LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien kan Ruudje het beter.
Aanvallen.
Als je zelf met zulke verdedigende spelers al zoveel tegen krijgt, kun je beter maar aanvallen.

Doe mij dan maar een ervaren trainer, helaas zijn we net een week te laat voor Advocaat. Maar het grootste probleem bij PSV blijft JDJ, het wordt tijd dat Gerbrands laat zien dat de 'topsportmentaliteit' bij PSV betekent dat er geen ruimte is voor overbetaalde amateurs zoals JDJ.
 
Niet gedreigd met een ban maar heb al wel een mail dat ik mark niet mag noemen als ik eerder heb genoemd, joh dan ban je me toch!
 
Niemand is hier tevreden over hoor..

Tijdje terug waren mensen aan het janken omdat er ajacieden in het wedstrijdtopic postten. Nu zag ik zogenaamde 'supporters' hopen op en juichen voor LASK doelpunten. Wat een hypocrisie! Pak die banhamer er maar bij hoor.

Deze mensen (zowel de Ajacieden als de klinisch depressieve supporters) verpesten voor mij het forum, de enige reden waarom ik hier kom is omdat ik geen PSV-supporters in mijn eigen vriendenkring heb, anders had je mij hier niet gevonden.
 
Je kunt wel speler zo en zo noemen, maar het hele team faalt zeer opzichtig. We hebben te veel middelmatige spelers, en zijn te afhankelijk van talenten, die nog heel jong zijn. Geen balans in de ploeg en Mark verdomd het om routiniers op te stellen. Als Mark zo door gaat wint ie geen wedstrijd meer.
 
Dialoog kan je met jullie niet aan want als je kritisch bent, ben je geen supporter

Het feit dat je meteen dit concludeert, is veelzeggend. Waarom zit ik in kamp "jullie"? Heb ik jou vanavond ergens verteld dat je niet kritisch mag zijn? Heb je mijn berichten gelezen over PSV en Van Bommel?
 
Zo EL vervolg kan je vergeten. Alles op de beker.
Terrecht dik verloren LASK gewoon klasse beter en wat wij laten zien is bedenkelijk maar ach zelfs SPARTA was beter. Het geloof en werklust is weg Andere trainer is de enige optie.
 
Deze en vorige wedstrijden is een logisch gevolg van het falen van Gerbrands die zo een onervaren gast als JdJ de macht geeft. Valt me op dat JdJ steeds de gebeten hond is, en ook terecht, maar dat Gerbrands overal mee wegkomt. Van Bommel laat nergens zien een toptrainer te kunnen worden, maar ga er maar aan staan met dit materiaal.
Wat zou een Ihatarren graag bij Ajax hebben gespeeld nu, en dat kan ik nog begrijpen ook.
 
Niet gedreigd met een ban maar heb al wel een mail dat ik mark niet mag noemen als ik eerder heb genoemd, joh dan ban je me toch!
Er is vaker aangegeven dat er normaal taalgebruik wordt verwacht op het forum.

Iedereen hier is gefrustreerd, dat mag en dat is begrijpelijk. Maar er is een grens, en die trekken wij als forumleiding bij beledigend taalgebruik, zowel naar forummers als naar de PSV selectie/staf.
 
Mooi dat mensen zich zo druk maken om mijn uitlatingen die terecht zijn, je moet je druk maken om het beleid, de trainer en de instelling van de spelers lijkt me verstandiger
 
Je kunt wel speler zo en zo noemen, maar het hele team faalt zeer opzichtig. We hebben te veel middelmatige spelers, en zijn te afhankelijk van talenten, die nog heel jong zijn. Geen balans in de ploeg en Mark verdomd het om routiniers op te stellen. Als Mark zo door gaat wint ie geen wedstrijd meer.
4e goal was daar een mooi voorbeeld van. Guti stapt niet in, Viergever geeft geen rugdekking en Schwaab was zijn man kwijt. Gifbeker is nog niet leeg lijkt wel. Wat helemaal schrijnend is om te zien is dat onze aanvallers geen enkele actie durven te maken en onze rechtback (!) de gevaarlijkste man is. Hopen op een snel rentree van onze toppers.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik denk dat Bruma leuk meedraait in een goed lopend team, maar niet zo'n klasbak is die opstaat en het verschil maakt als het nodig is.

Bruma was niet goed maar de tweede helft wel een van de betere samen met Dumfries en Rosario, rampzalig Doan ( 12 milj weggegooid) Sadilek, Gutti en de rest hinkte op één been.
MVB keek ernaar en liet de boel maar betijen blijkbaar bij gebrek aan tactisch vernuft.
De aankopen zijn opvulsel in de breedte doch helemaal geen versterkingen integendeel zelfs.
 
Bruma was niet goed maar de tweede helft wel een van de betere samen met Dumfries en Rosario, rampzalig Doan ( 12 milj weggegooid) Sadilek, Gutti en de rest hinkte op één been.
MVB keek ernaar en liet de boel maar betijen blijkbaar bij gebrek aan tactisch vernuft.
De aankopen zijn opvulsel in de breedte doch helemaal geen versterkingen integendeel zelfs.
Dumfries een lichtpuntje? Opmerkelijk. Zijn werkethiek is te prijzen, maar zoals al in de nabeschouwing werd aangegeven was hij bij alle goals nergens te bekennen. Totaal geen kaas gegeten van positie kiezen.

Die aanvoerder discussie kan ook weer de prullenbak in. In ieder geval met betrekking tot onze tactisch niet zo sterke rechtsback.
 
is dit het voetbal waar van Bommel voor staat . geen smoesjes , het is gewoon laf en dan moet je bij achterstand wel aan het voetballen en dan weet je niet hoe .Ik zing deze trainer even uit, met weer geen prijzen .
 
Wat een lul is die Bergwijn toch ook, doorspelen terwijl hij geblesseerd is/was..

Als we niet overwinteren in Europa is het seizoen over, wat mij betreft ook over en uit voor van Bommel.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan