PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik krijg de vibes van Rostov als ik deze score inclusief commentaar zo lees. Verschil is dat ik bij Rostov aanwezig, terwijl ik vandaag de wedstrijd nauwelijks mee heb gekregen. Scheelt me een hoop frustraties en woede.

Maar omdat ik niet het buitenbeentje van het forum wil zijn zal ik mijn reactie éxtra zuur afsluiten: Bommeltje, grote kneus, opflikkeren nou en stuur neem Guti - mijn haar zit in een strikje - lekker mee op vakantie dat we jullie lelijke gezichten nooit meer hoeven te zien. Stuur gelijk die nietsnutten Baumgartl en Unnerstal terug naar Duitsland en hopelijk worden John de Jong en Gerbrands morgen bij de deur opgewacht door een stel doorgesnoven tokkies [/sarcasme].

Fijne avond iedereen. Hoop dat er hier nog genoeg mensen zijn met betere hobby's dan azijn zuipen :maniac: :lol:.
 
Wat een wanprestatie.
laatste Europese wedstrijd tegen een waardeloze tegenstander. Het draait voor geen meter en ipv net als tegen Fortuna tempo te maken en druk te zetten zit er werkelijk niks in vanavond. Geen druk. Geen scherpte. Geen beleving. Gewoon niks van wat je mag verwachten. Belachelijke vertoning die het aanzien niet waard was.
 
Ik heb met een vriend mezelf kostelijk vermaakt op de tribune! Als je ziet hoe het elftal staat bij balverlies, man man man. Compleet uit elkaar! In balbezit staat het compleet stil en niemand komt in de bal, komt iemand daar wel gaat de bal doodleuk voor de 100e keer achteruit. Nee het wordt slechter en slechter! Ik heb me vermaakt om eens anders naar het voetbal te kijken zonder wedstrijd druk(hadden spelers ook last van😂) je lacht je een gebroken kont
 
Ik vond Nijhuis prima fluiten, overtredingen niet bestraffen, lekker laten doorspelen. Prima pot. PSV ook goed, bal over 3 meter naar elkaar schuiven en zo ongeschonden het einde halen. :giggle:
 
En dan dat achterlijke wisselbeleid, laat staan die basisopstelling.
Publiek vermaken? Hou toch je waffel Mark.
Spelers sparen voor zondag? :lmao:
 
Dan vergeet je Rosario: prima invalbeurt. Scherp en alles direct naar voren.
Ook Thomas laat zien dat hij op dit middenveld thuishoort
Er staat ( nog steeds ) geen team op het veld , elf spelers die elk op goed geluk breien en nog maar eens breien en nog liefst naar achter.
Het gaat gewoon van kwaad naar erger , niks lijn, niks overleg , niks tactiek, naarmate MVB het team naar zijn hand zet ( of althans een poging hiertoe doet ) des te erger het wordt.
OP het ogenblik dat er drie goede spelers bij de tegenstrever zijn hebben we het moeilijk.
 
Gelukkig wordt dat anti-voetbal wederom niet beloond. Ja, we hadden een penalty moeten krijgen op het eind. Maar op die manier, wil je gewoon niet winnen. Dan zie je weer Bommel voor de camera stoer doen dat er temniste gewonnen is en dat soort onzin.

Heb me echt de pleuris lopen lachen de laatste kwartier. Alsof ik naar een stel amateur's naar het kijken was met als hoogtepunt die Bruma.

Gadverdamme. Wat een lelijke voetbal weer gezien. Hopelijk worden we afgeslacht zondag in de Kuip. Dan maar de club op die manier redden, want met Bommel ga je op de lange termijn niet ver komen. Subtoppertje wordt je dan.

Ik ben echt benieuwd hoe jij zondag naar de wedstrijd kijkt, als je hoopt de we worden 'afgeslacht'. Ga je dan juichen als Feyenoord de 1-0 scoort? Of hoop je dan vooral dat het snel 3-0 wordt?

Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken, en mijn huid afschrobben met zeep, maar wie ben ik...
 
Dan krijg je weer zo’n ruk pot net als vorig jaar tegen rkc.... nee speel maar gewoon met de sterkste 11 met uitzondering van net niet fitte spelers! Ik wil wel iets zien in het stadion morgen😂

Nou, het werd dus wat jij voorspelde. Sorry, maar ik vind dit gewoon echt dom. Je hebt net een beetje zelfvertrouwen getankt, en dan ga je weer gewoon hetzelfde flikken als afgelopen seizoen tegen RKC. Lekkere aanloop naar Feyenoord uit heb je nou dan.
 
PSV heeft 12 goals tegen in 6 EL wedstrijden.
Er zijn maar 3 clubs die meer goals tegen hebben gekregen. :oops: :sad:
 
Gakpo geeft aan vol vertrouwen naar Rdam te gaan als team. Afgelopen wedstrijd laten zien hoe goed we kunnen zijn en ook vandaag blij vlagen goed gespeeld.
In wat voor fantasiewereld leeft die jongen?
 
Er staat ( nog steeds ) geen team op het veld , elf spelers die elk op goed geluk breien en nog maar eens breien en nog liefst naar achter.
Het gaat gewoon van kwaad naar erger , niks lijn, niks overleg , niks tactiek, naarmate MVB het team naar zijn hand zet ( of althans een poging hiertoe doet ) des te erger het wordt.
OP het ogenblik dat er drie goede spelers bij de tegenstrever zijn hebben we het moeilijk.
Het is onder van Bommel zo’n chaos op het veld dat de tegenstander altijd met een man meer lijkt te spelen. Vonder van Bommel is er geen enkel automatisme, er is geen enkel idee laat staan vastigheden waar je op terug kunt vallen, spelhervattingen zijn waardeloos (waar trainen ze op?) en heb het idee dat veel spelers hem niet pruimen. Ik ben er wel klaar mee, maar blijf wel mijn ploeg steunen
 
Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken, en mijn huid afschrobben met zeep, maar wie ben ik...

Een fan die meer met emotie doet dan gezond verstand, 3-0 zondag is prima, het is kut en zuur maar het forceert 100% een exit.
Dus wil je een schone huid hebben en het gepruts nog weken aanzien, of 1 dagje ff dirty zijn waar na het alleen maar beter kan worden?

Easy keus, dus 3-0 is meer dan prima, ik zal niet hardop juichen maar wel stiekem als F scoort
 
Een fan die meer met emotie doet dan gezond verstand, 3-0 zondag is prima, het is kut en zuur maar het forceert 100% een exit.
Dus wil je een schone huid hebben en het gepruts nog weken aanzien, of 1 dagje ff dirty zijn waar na het alleen maar beter kan worden?

Easy keus, dus 3-0 is meer dan prima, ik zal niet hardop juichen maar wel stiekem als F scoort
Ook dan vliegt van Bommel er niet uit.
 
Een fan die meer met emotie doet dan gezond verstand, 3-0 zondag is prima, het is kut en zuur maar het forceert 100% een exit.
Dus wil je een schone huid hebben en het gepruts nog weken aanzien, of 1 dagje ff dirty zijn waar na het alleen maar beter kan worden?

Easy keus, dus 3-0 is meer dan prima, ik zal niet hardop juichen maar wel stiekem als F scoort

Stiekem juichen - sorry, da's bijna nog ranziger. Hoe doe je dat? Een vuistje onder de tafel?
 
En dan dat achterlijke wisselbeleid, laat staan die basisopstelling.
Publiek vermaken? Hou toch je waffel Mark.
Spelers sparen voor zondag? :lmao:
Toch was dit de gedroomde opstelling. Rosario, Zoet, Hendrix en Sadilek eruit. Unnerstall, Guti, Boscagil en Perreiro erin.
Stiekem juichen - sorry, da's bijna nog ranziger. Hoe doe je dat? Een vuistje onder de tafel?
Zoiets als Braamhaar ooit bij PSV-ajax? ;)
 
Ik ben echt benieuwd hoe jij zondag naar de wedstrijd kijkt, als je hoopt de we worden 'afgeslacht'. Ga je dan juichen als Feyenoord de 1-0 scoort? Of hoop je dan vooral dat het snel 3-0 wordt?

Ik zou mezelf niet meer in de spiegel kunnen aankijken, en mijn huid afschrobben met zeep, maar wie ben ik...

Worden we afgeslacht, prima dan is de kans nog groter dat Bommel eindelijk oprot. Win je, leuk voor de statistieken en kan Bommel weer de pipo de clown uithangen dat die eindelijk een 'topper' wint in een uitwedstrijd. Maar de situatie veranderd niet. Ongeacht het uitslag, ik blijf hopen dat die voor de winterstop of ergens in de winterstop weg is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan