PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gelukkig wordt dat anti-voetbal wederom niet beloond. Ja, we hadden een penalty moeten krijgen op het eind. Maar op die manier, wil je gewoon niet winnen. Dan zie je weer Bommel voor de camera stoer doen dat er temniste gewonnen is en dat soort onzin.

Heb me echt de pleuris lopen lachen de laatste kwartier. Alsof ik naar een stel amateur's naar het kijken was met als hoogtepunt die Bruma.

Gadverdamme. Wat een lelijke voetbal weer gezien. Hopelijk worden we afgeslacht zondag in de Kuip. Dan maar de club op die manier redden, want met Bommel ga je op de lange termijn niet ver komen. Subtoppertje wordt je dan.
 
Niks aan de hand, er was genoeg potentie te zien, we zijn genaaid door de scheids en pech, verder niks aan de hand
©de top van psv
 
Naja, de lichtpuntjes: dan maar:
- Mo scoort
- Boscagli speelde aardig, daar worden we niet slechter van
- Perreiro een aardige invalbeurt
- Feyenoord staat nu al 2-0 achter.
 
Niks aan de hand, er was genoeg potentie te zien, we zijn genaaid door de scheids en pech, verder niks aan de hand
©de top van psv

Hahahaha. Ja, mooi he? Ja maar als de scheids normaal deed, ja maar. Hou toch op man. Je had hem op het eind ook nog kunnen verliezen door die grote kans van Rosenborg. Wederom weer anti-voetbal gezien. Laatste 11 wedstrijden er maar 2 gewonnen. Blijkbaar wordt het allemaal geaccepteert. Prima toch? Dan moet je jezelf geen topclub meer heten, topsportklimaat en weet ik veel allemaal.
 
over de middellijn gaat het mis, wie ,wat waar, naartoe ,wanneer wachten wachten wachten en terug. hebben de spelers ook door dat hun waarde minder wordt. Er zit totaal geen lijn in, L van gaal 3 weken met deze ploeg en dan komt titel in vizier , spelers zijn goed. Coaching schiet heel veel tekort. Besloten training op Herdgang geen succes. Stoppen hiermee psv je ziet het uitfluiten ook een frustratie is van niet op Herdgang mogen komen.
 
Hahaha ik zei in de 89e nog "straks vliegt ie er nog in voor die Noren ook". Het scheelde een haartje. Verkleumd thuis nu.

-Normaliter leg je in de opbouw de bal van links naar rechts en vice versa om ruimte te creeeren en de tegenstander te vermoeien. Ik heb dit werkelijk nog geen vijf keer gezien in 90 minuten. Dra-ma-tisch. Dit is absolute basis.
-Thomas met name die telkens weer onnodige duels opzocht. Terugkappen, terugleggen, flow naar voren weg.
-Guti die teveel balcontacten maakt, niet de bal op tijd speelt, de bal heeft en zijn tegenstander opzoekt.
-Corners. Minstens twee keer slecht op een meter hoog ingeschoten.
-Tweede helft zoveel ruimte op met name de rechterflank die totaal niet werd benut.
-Wanneer halen we hard uit rond de 16? Iedere keer weer vastlopen in de drukte.
-Bruma heeft een aardige techniek en ruimtelijk inzicht maar schieten kan ie niet.
-Bergwijn zo ongeveer de enige met een voldoende, Perreiro maakte het team beter. Maarja, een speler die gratis de deur uitloopt opstellen?
-Unnerstall. Wtf. Je ziet de tegenstander van mijlenver langzaam opstomen en je komt niet eens in de buurt van het schot?
-Veel te veel spelers zijn geil op die pirouetjes van ze. Wees functioneel.
-Vrijlopen voor elkaar gebeurde erg weinig door onze middenvelders, waardoor onze toch al rammelende achterhoede het nog moeilijker kreeg. Viergever de minst slechte had ik het idee.
-Ik ziet totaal geen lijn of gedachte in het spel. De flanken bereiken om voor te zetten leek eerder per ongeluk te gebeuren.


Het was bar en boos, ook op hele basale dingen, en ik zie Mark dit niet op de rit krijgen.
 
Van Bommel wil wel het STEUN van het publiek maar welkom op de training zijn ze niet . Dit is nou precies wat spelers onzeker maakt . De Spelers hebben genoeg kwaliteit nu de coach nog.
 
Naja, de lichtpuntjes: dan maar:
- Mo scoort
- Boscagli speelde aardig, daar worden we niet slechter van
- Perreiro een aardige invalbeurt
- Feyenoord staat nu al 2-0 achter.
Dan vergeet je Rosario: prima invalbeurt. Scherp en alles direct naar voren.
Ook Thomas laat zien dat hij op dit middenveld thuishoort
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan