Onze nazi-krant meldt nu dat Real vol voor Donny gaat. Zouden 55m voor hem over hebben

In een normale wereld, dik in orde bedrag
In de ajaks wereld, 55m is natuurlijk een directe afwijzing. Ze hoeven maar te zeggen ' kijk hoe zijn vriendje het bij Barca doet, 70m ' doei
 
Bij Oranje heeft hij Gini voor zich. Donny loopt de dieptes in, ontlast de spits en scoort veel. Hiervoor heb je nu Gini.
Als je Gini die bij Liverpool speelt niet uit de basis kunt spelen, dan heb je weinig te zoeken bij Real Madrid. Die zetten zomaar spelers als Isco of Bale gewoon op de bank. Ik zou niet weten wie vd Beek bij Real uit de basis gaat spelen, Kroos?? Casimero? Echt niet...
 
Voor wie Vd Beek al bij voorbaat afschrijft op basis van zijn huidige prestaties in Oranje: twee jaar geleden hoonden we Gini nog met zijn allen weg en wilde we hem zo snel mogelijk uit de basis van Oranje hebben. Van de Beek gaat zijn draai in Oranje wel vinden. Zoveel heeft hij nou ook nog niet gespeeld.
 
Viewing party in de Ziggo Dome, wedstrijd in Amsterdamse bioscopen (harken, harken, harken). Nou, ik kan een kleine lach niet onderdrukken als het komende week fout gaat in de CL.

Excuses voor de Ajacieden hier, die ik het wel gun, maar dat soort onzin vraagt gewoon om dikke vette karma


Haha, schitterend dit. Zit in de trein van Utrecht naar Amsterdam, die blijkbaar uit het zuiden komt. Een trein vol nep Brabanders in Ajax kleding om ons er zo doorheen te schreeuwen tegen Willem2.

Het bestaat echt! Voetbalverstand in het zuiden!!🤣🤣🤣

Fixed
 
Verdomme, ik had ook kunnen weten dat een stel voor Ajax juichende Brabo's nooit een goed teken had kunnen zijn :ROFL:

Overigens werd er gewoon hands gemaakt voorafgaand aan hun goal, maar daar deed de VAR niets mee. Maar goed, de ene keer zit 'ie mee en de andere keer tegen.

Verder complimenten aan W2, kan niet anders zeggen. Typisch een pot waarbij even niets lukte bij ons. Misten ook wat spelers, maar afgezien daarvan winnen we deze pot normaal gesproken. Ongelukkig, helaas. Geen tijd om te rouwen; op naar dinsdag. Die is (veel) belangrijker.
 
Verdomme, ik had ook kunnen weten dat een stel voor Ajax juichende Brabo's nooit een goed teken had kunnen zijn :ROFL:

Overigens werd er gewoon hands gemaakt voorafgaand aan hun goal, maar daar deed de VAR niets mee. Maar goed, de ene keer zit 'ie mee en de andere keer tegen.

Verder complimenten aan W2, kan niet anders zeggen. Typisch een pot waarbij even niets lukte bij ons. Misten ook wat spelers, maar afgezien daarvan winnen we deze pot normaal gesproken. Ongelukkig, helaas. Geen tijd om te rouwen; op naar dinsdag. Die is (veel) belangrijker.
Was een beetje een 'De Ligt' hands. Als hij gegeven wordt is het onzin, en als hij niet gegeven wordt is het ook onzin.
 
Heerlijk hoor van willem 2. Alle arroganten ajacieden die riepen dat ze in Maart al kampioen waren zijn nu mooi even de mond gesnoerd. Wat is mike tresor ndayamoeilijkenaam toch goed. Vorig jaar was het in de Goffert af en toe al smullen van wat hij liet zien. Maar vandaag vond ik hem echt heel goed. Hij kan het nog verschoppen. Hopelijk heeft NEC een aardige clausule bedongen in het huurcontract, kan flink wat opleveren
 
Misschien wordt de competitie nog spannend! :D

Zul je zien dat AZ ook punten gaat verspelen dit weekend.
 
"Ik lach d'r niet om, want het ken ook zomaar bij ons gebeuren," aldus Sjakie over het puntverlies van PSV bij Emmen, en zo geschiedde het. Profetische woorden dus, van meneer Swart.
 
Heerlijk hoor van willem 2. Alle arroganten ajacieden die riepen dat ze in Maart al kampioen waren zijn nu mooi even de mond gesnoerd.

Is dit niet heel voorbarig? Het is half december en ze verliezen hun eerste wedstrijd, poeh poeh... Spelen wederom uitmuntend in Europa, hebben CL-overwintering in eigen hand, hebben kapitaal op zowel het veld als de bank en zijn iedere wedstrijd oppermachtig.

Ik zie ze in maart nog steeds kampioen worden.
 
Verdomme, ik had ook kunnen weten dat een stel voor Ajax juichende Brabo's nooit een goed teken had kunnen zijn :ROFL:
:ROFL:
Overigens werd er gewoon hands gemaakt voorafgaand aan hun goal, maar daar deed de VAR niets mee. Maar goed, de ene keer zit 'ie mee en de andere keer tegen.
Volgens Perez klopte dat gewoon. Alleen bij aanvallend hands in het aanvallende strafschopgebied moet er gefloten worden.
 
Is dit niet heel voorbarig? Het is half december en ze verliezen hun eerste wedstrijd, poeh poeh... Spelen wederom uitmuntend in Europa, hebben CL-overwintering in eigen hand, hebben kapitaal op zowel het veld als de bank en zijn iedere wedstrijd oppermachtig.

Ik zie ze in maart nog steeds kampioen worden.
Het is zeker voorbarig. Maar dat maakt het maandag niet minder prettig. Het is gewoon fijn dat ze even de mond worden gesnoerd.
 
Als Ajax volgende week ook van AZ verliest, en PSV tot de winterdtop alle wedstrijden wint, dan zou een stunt nog wel in de maak zijn en zouden AZ en PSV beiden nog kampioen kunnen worden ten koste van Ajax. Sommigen hebben liever dat Ajax volgende week wint van AZ, zodat PSV grote kans heeft om als 2e te eindigen. Ik heb liever dat AZ volgende week wint, zodat AZ en PSV het Ajax flink lastig kunnen maken in de 2e helft van de competitie. En PSV zou flink wat inkopen kunnen doen in de winterstop.
 
Als Ajax volgende week ook van AZ verliest, en PSV tot de winterdtop alle wedstrijden wint, dan zou een stunt nog wel in de maak zijn en zouden AZ en PSV beiden nog kampioen kunnen worden ten koste van Ajax. Sommigen hebben liever dat Ajax volgende week wint van AZ, zodat PSV grote kans heeft om als 2e te eindigen. Ik heb liever dat AZ volgende week wint, zodat AZ en PSV het Ajax flink lastig kunnen maken in de 2e helft van de competitie. En PSV zou flink wat inkopen kunnen doen in de winterstop.

Ja ... Als Ajax de rest van het seizoen alle wedstrijden verliest degraderen ze nog niet. :rolleyes:
 
Als Ajax volgende week ook van AZ verliest, en PSV tot de winterdtop alle wedstrijden wint, dan zou een stunt nog wel in de maak zijn en zouden AZ en PSV beiden nog kampioen kunnen worden ten koste van Ajax. Sommigen hebben liever dat Ajax volgende week wint van AZ, zodat PSV grote kans heeft om als 2e te eindigen. Ik heb liever dat AZ volgende week wint, zodat AZ en PSV het Ajax flink lastig kunnen maken in de 2e helft van de competitie. En PSV zou flink wat inkopen kunnen doen in de winterstop.

Plus dat Ajax na de winterstop zeer waarschijnlijk nog CL-wedstrijden moet spelen.

Dit Ajax heeft evengoed zwakke plekken, vooral in de omschakeling. Kans dat Ajex geen kampioen wordt, schat ik op zo'n 20 procent - maar da's genoeg om voor te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan