Feyenoord - PSV | Zondag 15 december | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Veldspel was goed. Dit was goed. Met andere woorden, dit was de beste wedstrijd van het seizoen in de ogen van Bommel.

Maar hey wel verloren. Vierde achter Willem II. Beseffen we dat ff? Geeft nooit op, jammer. Niveau Heerenveen, Vitesse, Groningen we komen eraan !
 
We hebben het allemaal altijd over Rosario en Sadilek, maar hoelang mag Denzel aanmodderen? Schandalig weer hoe hij verdedigd bij die eerste penalty. Harde werker, maar sorry kan er echt helemaal niets van. Deste schandaliger dat hij je aanvoerder is, zou je eigenlijk gewoon eruit moeten gooien voor Jordan Teze.
 
We hebben het allemaal altijd over Rosario en Sadilek, maar hoelang mag Denzel aanmodderen? Schandalig weer hoe hij verdedigd bij die eerste penalty. Harde werker, maar sorry kan er echt helemaal niets van.
Logens mij heeft PSV vooral heel veel spelers die in een stabiel elftal wat draait prima meekomen, maar als het niet loopt totaal hun hoofd verliezen.
 
Beste wedstrijd sinds de neergang in oktober. Verliest hier door (in volgorde van meeste invloed): 1. Falende backs bij verdedigen. 2. Falende aanvallers bij de vele kansen. 3. Belachelijke pingel tegen. . Hele wedstrijd het idee dat psv dik bovenliggende partij was, op de periode vanaf de 2-0 tot de rust na. Des te kloter dit verlies. Ze hadden meer verdiend. Helaas niet afgedwongen
Ik heb alleen de 2e helft gezien. PSV speelde wat mij betreft een zesje en veel beter dan Feyenoord. Maar dwong te weinig kansen af en benutte die weinig kansen niet. Dan verlies je.
Heel goed commentaar van Bruggink: 100% fout van Nijhuis en VAR durft niet te corrigeren doordat hij al 4 gele kaarten geeft
Zelfs opper feyenoorder Been is het daar mee eens
Ja bizar gewoon. ik roep elke week al: schaf die VAR gewoon af.
Ik heb me wel flink zitten ergeren, maar het ergeren wordt berusting en dat is nog erger dan het ergeren zelf. :sad:
De spelers interesseert het blijkbaar geen reet. Ze spelen niet (meer) voor de fans. Dit seizoen nog uitzitten en dan kom ik niet meer elke thuiswedstrijd in het stadion. Er zijn grenzen en de grens is dit seizoen meerdere keren overschreden. :sick: :sad: :cry:
Bergwijn was toch aardig gefrustreerd. Maar er druipt zeker geen over mijn lijk mentaliteit vanaf. Gek, want dat zat er bij Van Bommel zelf we altijd in.
Ben het wel eens dat de wedstrijd niet zo slecht was, maar omdat je uiteindelijk niks afdwingt, in deze periode waarin je juist tot het gaatje moet gaan, maakt dat het in zijn geheel totaal onbevredigend is. Er zit te weinig kwaliteit en karakter in deze ploeg, de trainer maakt er geen geheel van, af en toe rare keuzes en geen vernuft om ze beter te laten spelen.
Ik denk dat het ontslag van Van Bommel één ding zal brengen en dat is verlichting voor de spelersgroep. Druk eraf, andere ogen dwingen, nieuwe kansen voor wisselspelers etc. Maar na een week of 3, 4 is dat weer voorbij en dan komt het toch weer aan op kwaliteit en karakter.
Weet ik niet. Een andere coach moet er toch wel iets van kunnen maken? Nogmaals, bij andere clubs lijkt er meer idee in het spel te zitten dan bij PSV. Dat zou een andere trainer wellicht wel kunnen bewerkstelligen. Een ander gezicht kan ineens een andere vibe geven.

Overigens zou dat voor PSV niet alles oplossen. Een nieuwe TD blijft natuurlijk ook noodzakelijk.
 
Ik heb alleen de 2e helft gezien. PSV speelde wat mij betreft een zesje en veel beter dan Feyenoord. Maar dwong te weinig kansen af en benutte die weinig kansen niet. Dan verlies je.

Ja bizar gewoon. ik roep elke week al: schaf die VAR gewoon af.

Bergwijn was toch aardig gefrustreerd. Maar er druipt zeker geen over mijn lijk mentaliteit vanaf. Gek, want dat zat er bij Van Bommel zelf we altijd in.

Weet ik niet. Een andere coach moet er toch wel iets van kunnen maken? Nogmaals, bij andere clubs lijkt er meer idee in het spel te zitten dan bij PSV. Dat zou een andere trainer wellicht wel kunnen bewerkstelligen. Een ander gezicht kan ineens een andere vibe geven.

Overigens zou dat voor PSV niet alles oplossen. Een nieuwe TD blijft natuurlijk ook noodzakelijk.
En een nieuwe selectie. :sad:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan