 milj bij ons? Competities zijn vergelijkbaar. prima als de lucratieve optie afvalt dat hij dan voor ons kiest wat mij betreft.
 
Ach kun je hem kwalijk nemen dat hij 3-4 milj bij Fenerbahçe verkiest boven 2 milj bij ons? Competities zijn vergelijkbaar. prima als de lucratieve optie afvalt dat hij dan voor ons kiest wat mij betreft.

Daarnaast, waarom zou je geen liefhebber kunnen zijn als je voor Fener kiest? Dat is ook gewoon een club met een flinke geschiedenis en hondstrouwe en fanatieke fans.
 
Terug
Bovenaan Onderaan