LASK Linz - PSV | Donderdag 7 november | EIndstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mag ik me afvragen waarom Mitroglou in godsnaam gehuurd is?
Je huurt ervaring en goals (want die maakt hij als hij minuten krijgt)
Met Lammers en Malen zijn de eerste spitsen geblesseerd en dan wordt jonkie en buitenspeler Gakpo in de punt gezet.

Waarom?
Waarom? Gewoon de zoveelste miskoop/mis huur net als alle andere aankopen en huurlingen van JdJ. De commentator zegt het goed: het zijn ook allemaal afgetekende nederlagen van PSV.
 
Mag ik me afvragen waarom Mitroglou in godsnaam gehuurd is?
Je huurt ervaring en goals (want die maakt hij als hij minuten krijgt)
Met Lammers en Malen zijn de eerste spitsen geblesseerd en dan wordt jonkie en buitenspeler Gakpo in de punt gezet.

Waarom?
Weet niet zeker maar het lijkt er wel op dat de aankopen van John de Jong onder Van Bommel als eerste de sjaak zijn en uit het veld worden gehaald of helemaal niet worden opgesteld
 
Mag ik me afvragen waarom Mitroglou in godsnaam gehuurd is?
Je huurt ervaring en goals (want die maakt hij als hij minuten krijgt)
Met Lammers en Malen zijn de eerste spitsen geblesseerd en dan wordt jonkie en buitenspeler Gakpo in de punt gezet.

Waarom?
dat is inderdaad een goede vraag. Alweer een speler waar je echt helamml niks aan hebt.
 
Maar het ligt alleen aan JDJ hoor.. V.Bommel heeft een slecht team meegekregen..

Laat Afellay maar op de tribune zitten, hij is niet fit. Geloof er niks van.

Het gaat oh zo goed met het team, we zijn goed bezig.. Tactisch onbenul.

Gooi Baumgartl er maar uit, want die is oh zo slecht.. Schwaab is vele malen beter..

Zoet.. Zet desnoods Rosario op doel, als ik Zoet's rotkop maar niet op het veld zie.

Maar nee, we zijn goed bezig. We hebben het goed volgehouden. Ze kwamen pas in de 60ste minuut voor.

:braak::braak:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan