PSV - Ajax | Zondag 22 september | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja, was n klein kwartier met n man meer geweest? Of nog korter. Gaat niet alleen of wij er wat aan hadden gehad maar ook om de schorsing voor de volgende wedstrijd die dus niet komt.
15 minuten tegen 10 man spelen kan heel veel betekenen. Er kan veel gebeuren in zo'n tijdsbestek. Het hoeft niet persee uit te maken, maar we zijn wel benadeeld. En inderdaad voor de volgende pot van Ajax ook
 
Omdat Groningen m niet voor weinig wilde laten gaan denk ik?

Maar snap je punt, misschien dat Mark hem in n ander type wedstrijd wel wil gebruiken.
Ik snap dat echt niet, komt uit de eredivisie, niet geblesseerd, wedstrijdfit. Waarom hem dan niet 20 minuten laten spelen in een wedstrijd waarinje het op het middenveld verliest? Had dan gewoon die 7.5m of zo in je zak gehouden
 
Ik snap dat echt niet, komt uit de eredivisie, niet geblesseerd, wedstrijdfit. Waarom hem dan niet 20 minuten laten spelen in een wedstrijd waarinje het op het middenveld verliest? Had dan gewoon die 7.5m of zo in je zak gehouden
Laten we nog even wachten hoe het in oktober verder gaat, als ie alleen maar op de bank zit sluit ik mij aan.
 
Wat wel nog een dingetje is is dat Ajax eigenlijk met tien man op het veld had moeten staan.

Die tackle van Martinez? Als dat rood zou zijn, dan had Sadilek er ook een mogen krijgen in de eerste helft voor nagenoeg dezelfde tackle. Zijn beide gele kaarten. Vind dit maar janken om het janken. Makkelie deed het prima, geef hem dan ook gewoon de complimenten.

Voor de rest had ik meer van PSV verwacht.
 
Van Bommel wisselt goed...TH verkeerd...Mo tegen Ajax...wat een speler...Frenkie Wijnaldum en Mo...heerlijk middenveld.
 
Die tackle van Martinez? Als dat rood zou zijn, dan had Sadilek er ook een mogen krijgen in de eerste helft voor nagenoeg dezelfde tackle. Zijn beide gele kaarten. Vind dit maar janken om het janken. Makkelie deed het prima, geef hem dan ook gewoon de complimenten.

Voor de rest had ik meer van PSV verwacht.
Zout op Tunesië, je weet goed dat je poep praat. Makkelie heeft 020 wel heel opzichtig meerdere malen geholpen. PSV is door de arbitrage zeker benadeeld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan