Oh, ik wel er best serieus op ingaan hoor.
Ja, Ten Hag kijkt dus volgens jou alle voetbalprogramma's en gaat naar aanleiding van hun commentaar de opstelling bepalen? Neem aan dat ie filtert, want men spreekt elkaar nog eens tegen. En is opportunistisch. Wat nu goed is, is over een half jaar slecht en een raadsel waarom er voor werd gekozen.
Hoe verklaar je overigens dat Veltman zoveel speelt? Want daar is "de journalist" minder positief over.
Maar goed, Ten Hag zit dus met een notitieblokje op zondag en maandag te kijken. Tong een beetje uit de mond, en druk schrijvend. "Jack vond het raar dat Neres niet speelt. Actie: laten spelen".

Briljant eigenlijk. Gek dat geen enkele trainer er eerder op is gekomen.
Ok. Misschien vindt hij momenteel Veltman beter renderen dan Mazraoui en Dest. Ik zou inderdaad zelf voor Dest gaan op de RB positie, hoewel die ook mijns inziens erg wisselvallig is.. Maar dat met Neres lag er wel héél dik op Roger. Daarentegen voert MvB zowieso helemaal zelf zijn eigen stupide koers. Niettemin. thanks voor jouw uiteenzetting...:)
edit: Ik wil helemaal geen taktisch advies geven hier betreffende die :SC:.
Moet er niet aan denken dat Ten Hag meeleest...:xp:
 
In ieder geval niet verliezen dan :rolleyes:. Hij zal misschien even tijd nodig hebben om zijn blakende vorm weer terug te vinden (Zijn zelfvertrouwen zal ongetwijfeld een deuk op hebben gelopen nu hij om onbegrijpelijke redenen gedegradeerd is tot derde keeper achter twee aantoonbaar slechte doelmannen, waarvan Ruiter dan nog de beste is), maar in beginsel is Unnerstall al een betere keeper dan Zoet. Waarom?

Lengte, kracht, sprongkracht, dynamiek, katachtige reflexen, dominante aanwezigheid in de zestien; allemaal dingen die hij heeft en die bij Zoet ontbreken.

Begrijp me niet verkeerd, het is echt geen wereldtopper, maar het is onmogelijk dat hij slechter is dan Zoet; of die blessure moet allebei zijn armen en benen verlamd hebben. Zoet heeft 1 seizoen gepiekt, en daarvoor en daarna was en is het of zeer wisselvallig, of ronduit kommer en kwel, zoals vanaf de afgelopen tweede seizoenshelft t/m nu het geval is. Tijd voor een signaal aan hem en richting de supporters; dat MvB het ook ziet en er op inspeelt.
Goede analyse. Stel nou hij speelt inderdaad zoals media melden. Hij maakt een fout en volgende week staat die 3e divisionist in de goal.. daar zie ik MvB voor aan namelijk, dan is Unnerstall klaar natuurlijk.. dan heeft MvB zijn beste keeper hoogstpersoonlijk sportief om zeep geholpen.
 
Ja, ben met je eens dat Zoet een van de spelers is die vaak door het ijs zakt. En begrijp dat een keeper niet zo snel wordt vervangen, maar op een paar wedstrijden na heeft Zoet geen punten gepakt. Sterker nog, bij genoeg doelpunten zag hij er slecht uit. De ploeg draait niet, dan maar aanpakken.
Zoet heeft daadwerkelijk uitgeblonken in die wedstrijden tegen Atleti, een paar jaar terug, maar dat niveau heeft hij nooit meer gehaald. Nu zakt hij als een baksteen naar de absolute ondergrens. Het lijkt wel dat de Rotterdammers de gifbeker aan ons hebben overgedragen...o.O
 
Goede analyse. Stel nou hij speelt inderdaad zoals media melden. Hij maakt een fout en volgende week staat die 3e divisionist in de goal.. daar zie ik MvB voor aan namelijk, dan is Unnerstall klaar natuurlijk.. dan heeft MvB zijn beste keeper hoogstpersoonlijk sportief om zeep geholpen.
Unnerstal keept vanmiddag
 
Mensen die denken dat het passeren van Zoet de problemen van dit PSV grotendeels gaat oplossen, hebben nooit goed gekeken naar Sadilek, Viergver, Schwaab, Baumgartl, Guti, Boscagli, met alle respect Rosario en Gakpo (ben fan van beide maar ook zij voldoen niet en ik neem het ze niet eens kwalijk gezien hun leeftijd en alles wat op een Rosario nu afkomt als aanvoerder), Bruma en zelfs een aankoop als Doan die je eigenlijk alleen 20 minuten per wedstrijd moet laten invallen. Al die genoemde spelers winnen geen wedstrijden voor je, sterker nog we hebben veel wedstrijden gewonnen ondanks hen. En dat is te veel voor een topclub. We lijken, en dat zeg ik al vanaf de zomer en toen sommigen hier nog enthousiast waren over Baumgartl en Bruma..., dat we een tweede Feyenoord aan het worden zijn: grotendeels matige voetballers met 2 of 3 goede spelers. Dan ben je geen topclub meer. Want in de basis van een topclub is het juist andersom: 6-7 goede tot zeer goede spelers, 2 redelijke krachten en 2 die eigenlijk altijd gewisseld worden. Het passeren van Zoet is symptomen bestrijding en lost niets op. Helaas hebben we geen type Cruijff hier die binnen komt en voor wat oorlog en voor verschillende kampen binnen de club zorgt. Nee we hebben ome Toon en volgens hem gaat met de crisis bij PSV er heel anders aan toe dan bij Ajax. Wij ook weer trots.
 
Mensen die denken dat het passeren van Zoet de problemen van dit PSV grotendeels gaat oplossen, hebben nooit goed gekeken naar Sadilek, Viergver, Schwaab, Baumgartl, Guti, Boscagli, met alle respect Rosario en Gakpo (ben fan van beide maar ook zij voldoen niet en ik neem het ze niet eens kwalijk gezien hun leeftijd en alles wat op een Rosario nu afkomt als aanvoerder), Bruma en zelfs een aankoop als Doan die je eigenlijk alleen 20 minuten per wedstrijd moet laten invallen. Al die genoemde spelers winnen geen wedstrijden voor je, sterker nog we hebben veel wedstrijden gewonnen ondanks hen. En dat is te veel voor een topclub. We lijken, en dat zeg ik al vanaf de zomer en toen sommigen hier nog enthousiast waren over Baumgartl en Bruma..., dat we een tweede Feyenoord aan het worden zijn: grotendeels matige voetballers met 2 of 3 goede spelers. Dan ben je geen topclub meer. Want in de basis van een topclub is het juist andersom: 6-7 goede tot zeer goede spelers, 2 redelijke krachten en 2 die eigenlijk altijd gewisseld worden. Het passeren van Zoet is symptomen bestrijding en lost niets op. Helaas hebben we geen type Cruijff hier die binnen komt en voor wat oorlog en voor verschillende kampen binnen de club zorgt. Nee we hebben ome Toon en volgens hem gaat met de crisis bij PSV er heel anders aan toe dan bij Ajax. Wij ook weer trots.
Klopt helemaal, maar we beginnen nu in ieder geval met 0-0.
 
Klopt helemaal, maar we beginnen nu in ieder geval met 0-0.

Willem II heeft de laatste wedstrijd tegen Groningen 0 x op goal geschoten.
Als beide ploegen 0 keer op goal schieten of koppen is de kans heel groot aanwezig dat 0-0 ook de eindstand zal zijn. :cautious:
Of er moet bijvoorbeeld een bal via de scheidsrechter of ballenjongen afketsen. ;)
 
Mensen die denken dat het passeren van Zoet de problemen van dit PSV grotendeels gaat oplossen, hebben nooit goed gekeken naar Sadilek, Viergver, Schwaab, Baumgartl, Guti, Boscagli, met alle respect Rosario en Gakpo (ben fan van beide maar ook zij voldoen niet en ik neem het ze niet eens kwalijk gezien hun leeftijd en alles wat op een Rosario nu afkomt als aanvoerder), Bruma en zelfs een aankoop als Doan die je eigenlijk alleen 20 minuten per wedstrijd moet laten invallen. Al die genoemde spelers winnen geen wedstrijden voor je, sterker nog we hebben veel wedstrijden gewonnen ondanks hen. En dat is te veel voor een topclub. We lijken, en dat zeg ik al vanaf de zomer en toen sommigen hier nog enthousiast waren over Baumgartl en Bruma..., dat we een tweede Feyenoord aan het worden zijn: grotendeels matige voetballers met 2 of 3 goede spelers. Dan ben je geen topclub meer. Want in de basis van een topclub is het juist andersom: 6-7 goede tot zeer goede spelers, 2 redelijke krachten en 2 die eigenlijk altijd gewisseld worden. Het passeren van Zoet is symptomen bestrijding en lost niets op. Helaas hebben we geen type Cruijff hier die binnen komt en voor wat oorlog en voor verschillende kampen binnen de club zorgt. Nee we hebben ome Toon en volgens hem gaat met de crisis bij PSV er heel anders aan toe dan bij Ajax. Wij ook weer trots.
Klopt maar je moet ergens beginnen he. Niks loopt, Zoet blameert zich wekelijks momenteel. Er is een alternatief waarvan de meesten hier Unnerstall minstens gelijkwaardig vonden, logische wissel.
 
Klopt maar je moet ergens beginnen he. Niks loopt, Zoet blameert zich wekelijks momenteel. Er is een alternatief waarvan de meesten hier Unnerstall minstens gelijkwaardig vonden, logische wissel.
Ik bedoelde te zeggen dat het te makkelijk is om de pijlen op Zoet of op MvB te richten terwijl de oorzaak van deze teloorgang van PSV elders ligt: bij JdJ, Gerbrands en de RvC die kennelijk alles heeft goedgekeurd tot nu toe.
 
Mensen die denken dat het passeren van Zoet de problemen van dit PSV grotendeels gaat oplossen, hebben nooit goed gekeken naar Sadilek, Viergver, Schwaab, Baumgartl, Guti, Boscagli, met alle respect Rosario en Gakpo (ben fan van beide maar ook zij voldoen niet en ik neem het ze niet eens kwalijk gezien hun leeftijd en alles wat op een Rosario nu afkomt als aanvoerder), Bruma en zelfs een aankoop als Doan die je eigenlijk alleen 20 minuten per wedstrijd moet laten invallen. Al die genoemde spelers winnen geen wedstrijden voor je, sterker nog we hebben veel wedstrijden gewonnen ondanks hen. En dat is te veel voor een topclub. We lijken, en dat zeg ik al vanaf de zomer en toen sommigen hier nog enthousiast waren over Baumgartl en Bruma..., dat we een tweede Feyenoord aan het worden zijn: grotendeels matige voetballers met 2 of 3 goede spelers. Dan ben je geen topclub meer. Want in de basis van een topclub is het juist andersom: 6-7 goede tot zeer goede spelers, 2 redelijke krachten en 2 die eigenlijk altijd gewisseld worden. Het passeren van Zoet is symptomen bestrijding en lost niets op. Helaas hebben we geen type Cruijff hier die binnen komt en voor wat oorlog en voor verschillende kampen binnen de club zorgt. Nee we hebben ome Toon en volgens hem gaat met de crisis bij PSV er heel anders aan toe dan bij Ajax. Wij ook weer trots.

Bij sommigen zit het er wel in, zoals bij Baumgartl,Rosario en Guti. Die hebben al laten zien dat ze kwaliteit hebben. Maar die hebben die kwaliteit alleen maar in een elftal wat goed draait. Of in ieder geval met meer kwaliteit om hen heen. Schwaab en Viergever zullen altijd middelmaat blijven. Bruma is gewoon TE wisselvallig voor een topclub en Doan, ik ben er geen fan van. Is van alles net niet. Hendrix en Sadilek zijn ook gewoon middelmaat. Mitroglou heeft t alleen als ie vertrouwen krijgt.
 
Bij sommigen zit het er wel in, zoals bij Baumgartl,Rosario en Guti. Die hebben al laten zien dat ze kwaliteit hebben. Maar die hebben die kwaliteit alleen maar in een elftal wat goed draait. Of in ieder geval met meer kwaliteit om hen heen. Schwaab en Viergever zullen altijd middelmaat blijven. Bruma is gewoon TE wisselvallig voor een topclub en Doan, ik ben er geen fan van. Is van alles net niet. Hendrix en Sadilek zijn ook gewoon middelmaat. Mitroglou heeft t alleen als ie vertrouwen krijgt.
Sorry maar ik zie niets in Baumgartl, nooit gezien ook. Normaal gesproken is zo een speler een stand in voor een verdediger van niveau, zoals het hoort bij een topclub. Maar nu je zoveel voor hem hebt betaald, moet ie spelen. Schandalig transferbeleid van JdJ. Geen enkele aankoop van hem heeft PSV beter gemaakt en dan te bedenken dat ie 35 miljoen heeft mogen uitgeven...
 
Het vervangen van Zoet kan iig meer rust achterin geven, verdedigers moeten ook op hun keeper kunnen vertrouwen anders slaat de onzekerheid ook bij hen toe.
 
Baumgartl vind ik enige acceptabele aankoop. Hadden we die 15 mln voor Bruma maar in onze zak gehouden en bijvoorbeeld Hoedt gehaald voor 10 mln. Dan had je uitstekend centrum gehad.
Hoezo acceptabel? Waar blinkt Baumgartl in uit? Wanneer heeft hij jou overtuigd waardoor je dacht nou deze jongen maakt ons echt sterker. Want dat verwacht ik wel van een aankoop van 10 miljoen en zeker voor een verdediger. We zijn namelijk geen Ajax of Bayern of zo. Baumgartl was een acceptabele aankoop geweest als hij voor 3 miljoen of zo was gehaald als reserve voor op de bank. Een aankoop van 10 miljoen moet de kar trekken achterin en dat doet hij geen moment en daarmee is hij alles behalve een acceptabel aankoop.
 
Hoezo acceptabel? Waar blinkt Baumgartl in uit? Wanneer heeft hij jou overtuigd waardoor je dacht nou deze jongen maakt ons echt sterker. Want dat verwacht ik wel van een aankoop van 10 miljoen en zeker voor een verdediger. We zijn namelijk geen Ajax of Bayern of zo. Baumgartl was een acceptabele aankoop geweest als hij voor 3 miljoen of zo was gehaald als reserve voor op de bank. Een aankoop van 10 miljoen moet de kar trekken achterin en dat doet hij geen moment en daarmee is hij alles behalve een acceptabel aankoop.
Hij brengt rust achterin, zekerheid. Dat is nodig want rechts van hem staat een doldrieste back en links een koorknaap. De eerste wedstrijden was ieder schot op doel raak, dat was over toen hij kwam. Dat was geen toeval.
 
Hij brengt rust achterin, zekerheid. Dat is nodig want rechts van hem staat een doldrieste back en links een koorknaap. De eerste wedstrijden was ieder schot op doel raak, dat was over toen hij kwam. Dat was geen toeval.
Hij brengt totaal geen rust achterin en zekerheid allerminst... Heb je hem wel gezien tegen AZ, Utrecht enz? Wat ik al zei hooguit een brede aankoop had hij moeten zijn en never voor de basis en al helemaal niet voor 10 miljoen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan