PSV moet nu maar is harde maatregelen nemen ipv een afwachtende houding aannemen,
Mark van Bommel is de weg al kwijt sind vorig seizoen na de winterstop.
Stel Guus geluk Hidding als tijdelijke coach neem tot eind vh seizoen en ga nu al in gesprek met Peter Bosz voor als trainer te samen met Ralf Rangnick de voetbal professor .

Allemaal niet erg realistisch.
 
Als we zo doorgaan hebben we heel snel geen volwaardige selectie meer.
Malen, Bergwijn en Ihattaren worden weggeplukt door andere clubs.
Als de prijs goed is en we een nieuwe inkoper hebben dan is dat geen probleem.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jongens, ik ga het zeggen..
Zijn verklaring voor waarom hij Zoet naar de bus stuurde, is de meest logische verklaring die ik hem heb horen geven sinds tijden.
 
Als de prijs goed is en we een nieuwe inkoper hebben dan is dat geen probleem.

Geen probleem? o.O
Dergelijke spelers koop je niet. Die komen niet naar PSV. Je kan nog zo'n goede inkoper hebben dat lukt niet. Gezien de aankopen van dit seizoen ben je erg optimistisch.
 
Hij beschermde hem dus, omdat hij het gevoel had als PSV een goal zou maken, de camera's gericht zouden worden op de bank, en als Zoet dan niet blij zou zijn zou hij daar op de buis staan, alsof hij teleurgesteld is.

Natuurlijk moet Zoet juichen, je moet blij zijn voor je team, maar ik zou het ook hebben begrepen als hij dat in zo'n situatie niet deed, hij is ook maar een mens. Hij moet er mee zien te leven dat hij z'n basisplaats verloren is, en dat hoeft niet altijd in een dag te gebeuren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij beschermde hem dus, omdat hij het gevoel had als PSV een goal zou maken, de camera's gericht zouden worden op de bank, en als Zoet dan niet blij zou zijn zou hij daar op de buis staan, alsof hij teleurgesteld is.

Natuurlijk moet Zoet juichen, je moet blij zijn voor je team, maar ik zou het ook hebben begrepen als hij dat in zo'n situatie niet deed, hij is ook maar een mens. Hij moet er mee zien te leven dat hij z'n basisplaats verloren is, en dat hoeft niet altijd in een dag te gebeuren.
Las het ja, maar dacht laat Nepscout het maar typen, hij zal vast al bezig zijn 😁

Zoet hoeft wat mij betreft nooit meer op de bank te zitten. Ook voor tweede keeper is hij te slecht.
 
Hij beschermde hem dus, omdat hij het gevoel had als PSV een goal zou maken, de camera's gericht zouden worden op de bank, en als Zoet dan niet blij zou zijn zou hij daar op de buis staan, alsof hij teleurgesteld is.

Natuurlijk moet Zoet juichen, je moet blij zijn voor je team, maar ik zou het ook hebben begrepen als hij dat in zo'n situatie niet deed, hij is ook maar een mens. Hij moet er mee zien te leven dat hij z'n basisplaats verloren is, en dat hoeft niet altijd in een dag te gebeuren.

Hij beschermde hem.. Door hem juist het middelpunt van de belangstelling te maken met deze actie? "Ik wilde niet dat jullie over hem zouden praten" aldus de coach toen ie het aanwezige journaille informeerde over Zoet. Zoiets? (a)
 
Pff ik heb echt het idee dat MVB met zijn communicatieve misskunsten zichzelf binnen de groep onmogelijk aan het maken is. Kijk het probleem met de keepers,
Zoet nu kapot gemaakt, Ruiter boos(waarom zou ik niet weten maar oke) en Unnerstall weet ook niet waar hij aan toe is.
Om nog maar te spreken over de rest van het elftal.
Mark moet leren te communiceren
 
Pff ik heb echt het idee dat MVB met zijn communicatieve misskunsten zichzelf binnen de groep onmogelijk aan het maken is. Kijk het probleem met de keepers,
Zoet nu kapot gemaakt, Ruiter boos(waarom zou ik niet weten maar oke) en Unnerstall weet ook niet waar hij aan toe is.
Om nog maar te spreken over de rest van het elftal.
Mark moet leren te communiceren
Hoezo Zoet kapot gemaakt? Het is al een wonder dat hij het seizoen mocht beginnen. Verder is Zoet zo vol van zijn eigen dat hij niet kapot te krijgen is. Desnoods besteld hij de pizza's zelf voor thuis.
 
Hij beschermde hem.. Door hem juist het middelpunt van de belangstelling te maken met deze actie? "Ik wilde niet dat jullie over hem zouden praten" aldus de coach toen ie het aanwezige journaille informeerde over Zoet. Zoiets? (a)
Haha, als je er zo over denkt dan ja.
 
Het positieve van van vandaag is dat ik veel strijd bij PSV zag, en dat Zoet hopelijk niet meer terugkeert op de Nederlandse voetbalvelden.
 
De hoeveelheid strijd werd helaas gecompenseerd met n gebrek aan vernuft.
Dat klopt, ik zag graag dat vernuft eens bij Bommeltje.
Maar nee, weer Mitroglu inbrengen bij een 2-0 achterstand, en Baumgartl weer géén basisplaats gekregen, let alone, Boscagli wéér geen kans gekregen.
 
Mensen die denken dat het passeren van Zoet de problemen van dit PSV grotendeels gaat oplossen, hebben nooit goed gekeken naar Sadilek, Viergver, Schwaab, Baumgartl, Guti, Boscagli, met alle respect Rosario en Gakpo (ben fan van beide maar ook zij voldoen niet en ik neem het ze niet eens kwalijk gezien hun leeftijd en alles wat op een Rosario nu afkomt als aanvoerder), Bruma en zelfs een aankoop als Doan die je eigenlijk alleen 20 minuten per wedstrijd moet laten invallen. Al die genoemde spelers winnen geen wedstrijden voor je, sterker nog we hebben veel wedstrijden gewonnen ondanks hen. En dat is te veel voor een topclub. We lijken, en dat zeg ik al vanaf de zomer en toen sommigen hier nog enthousiast waren over Baumgartl en Bruma..., dat we een tweede Feyenoord aan het worden zijn: grotendeels matige voetballers met 2 of 3 goede spelers. Dan ben je geen topclub meer. Want in de basis van een topclub is het juist andersom: 6-7 goede tot zeer goede spelers, 2 redelijke krachten en 2 die eigenlijk altijd gewisseld worden. Het passeren van Zoet is symptomen bestrijding en lost niets op. Helaas hebben we geen type Cruijff hier die binnen komt en voor wat oorlog en voor verschillende kampen binnen de club zorgt. Nee we hebben ome Toon en volgens hem gaat met de crisis bij PSV er heel anders aan toe dan bij Ajax. Wij ook weer trots.

Tuurlijk hebben we daar wel naar gekeken, maar heb jij wel eens gekeken naar hoe weinig doelpunten Zoet tegenhoudt? Dat staat nog los van de dramatische verdediging. Gomes had ook een baggerverdediging voor zich maar bleek nog steeds niet te passeren. Nu heeft Unnerstall er 2 doorgelaten en ik heb de wedstrijd en tweede goal niet gezien, maar ik hoop toch dat hem even de tijd gegund wordt op doel. Het valt ook niet mee om op zo'n moment ineens er te moeten staan, maar ik heb nog steeds meer vertrouwen in Unnerstall dan in Zoet. Ik zou momenteel zelfs Isaksson nog boven Zoet verkiezen, moet je nagaan. Ik ben dus heel blij dat MvB eindelijk overstag is gegaan en die lamzak uit de basis heeft geknikkerd. Dat het niet het gewenste resultaat oplevert vind ik dan even minder interessant, want dat los je niet zomaar even op. De volgende zet is het op straat knikkeren van John de Jong, en daarna voor een paar grijpstuivers al die aankopen ergens van de hand proberen te doen. Turkije is daar misschien wel een goeie oplossing voor. Het is dus hoe dan ook een goede zet, ook al is de selectie ronduit slecht zonder Malen, Bergwijn en Ihattaren, en kan Ihattaren het niet alleen. En Pereiro, zoals ik al opperde, het is een lamzak, maar hij scoort tenminste, en wat doet hij? Scoren, dus misschien toch maar weer even laten staan.
Ik ga er trouwens vanuit dat die aankopen allemaal in samenspraak met MvB zijn gehaald, en niet dat JdJ zo zijn aankopen doet en zegt van, zoek het maar uit met dit zooitje (al lijkt het daar wel verdacht veel op).
 
Terug
Bovenaan Onderaan