FC Utrecht - PSV | Zaterdag 19 oktober | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik probeer juist aan te geven dat van Bommel de verkeerde keuzes maakt. Hendrix kan er niets aan doen. Die voetbalt naar zijn kunnen.
Ik geloof wel dat Mo er ook niet helemaal bij was (met zijn 'onverstoorbaar'), maar zag ook dat de anderen echt wel wilden. Alleen ziet dat er zelden zo uit, als de behoudende tactiek (2 controlerende middenvelders die nul keer de voorhoede bereiken in 95 minuten voetbal) niet klopt. Je hebt voetbal in je selectie en besluit tot consolidatie en rondspelen achterin, zodat Hendrix en Sadilek de meeste balcontacten hebben tot de 75e minuut...

Verkeerde keuzes bij gebrek aan beter vrees ik . Doan kan een vinnige speler zijn doch de vele centen die hij kostte had men beter gespendeerd aan een "echte voetballende" (stevige) versterking in het middenveld . Zelfde voor de LB men haalt twee spelers en dan moet men nog een "noodoplossing" gebruiken die dan bovendien niet altijd goed uitvalt .
Een berde kern doch zeker niet evenwichtig.
 
Ach ja, gisteren zat alles tegen wat tegen kon zitten (of dat nou door PSV zelf veroorzaakt is of niet), dat soort wedstrijden blijf je altijd houden. Gewoon kop omhoog, schouders omhoog en volle bak tegen LASK en AZ! :PSV:
 
Ach ja, gisteren zat alles tegen wat tegen kon zitten (of dat nou door PSV zelf veroorzaakt is of niet), dat soort wedstrijden blijf je altijd houden. Gewoon kop omhoog, schouders omhoog en volle bak tegen LASK en AZ! :PSV:
“Zat alles tegen” mag je alleen gebruiken als je zelf minimaal 10 doelpogingen en kansen hebt gehad en niet als je na 45 minuten 0 doelpogingen op de mat hebt gelegd. Nee, gisteren zat niets tegen maar waren wij gewoon erg slecht en werd het pijnlijk duidelijk hoeveel middelmatige spelers we eigenlijk hebben die tot nu toe uit de wind bleven door de talenten voorin +Dumfries.
 
Het grote probleem blijft nog altijd Bommeltje's zijn lievelings spelers. Dan heb ik het over Rosario, Hendrix en Sadilek. Drie middelmatige spelers die niet in de Jupiler League zou opvallen, of KKD whatever. Bommeltje blijft maar doorgaan met die blok van 2 en een linksback die iedere week laat zien dat die er niks van bakt. Het blijft ook iedere week geen feest. Geen verrassing dat je dan gisteren op je bek gaat in een lastige uitwedstrijd. Lato krijgt nooit kansen en blijkbaar is Boscagli slechter dan Sadilek? Geloof ik niks van.

Grappig dat mensen Rosario plotseling niveau Iniesta vonden omdat die perongeluk drie keer op rij scoorde. Maar kerel voegt gewoon helemaal niets toe, en dat blijf ik voor altijd zeggen. Aanvallend voegt die niks toe, verdedigend helemaal niet. En dit is dan je aanvoerder? Waanzinnig om zo nobody aanvoerder te maken van een grote club. Bij Excelsior, prima. Niet bij ons. En dan het verhaal Hendrix. Hoe komt deze middelmatige speler iedere keer in de basis? Echt jammer dat zijn overgang naar Bologna afgelopen zomer niet door is gegaan. Maakte overigens de domste tackle ooit gisteren. Je stond al met 10 man en 1-0 achter, en dan op deze manier een rode kaart pakken. Domme sukkel, hopelijk krijgt die 4 wedstrijden schorsign aan zijn broek, hoef ik die kop ook niet meer te zien.

Nee, PSV heeft een goede selectie, veel talent maar Bommeltje doet daar niks mee. Zolang die met die blok van 2 en Sadilek blijft spelen, ga je nergens komen. Dan zit er niks anders op dan accepteren dat je tweede wordt in de competitie, kijken hoe ver je komt in de Europa League, en misschien een bekerfinale. Meer niet.
 
Jij hebt blijkbaar alleen in bierteams gespeeld. Viergever doet het heus niet bewust, maar zo inkomen is gewoon gevaarlijk. Gestrekt been, en te ver van de grond.

Hendrix had geel ook gekund, maar ook raar inkomen. Je pakt een bal niet af door je voet van boven naar beneden te bewegen.
Bierteams?
Haha je hebt nu al mijn nominatie voor grappigste forummer te pakken.
Keep up the good work.
 
Ajax, Feyenooit, AZ, Vitesse, en twee keer FC Utrecht uit, maar twee puntjes gepakt onder Bommeltje. Zegt genoeg dat die veel moeite heeft om zijn team te motiveren voor lastige uitwedstrijden.
 
Nou ik heb het terug gekeken, het waren rode kaarten. Niet alleen de intentie telt bij een rode kaart ook de impact! Dus 2x rood! Je verhaal van de var en :SC: die deel ik gedeeltelijk het kwartje valt bij hun vaak wel erg goed, maar daar win je zelf geen wedstrijden mee en daar moet je naar kijken! Het was gister gewoon erg slecht. Het is niet erg als het een incident is, maar het mag nu ook wel duidelijk zijn dat de opstelling ook niet deugd! Weet je dat jij en sailor wel een erg lang welles nietes spel spelen? Het feit is dat de een extreem rechts is en de ander extreem links, jullie hebben geen van beide gelijk want de waarheid ligt in het midden!
Ik heb ook nog eens goed terug gekeken en blijf toch bij mijn mening van gisteren 2x Max geel.
Makkelie was er wel erg snel bij om 2x rood te trekken. Hij had de beelden beter moeten bestuderen met meerdere camera standpunten dan had hij gezien dat geel maximaal was geweest.
 
Ajax, Feyenooit, AZ, Vitesse, en twee keer FC Utrecht uit, maar twee puntjes gepakt onder Bommeltje. Zegt genoeg dat die veel moeite heeft om zijn team te motiveren voor lastige uitwedstrijden.

Voor PSV is elke uitwedstrijd lastig.
Vooral als ze niet of nauwelijks op goal schieten.
 
Ik heb ook nog eens goed terug gekeken en blijf toch bij mijn mening van gisteren 2x Max geel.
Makkelie was er wel erg snel bij om 2x rood te trekken. Hij had de beelden beter moeten bestuderen met meerdere camera standpunten dan had hij gezien dat geel maximaal was geweest.
Prima dat dat jou mening is, de rest van Nederland inclusief de psv’ers vonden het wel rood! De regels zijn duidelijk voor dit soort overtredingen of ze nu bewust zijn of niet!
 
MvB op de vraag of het verlies tegen Utrecht een wijze les is: “ nee een wijze les krijg je alleen als je iets doms hebt gedaan en dat hebben we niet gedaan”... Oké weer wat geleerd van MvB.
 
MvB op de vraag of het verlies tegen Utrecht een wijze les is: “ nee een wijze les krijg je alleen als je iets doms hebt gedaan en dat hebben we niet gedaan”... Oké weer wat geleerd van MvB.

Van Bommel: 'Zoveel was er niet aan de hand'

link

"Er was eigenlijk niets aan de hand. Uit een ingooi maken zij de 1-0 en rondom dat doelpunt hadden wij denk ik een fase dat wij zelf een treffer hadden kunnen maken. Daarna geef je de wedstrijd zelf weg. We hadden in de wedstrijd moeten blijven", aldus Van Bommel, die zei teleurgesteld te zijn maar niet woedend.
o.O

Er was wel degelijk wat aan de hand. PSV creëerde vrijwel geen enkele kans en schoot geen enkele keer een bal op goal. :mad: Hoe kun je dan zelf een treffer maken? :rolleyes:
Het was van een bedroevend slecht niveau. Noem dat maar niets aan de hand. :maniac: En het is wel heel erg dom om zo te spelen.
Maar een wijze les ... Nee. Ze zijn zo hardleers dat wijze lessen niet aan Coach en spelers besteed zijn. Ze leren het nooit. :sad:
 
Ik heb ook nog eens goed terug gekeken en blijf toch bij mijn mening van gisteren 2x Max geel.
Makkelie was er wel erg snel bij om 2x rood te trekken. Hij had de beelden beter moeten bestuderen met meerdere camera standpunten dan had hij gezien dat geel maximaal was geweest.
Scheidsrechter dit, scheids dat, KNJB dit, blablabla,. Kinderachtig & zielig
 
Van Bommel: 'Zoveel was er niet aan de hand'

link

"Er was eigenlijk niets aan de hand. Uit een ingooi maken zij de 1-0 en rondom dat doelpunt hadden wij denk ik een fase dat wij zelf een treffer hadden kunnen maken. Daarna geef je de wedstrijd zelf weg. We hadden in de wedstrijd moeten blijven", aldus Van Bommel, die zei teleurgesteld te zijn maar niet woedend.
o.O

Er was wel degelijk wat aan de hand. PSV creëerde vrijwel geen enkele kans en schoot geen enkele keer een bal op goal. :mad: Hoe kun je dan zelf een treffer maken? :rolleyes:
Het was van een bedroevend slecht niveau. Noem dat maar niets aan de hand. :maniac:En het is wel heel erg dom om zo te spelen.
Maar een wijze les ... Nee. Ze zijn zo hardleers dat wijze lessen niet aan Coach en spelers besteed zijn. Ze leren het nooit. :sad:
Ja maar dit is toch precies hetzelfde verhaal als vorig seizoen (althans tweede seizoenshelft). Er was iedere week telkens niks aan de hand tot ze in 020 met een schaal in de hand stonden.
 
Ja maar dit is toch precies hetzelfde verhaal als vorig seizoen (althans tweede seizoenshelft). Er was iedere week telkens niks aan de hand tot ze in 020 met een schaal in de hand stonden.

Nee, hij moet de noodtoestand uitroepen, nou goed?
Bij dat soort paniekuitingen heb ik geen vertrouwen in de mentale stabiliteit van iemand.
 
Nee, hij moet de noodtoestand uitroepen, nou goed?
Bij dat soort paniekuitingen heb ik geen vertrouwen in de mentale stabiliteit van iemand.

Dat is wat anders dan zeggen dat er niets aan de hand is als er een wanprestatie geleverd wordt door zowel trainer/coach als de spelers.
 
Nee, hij moet de noodtoestand uitroepen, nou goed?
Bij dat soort paniekuitingen heb ik geen vertrouwen in de mentale stabiliteit van iemand.
Gaat niet op paniek, maar hij mag best wat kritischer zijn. Het zijn elke keer teksten als: "Dom is niet het juiste woord" "We staan nog net zoveel punten achter als ... wedstrijden geleden." Utrecht kan je best verliezen, maar zeg dan gewoon dat het spel kut was en de overtredingen ronduit dom. De verontwaardigde uitstraling van hem naar scheidsrechters, de knvb (als er weer een wedstrijd verplaatst wordt), het verdedigen van slecht spelende spelers leiden af van het eigen vertoonde spel.
 
MvB op de vraag of het verlies tegen Utrecht een wijze les is: “ nee een wijze les krijg je alleen als je iets doms hebt gedaan en dat hebben we niet gedaan”... Oké weer wat geleerd van MvB.
Een wijze les krijg je alleen als je er voor open staat. Daar heeft Mark geen last van. Hij kan beter bij de FIFA gaan werken, die maken ook nooit fouten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat is wat anders dan zeggen dat er niets aan de hand is als er een wanprestatie geleverd wordt door zowel trainer/coach als de spelers.
Inderdaad. Hij heeft altijd een onzinnige domme analyse van de wedstrijd. En hij is blij met zijn reactie voetbal wanneer hij uiteindelijk door de bevliegingen van een Malen of Bergwijn, de wedstrijd heeft gewonnen. Dat er telkens zoveel misgaat, dat ze steeds achteruit lopen, dat Rosario en Hendrix niets creëren maar ook in verdedigend opzicht zoveel blunders maken, dat Sadilek op linksback een lachertje is en dat die twee achterin twee simpele verdedigers zijn waar je totaal geen slimmigheid, gogme en voetballend vermogen van mag verwachten, dat alles, ontgaat hem altijd. Hij hoeft ze niet af te branden in de media maar telkens zeggen dat je tevreden bent of de wanprestatie af te gaan zwakken, is gewoon belachelijk en ongeloofwaardig.
 
Dat is wat anders dan zeggen dat er niets aan de hand is als er een wanprestatie geleverd wordt door zowel trainer/coach als de spelers.
Ik hoop altijd maar dat het een toneelstukje naar buiten toe is en dat hij vervolgens binnenskamers de spelers laat weten wat hij er echt van vond, maar ik vrees van niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan