PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Worden we afgeslacht, prima dan is de kans nog groter dat Bommel eindelijk oprot. Win je, leuk voor de statistieken en kan Bommel weer de pipo de clown uithangen dat die eindelijk een 'topper' wint in een uitwedstrijd. Maar de situatie veranderd niet. Ongeacht het uitslag, ik blijf hopen dat die voor de winterstop of ergens in de winterstop weg is.

Ik vroeg hoe je hoop op 'afgeslacht worden eruit ziet. Ga je juichen als Feyenoord scoort?

Quagmire heeft antwoord gegeven: hij juicht blijkbaar stiekem.
 
Van Bommel wegsturen en dan? Heb je nog steeds hetzelfde elftal en TD. Als Van Bommel niks toevoegt als het goed gaat, dan is hij nu ook niet zo belangrijk ;)
 
Ja keihard juichen. JUICHEN.

Nee tuurlijk niet. Maar mocht je afgeslacht worden dan is de hoop bij mij nog groter dat Bommel eindelijk weggaat. En de kans zit er ook dik in dat we daar verliezen. Met een goed gevoel richting de Kuip roept Bommel vervolgens na de wedstrijd van vandaag. Welke goed gevoel?

Ik herhaal het nog maar een keer: laatste 11 wedstrijden, 2 gewonnen.
 
Bommel kan de boel niet stabiel krijgen, niet motiveren, geen plan bedenken die werkt bij de plus en minnen van het elftal, hij kan geen fuck met deze groep.

2de worden is prima, soms verliezen is prima, maar er moet een lijn en plan zichtbaar zijn, dat je spelers vooruitgang ziet boeken enz. Dat allemaal kunnen de bommellovers alleen maar over dromen, die gast heeft er 0% grip op en de spelers hebben ondertussen ongetwijfeld schijt aan hem.

Daarom is vers bloed nodig, en dan moet je ook geen wonderen verwachten maar rust en stabiliteit moet haalbaar zijn. #opbommelllenn
 
Bommel kan de boel niet stabiel krijgen, niet motiveren, geen plan bedenken die werkt bij de plus en minnen van het elftal, hij kan geen fuck met deze groep.

2de worden is prima, soms verliezen is prima, maar er moet een lijn en plan zichtbaar zijn, dat je spelers vooruitgang ziet boeken enz. Dat allemaal kunnen de bommellovers alleen maar over dromen, die gast heeft er 0% grip op en de spelers hebben ondertussen ongetwijfeld schijt aan hem.

Daarom is vers bloed nodig, en dan moet je ook geen wonderen verwachten maar rust en stabiliteit moet haalbaar zijn.

Volgens mij wil je zo graag laten zien hoe tegendraads je bent, dat je een beetje spoken gaat zien. Er zijn hier geen.bommellovers. Hooguit bommelrealisten - forumers die zeggen dat het vertrek van Bommel weinig oplost. Daar kan je anders over denken - prima. Maar je zet anderen in een verkeerde hoek om jezelf te kunnen profileren als de grote dwarsligger. Dat is licht teleurstellend.
 
Van Bommel wegsturen en dan? Heb je nog steeds hetzelfde elftal en TD. Als Van Bommel niks toevoegt als het goed gaat, dan is hij nu ook niet zo belangrijk ;)
Mark verdient credits voor de goede reeks. En kritiek voor de slechte reeks. We zitten in de laatste en ik zie hier geen einde aan. Bommel exit tenzij hij een miraculeus resultaat neerzet tegen Feyenoord.
 
Niks aan de hand, er was genoeg potentie te zien, we zijn genaaid door de scheids en pech, verder niks aan de hand
©de top van psv

Van alle dingen erger ik me hier denk ik nog het meeste aan. Dat eeuwige goedgepraat van hem. Nooit eens een keer zeggen dat het gewoon bagger was. Het ligt altijd wel ergens aan, maar niet aan PSV zelf. "Het was een penalty." Dat is dan waar de focus op gelegd wordt i.p.v. dat het beschamend is dat een penalty uberhaupt het verschil moet maken tussen winnen of gelijk spelen tegen die baggerploeg.
 
Mark verdient credits voor de goede reeks. En kritiek voor de slechte reeks. We zitten in de laatste en ik zie hier geen einde aan. Bommel exit tenzij hij een miraculeus resultaat neerzet tegen Feyenoord.
Eigenlijk moet het gaan om de grote lijn en niet een incidenteel succes of afgang. Als ooit MvB fan zie ik niet hoe hij dit gaat verbeteren. Dus een nieuwe coach is nodig en daarbij een nieuwe TD.
 
Van alle dingen erger ik me hier denk ik nog het meeste aan. Dat eeuwige goedgepraat van hem. Nooit eens een keer zeggen dat het gewoon bagger was. Het ligt altijd wel ergens aan, maar niet aan PSV zelf. "Het was een penalty." Dat is dan waar de focus op gelegd wordt i.p.v. dat het beschamend is dat een penalty uberhaupt het verschil moet maken tussen winnen of gelijk spelen tegen die baggerploeg.
Dat is nou de enige kritiek op MvB die ik 100% deel. Hij zou eens wat vaker man en paard moeten noemen en zichzelf en zijn spelers niet steeds uit de wind moeten houden. Verder blijf ik van mening dat De schuld ligt niet bij MvB maar bij JdJ die een absolute bagger selectie heeft samengesteld. Met deze selectie had ook Van Gaal of Klopp of Mourinho geen kampioen geworden
 
Dat is nou de enige kritiek op MvB die ik 100% deel. Hij zou eens wat vaker man en paard moeten noemen en zichzelf en zijn spelers niet steeds uit de wind moeten houden. Verder blijf ik van mening dat De schuld ligt niet bij MvB maar bij JdJ die een absolute bagger selectie heeft samengesteld. Met deze selectie had ook Van Gaal of Klopp of Mourinho geen kampioen geworden

En ook vermoeiend is het dat wanneer dat punt aan de kaak gesteld wordt, dat er dan gezegd wordt, ja het klapt er echt wel op achter de schermen, we zeggen elkaar goed de waarheid etc., maar dat moeten we dan maar op zijn woord aannemen, want op het veld zie je er niks van terug.
 
Je kan zeggen wat je wil, maar alle drie de wisselspelers maakten het spel vanavond tien keer beter. Klaag maar over van alles en nog wat, maar vanavond klagen over het wisselbeleid is volkomen ridicuul.
Jij krijgt mij niet op de kast...:)
Smaakmakers Ihattaren en ook Bergwijn eraf....:sad:
Malen had bij mij zowieso in de basis gestaan, netals Pereiro.
Maargoed, jij was natuurlijk behoorlijk in je nopjes dat stervoetballer Rosario erin kwam, of niet?
Goh, hij speelde zelfs eens een keer redelijk, hij passte zelfs balletjes vooruit. Wat een genot om te zien...:eek:
Dat moet op de voorpagina's met kapitalen geschreven worden...:D
O, wat zie ik, de Herald Tribune. Newyork Times, Daily Mirror en Washington Post maken er nu al melding van. Toch wel bijzonder, daar het imo geen voetbalkranten zijn.
Rosario@90M#
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wil je zo graag laten zien hoe tegendraads je bent, dat je een beetje spoken gaat zien. Er zijn hier geen.bommellovers. Hooguit bommelrealisten - forumers die zeggen dat het vertrek van Bommel weinig oplost. Daar kan je anders over denken - prima. Maar je zet anderen in een verkeerde hoek om jezelf te kunnen profileren als de grote dwarsligger. Dat is licht teleurstellend.

Ik kan mij herinneren dat heer Quag wel eens een trainer van Ajaks / Barcelona afgezaagd heeft, omdat zijn spelersgroep te goed was. Het effect van een trainer was miniem, omdat die jongens toch wel zouden winnen. Als trainer zou je zo goed zijn als je materiaal. En nu is de wereld te klein, voor trainer Mark van Bommel. Die wat mij betreft ook zo goed is als zijn materiaal.

En zijn materiaal is niet zo goed. Dat is een pijnlijke constatering waar we conclusies uit moeten trekken, voor de hoofdverantwoordelijke. John de Jong.

Van Bommel wegsturen heeft weinig zin als je de spelersgroep niet kan verbeteren.
 
Ik vond de eerste helft 'acceptabel' in de veronderstelling dat dat 'de slechte helft' zou zijn. Wist ik veel dat het nóg minder kon...

Ernest Faber vroeg me na afloop: "Wat vond je van de wedstrijd?" Ik zei: "Nou, op basis van de eerste helft hadden we geen punten hoeven laten liggen."
Faber: "Het was gewoon kut, dat mag je gerust zeggen hoor.:maniac:"

Dus... Het was gewoon kut.

Maar... Wij hebben een prima avond gehad. :cool:
 
Dat is nou de enige kritiek op MvB die ik 100% deel. Hij zou eens wat vaker man en paard moeten noemen en zichzelf en zijn spelers niet steeds uit de wind moeten houden. Verder blijf ik van mening dat De schuld ligt niet bij MvB maar bij JdJ die een absolute bagger selectie heeft samengesteld. Met deze selectie had ook Van Gaal of Klopp of Mourinho geen kampioen geworden
Dat zou inderdaad lastig worden. Waar ik wel tegen aan hik, is dat je bij zelfs Emmen een idee in het spel ziet. Dat moet met de spelers van PSV, die echt wel beter zijn, toch ook kunnen?
Ik vond de eerste helft 'acceptabel' in de veronderstelling dat dat 'de slechte helft' zou zijn. Wist ik veel dat het nóg minder kon...

Ernest Faber vroeg me na afloop: "Wat vond je van de wedstrijd?" Ik zei: "Nou, op basis van de eerste helft hadden we geen punten hoeven laten liggen."
Faber: "Het was gewoon kut, dat mag je gerust zeggen hoor.:maniac:"

Dus... Het was gewoon kut.

Maar... Wij hebben een prima avond gehad. :cool:
Mooi zo dat jullie je vermaakt hebben. Je moet je avond ook niet laten vergallen door 11 (14) overbetaalde voetballers. Mooie opmerking van Faber trouwens.
 
Mark geeft aan dat het niet als een grote teleurstelling voelt 1-1. “Wij voelen dat niet zo, volgens mij is dat meer voor de buitenwacht”.

Deze twee zinnen geven alles aan wat zo verknipt is in dit PSV. Je zou je kapot moeten schamen met dit spel.
Die “buitenwacht” betaald wel geld om naar dat brandhout te komen kijken....sterker nog die betalen een deel van zijn salaris
 
Tsja. Het was goed dat ik me kon vermaken met prettige mensen, want de wedstrijd was drie keer niks.
Lekker veel terugtikken en weinig die het verschil maakten. Veel aannames waarbij de bal meteen al terug werd getikt i.p.v. vooruit. Was ook mooi om te zien hoe dat eigenlijk meteen anders was toen Pereiro er in kwam. Prachtige crosspass onder andere.

En Bruma was wel het absolute dieptepunt in dit elftal. Een beetje alsof je Fifa speelt maar de besturen op een andere instelling staat dan je gewend bent.
 
Een fan die meer met emotie doet dan gezond verstand, 3-0 zondag is prima, het is kut en zuur maar het forceert 100% een exit.
Dus wil je een schone huid hebben en het gepruts nog weken aanzien, of 1 dagje ff dirty zijn waar na het alleen maar beter kan worden?

Easy keus, dus 3-0 is meer dan prima, ik zal niet hardop juichen maar wel stiekem als F scoort
Ik juich het plafond zwart bij mij thuis as zondag als PSV scoort!!! Never nooit andersom!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan