Engels voetbal

Einde 2-1 ... en einde Louis van Gaal? :eehh: :confused:

Ze hadden Van Gaal al in de winterstop moeten ontslaan....nu het medio februari is, wordt het lastig om nog snel een geschikte trainer te vinden, alhoewel Mourinho kennelijk (naar eigen zeggen) al rond is met Man U voor volgend seizoen....of hij trek heeft om de resterende maanden van dit seizoen al in actie te komen weet ik niet, maar het lijkt mij niet verstandig, want een zinkend schip halverwege het seizoen toch nog weten te redden wordt zelfs voor een topcoach als hij een zeer moeilijke opgave....ik zou het hem niet adviseren...dus denk ik dat het bestuur van Man U momenteel niets anders kan dan maar aanmodderen met Van Gaal, ook al eindigen ze onder hem op de 9e plek....
 
:braak: Zo blij dat die loser hier weg is.
Echt? Of zeg je dit uit frustratie? Deze reactie had ik iig niet van jou verwacht, Memphis 1. Een loser noemen en 2. Blij te zijn dat hij hier niet speelt.
En wie speelt er bij United wel als een winnaar waardoor Memphis zijn loser-houding jou opvalt? Wie? De duurbetaalde over the hills als Rooney? Of de overschatte Fellaini, of een Martial? En moeten we dan van een Memphis heldendaden verwachten? Kom op zeg, laat je niet kennen tussen al die gal spuiers hier die het altijd al op Memphis hadden gemund.......
 
Laatst bewerkt:
Echt? Of zeg je dit uit frustratie? Deze reactie had ik iig niet van jou verwacht, Memphis 1. Een loser noemen en 2. Blij te zijn dat hij hier niet speelt.
En wie speelt er bij United wel als een winnaar waardoor Memphis zijn loser-houding jou opvalt? Wie? De duurbetaalde over the hills als Rooney? Of de overschatte Fellaini, of een Martial? En moeten we dan van een Memphis heldendaden verwachten? Kom op zeg, laat je niet kennen tussen al die gal spuiers hier die het altijd al op Memphis hadden gemund.......

Uhm, je hebt blijkbaar niet in de gaten dat ik het over Toivonen had :D
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Overigens vind ik, als de grote fan van Louis, dat hij maar beter de eer aan zichzelf kan houden. Soms moet je, hoe succesvol je ook bent geweest in het verleden, gewoon concluderen dat het ergens anders niet werkt en het niet gaat werken. Niet dat een andere coach het beter gaat doen met dit middelmaat en overschatte spelers maar een ander koopt misschien wel de juiste spelers van het United-niveau en geen Schneiderlin, Blind, Rojo en Schweiny.
 
Overigens vind ik, als de grote fan van Louis, dat hij maar beter de eer aan zichzelf kan houden. Soms moet je, hoe succesvol je ook bent geweest in het verleden, gewoon concluderen dat het ergens anders niet werkt en het niet gaat werken. Niet dat een andere coach het beter gaat doen met dit middelmaat en overschatte spelers maar een ander koopt misschien wel de juiste spelers van het United-niveau en geen Schneiderlin, Blind, Rojo en Schweiny.

Eens. In tegenstelling tot de meesten op dit forum had ik graag gezien dat hij de boel draaiende zou krijgen bij United, uiteraard omdat ik United weer terug aan de top zou willen zien, maar ook vanwege de walgelijke instelling van de Engelsen m.b.t. buitenlanders wanneer het daar even wat minder mee gaat. Het gaat gewoon niet meer goedkomen; er heerst ook een te negatieve sfeer rond v.Gaal; ze hebben daar hun conclusie allang en breed getrokken, dus er wordt geen enkel goed ding meer gezien. Dan schiet het gewoon niet meer op.

Als ze Mourinho aanstellen dan kun je de club wel ten dode opschrijven in ieder geval. Eerst v.Gaal aanstellen om een goede basis te leggen waarop toekomstige managers van United verder kunnen bouwen, en dan vervolgens een afbraakcoach als Mourinho aanstellen die die fragiele basis weer met de grond gelijk maakt. Het is al een behoorlijk wanbeleid daar bij United, met de ene dure flopaankoop na de andere, maar als ze dat er nog bovenop zouden flikken dan zou het echt helemaal funest zijn. Ook het aankoopbeleid van Mourinho is niet bepaald geweldig te noemen overigens, net zo min als dat van v.Gaal.

v.Gaal heeft zijn eigen graf ook gewoon gegraven door stug vol te houden aan zijn smalle selectie, in de meest veeleisende competitie ter wereld, en dan vervolgens de ene na de andere geblesseerd zien uitvallen en dan geen fatsoenlijke speler hebben om in te brengen, behalve wat knulletjes uit de jeugd. Door niet zijn ploeg te versterken op de plekken waar het juist nodig was, zoals de verdediging en de spitspositie; als je dan toch geld als water uitgeeft, geef dan bijvoorbeeld 50 miljoen uit aan een Godin zodat je tenminste een bewezen topverdediger hebt en zulke enorme uitgaven nog te snappen zijn. Koop niet een vleugelspits als hij helemaal niet in je beoogde systeem past. Koop geen Memphis om hem vervolgens in zijn belangrijke eerste maanden centraal op het middenveld te planten waardoor zijn eerste indrukken bij de club, die ook voor Memphis zelf heel belangrijk zijn, gewoon niet goed zijn. Vandaag viel hij niet eens zo slecht in, maar je ziet aan alles dat hij zijn zelfvertrouwen volledig kwijt is. Zo kun je nog wel even doorgaan. v.Gaal verdient het momenteel gewoon om ontslagen te worden; maak het seizoen maar af met Giggs, het is toch al verloren gegaan nu.
 
Laatst bewerkt:
Chelsea is ondertussen aan het huishouden tegen Gini. 3-0 bij rust.

Ibi heeft er vandaag ook eentje ingeknald bij de 1-3 overwinning!
 
Was het een terechte pingel of niet? Heb het gemist.

Wenger zou zeggen van niet. Geen enkele penalty tegen Arsenal is in zijn ogen terecht. En straks als ze verliezen roept ie ook nog dat minimaal 1 speler van Leicester rood had moeten krijgen etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan