Feyenoord

Ik wil van Wolfswinkel ook helemaal niet. Heeft tegen ons niets laten zien en die goal die had ik ook nog wel gemaakt, kwam toevallig voor zijn voeten.
 
Ik wil van Wolfswinkel ook helemaal niet. Heeft tegen ons niets laten zien en die goal die had ik ook nog wel gemaakt, kwam toevallig voor zijn voeten.

Ik ook niet. Zou een gevalletje ''oh, hij scoort tegen ons dus moet ie wel goed zijn'' zijn. Echter op zich, voor een miljoentje nog niet eens zo slecht als backup voor Malen of plan B. Dat dan weer wel. Lammers gaat dit seizoen geen rol van betekenis meer spelen en in Piroe blijkt niet genoeg vertrouwen te zijn.
 
Toch, 9 (+3) miljoen voor St Juste is helemaal geen gekke deal. Als ze nu Karsdorp een jaartje huren, gaan ze er qua RB gewoon op vooruit. Narsingh gratis ophalen, Berghuis en Jorgensen verlengen zijn ook prima zetten voor Feyenoord. Ben alleen vooral benieuwd wie er op het middenveld gaan spelen. Vilhena en Clasie zijn vertrokken, maar ik heb geen vervanger gezien. Ramselaar zou daar overigens prima passen.
 
Toch, 9 (+3) miljoen voor St Juste is helemaal geen gekke deal. Als ze nu Karsdorp een jaartje huren, gaan ze er qua RB gewoon op vooruit. Narsingh gratis ophalen, Berghuis en Jorgensen verlengen zijn ook prima zetten voor Feyenoord. Ben alleen vooral benieuwd wie er op het middenveld gaan spelen. Vilhena en Clasie zijn vertrokken, maar ik heb geen vervanger gezien. Ramselaar zou daar overigens prima passen.
Maak ze nou niet wijzer in Rotjeknor.
 
Ik zag een deel van Feyenoord tegen Tiblisi, dat liep dan toch een stuk soepeler dan ons aller PSV tegen Haugesund.
We zullen zien hoe het verder gaat in de Eredivisie, maar als het geklooi bij PSV aanhoudt kan je zomaar onder dit Feyenoord eindigen. Dat zou toch tragisch zijn.
 
Ik zag een deel van Feyenoord tegen Tiblisi, dat liep dan toch een stuk soepeler dan ons aller PSV tegen Haugesund.
We zullen zien hoe het verder gaat in de Eredivisie, maar als het geklooi bij PSV aanhoudt kan je zomaar onder dit Feyenoord eindigen. Dat zou toch tragisch zijn.

Wel nee joh.
Jullie hebben uiteindelijk een stuk meer kwaliteit als een Feyenoord.
Je zag hoe weinig Feyenoord al wist te creeeren tegen een Sparta.

Tiblisi was niveau JL. Deze wedstrijd is alleen maar goed, verbloemd een hoop in Rotterdam.
De verwachtingen zijn opeens weer torenhoog.

De selectie is echter nog steeds niveau Vitesse/Utrecht.
 
Wel nee joh.
Jullie hebben uiteindelijk een stuk meer kwaliteit als een Feyenoord.
Je zag hoe weinig Feyenoord al wist te creeeren tegen een Sparta.

Tiblisi was niveau JL. Deze wedstrijd is alleen maar goed, verbloemd een hoop in Rotterdam.
De verwachtingen zijn opeens weer torenhoog.

De selectie is echter nog steeds niveau Vitesse/Utrecht.

Toen ze kampioen werden was de selectie ook niet per se beter, in de theorie.
Maar goed, ik hoop uiteraard dat je gelijk hebt...
 
Feyenoord heeft best wel goede gerichte aankopen gedaan plus dat ze Berghuis hebben weten te behouden. Zij hebben bovendien een paar leuke talenten die stappen aan het maken zijn; veelal creatieve spelers. Ook ik vond Feyenoord soepeltjes spelen. PSV daarentegen is kommer en kwel, inspiratieloos en saai. Dat is het probleem en niet dat Feyenoord kwalitatief beter is.
 
Feyenoord heeft best wel goede gerichte aankopen gedaan plus dat ze Berghuis hebben weten te behouden. Zij hebben bovendien een paar leuke talenten die stappen aan het maken zijn; veelal creatieve spelers. Ook ik vond Feyenoord soepeltjes spelen. PSV daarentegen is kommer en kwel, inspiratieloos en saai. Dat is het probleem en niet dat Feyenoord kwalitatief beter is.

Ach ja en tegen Sparta liep het totaal niet soepel.
Feyenoord zal weer enorm wisselvallig zijn gok ik, en uiteindelijk gewoon weer 15-20 punten achter Ajax en PSV aanlopen.
Dat PSV beter moet en tot nu toe heel heel matig is, ben ik met je eens. Maar selectie PSV moet met gemak Feyenoord achter zich houden.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach ja en tegen Sparta liep het totaal niet soepel.
Feyenoord zal weer enorm wisselvallig zijn gok ik, en uiteindelijk gewoon weer 15-20 punten achter Ajax en PSV aanlopen.
Dat PSV beter moet en tot nu toe heel heel matig is, ben ik met je eens. Maar selectie PSV moet met gemak Feyenoord achter zich houden.
Eens.
 
Laatst bewerkt:
6M ???
De VVF zijn rijker dan ik dacht...;P
Tja, als je voor Bergmuis 20M vraagt gaat San Lorenzo gewoon 10 M vragen...:HB:
https://feyenoord.supporters.nl/nieuws/artikel/45020/'Bod-Feyenoord-op-Marcos-Senesi-afgewezen'
https://feyenoord.supporters.nl/nieuws/artikel/45089/'Feyenoord-en-San-Lorenzo-naderen-elkaar-over-transfersom-Marco-Senesi'#reageren
Was die Sanesi niks voor ons?
Backup voor Baumgartl?
Ja we hebben Schwaab achter de hand, maar ik kan me niet voorstellen dat die beter is dan die Argentijn.
Schijnt bijna rond te zijn. Het zou een bikkelharde verdediger zijn, zit bij de argentijnse selectie, debuut nog niet gemaakt. Las in de media dat hij beter zou zijn dan die nieuwe Argentijn van Ajax.. dan is dit een prima prijsje en is de vraag of hij niet interessanter is dan Baumgartl..
 
https://feyenoord.supporters.nl/nieuws/artikel/45132/'Marcos-Senesi-op-weg-naar-Nederland-tekent-maandag-contract-bij-Feyenoord'
Dat was een goeie voor ons geweest...knap van Feyenoord dat ze die binnen halen, en dat voor slechts 7M.
Wordt in Argentinië gezien als een groot talent. Ik ben benieuwd. Mocht ie echt een groot talent zijn, dan heeft men bij PSV idd zitten te slapen en in paniek Baumgartl voor 10 miljoen gekocht. Tot nu toe is Ajax ook op Magallan na zeer succesvol in Argentinië. Die Martinez wordt straks voor 50 miljoen verkocht als het niet meer is...
 
Gaat niet zo lekker met de Rotterdammers.. zullen overigens tegen PSV wel weer se sterren van het dak spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan