PSV - AZ | Zondag 27 oktober | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik denk dat we i.p.v. 4-4-2 juist 4-3-3 met op het middenveld de punt naar achteren moeten spelen. Met 1 controleur en 2 aanvallende spelers. Ons middenveld rendeert nu namelijk slecht. Rosario voor de verdediging, links van hem Guti en rechts Thomas. Rosario voor de balans en het verdedigende werk. Guti voor het voetballende vermogen wat er in dit systeem wel uit kan komen denk ik. En Thomas als loper die in de vijandelijke 16 komt.

Ons elftal zou ik dan ook als volgt samenstellen:
Unnerstal
Dumfries Baumgartl Viergever Boscagli
Rosario
Thomas Guti
Ihattaren Malen Bergwijn

Hier is een 4-4-2 juist veel beter. Mo op 10. Guti en Thomas erachter. Daarachter Rosario.
 
Er is nog nooit een ploeg die 6 punten achter stond in oktober kampioen geworden??

Kom op toch jongens, ik draai al heel wat winters mee - en sommigen van jullie ook. Het is geen geheim dat Ajax over de gehele linie over een betere selectie beschikt. Wat wil je ook... Maar voetbal is veranderlijk, en je moet daarom gewoon nuchter blijven.

Ik vind het bijvoorbeeld prima om te discussiëren over een andere trainer - maar kom dan met alternatieven, niet alleen met realistische namen, maar ook met een andere tactiek. Écht een andere tactiek - niet zo zeer een andere back of keeper. En ook niet: we hebben vier nieuwe spelers nodig. Dat kan je altijd wel zeggen - maar daar hebben we nu niks aan.
Doel je op mijn post? Want ik dacht dat ik toch wat opties had aan gedragen.

Om het toch verder uit te wijden:
433 met 1 controleur en 2 aanvallende middenvelders. Rosario, Doan en Ihattaren bijv.op het middenveld. Of Afellay weer als controleur. Als het te aanvallend is dan kun je Thomas er bij proberen.
De aanval is al in orde als Malen en Bergwijn op de flank spelen.
De centrale verdediging voldoet ook.
Dumfries mag ook blijven staan
Een opbouwende linksback halen voor een miljoen of 7 moet wel lukken maar ik ga hier nu niet iemand voor zoeken. Boscagli is niet aanvallend genoeg. Lato kan er spelen als hij fit raakt en Van Bommel overtuigd.

En met Unnerstall heb je een alternatief voor Zoet, dan ben je al een end.

Je kan ook nog overschakelen op 442. Cvm: Thomas, Rosario

Bergwijn en Ihattaten als linker en rechter aanvallende middenvelder. Malen en Mitrogol in de spits. En zo zijn er nog tal van opties

Maar ja Van Bommel is koppig en denkt dat hij kampioen kan worden met middelmatig voetbal. Het voetbal waar we de Champions league mee uitgeknikkerd werden.
Vorig jaar kan dan wel een prima punten aantal zijn geweest, maar PSV en Ajax lopen financieel inmiddels stukken verder voor dus het is ook niet gek dat er redelijk wat punten zijn verzameld.
MvB haalt er al sinds de winterstop vorig seizoen weinig uit
 
Ik denk dat we i.p.v. 4-4-2 juist 4-3-3 met op het middenveld de punt naar achteren moeten spelen. Met 1 controleur en 2 aanvallende spelers. Ons middenveld rendeert nu namelijk slecht. Rosario voor de verdediging, links van hem Guti en rechts Thomas. Rosario voor de balans en het verdedigende werk. Guti voor het voetballende vermogen wat er in dit systeem wel uit kan komen denk ik. En Thomas als loper die in de vijandelijke 16 komt.

Ons elftal zou ik dan ook als volgt samenstellen:
Unnerstal
Dumfries Baumgartl Viergever Boscagli
Rosario
Thomas Guti
Ihattaren Malen Bergwijn
Hoezo guti voor voetballend vermogen? Hij kan nog geen normale pass geven! Wat is die kerel slecht, langzaam en helemaal niet creatief zoals we van hem dachten. Nee, laat hem maar gaan!
 
Bekijk bijlage 1556

Enige hoogtepunt van deze ruk dag, vol met overbetaalde prutsers. Gatverdamme wat een kut dag, je zag vanaf minuut 1 al dat AZ er meer zin in had :/ Voorlopig sla ik stadion bezoeken af, dit PSV is een straf om naar te kijken :braak:
 

Bijlagen

  • 20191027_160644.jpg
    20191027_160644.jpg
    81,7 KB · Weergaven: 20
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan