Engels voetbal

Ze moeten daar iets doen om genoeg geld binnen te krijgen...
Wat een uitzuigers zeg, denk dat ze dat in NL niet hoeven te proberen.


http://www.ad.nl/ad/nl/1017/Buitenl...zoenkaarthouders-FA-Cup-ticket-te-kopen.dhtml

Te gek voor woorden

Die zijn compleet van de pot gerukt. :gek:
Die wedstrijd tegen Cambridge is een replay en komt ook nog eens door een blamerend gelijkspel in Cambridge.

Zo overweegt een supporter om de duels met Cambridge en Sunderland te boycotten. ,,Ik vind het echt ongelooflijk dat de club trouwe fans zo durft te behandelen,'' aldus Sam uit Levenshulme tegen de Daily Mail.

De supporters van Manchester United moeten massaal deze bekerwedstrijd boycotten en ook de volgende competitiewedstrijd tegen Sunderland. Laat ze maar spelen in een compleet leeg stadion.
Laat ze maar eens zien dat een club niets is zonder supporters. :wtf:
 
B8gJluACIAA5Skb.jpg:small


Onze grote vriend is niets veranderd..
 
Chelsea heeft weer een speler voor een mooi bedrag verkocht in de winterstop en er ook nog is een groot talent voor teruggehaald. Ben benieuwd naar die Cuadrado.
 
Chelsea heeft weer een speler voor een mooi bedrag verkocht in de winterstop en er ook nog is een groot talent voor teruggehaald. Ben benieuwd naar die Cuadrado.
Wat Chelsea erg goed doet itt bijv. een Arsenal, is de technische spelers (Oscar en Hazard) te combineren met krachtige en fysiek sterke spelers die ook wel over een aardige techniek beschikken, Matic, Diego Costa, Wilian. Cuadrado pas in dat rijtje.
 
Wat Chelsea erg goed doet itt bijv. een Arsenal, is de technische spelers (Oscar en Hazard) te combineren met krachtige en fysiek sterke spelers die ook wel over een aardige techniek beschikken, Matic, Diego Costa, Wilian. Cuadrado pas in dat rijtje.

Ik denk dat Chelsea best een kans maakt om de CL te winnen. Ik volg ze niet echt op de voet, maar volgens mij spelen ze erg sterk.
 
Echt die ophemeling van Eriksen bij FOX komt nou echt mijn neus uit. Hij is goed, heel goed zelfs, maar hoe die Ronald de Boer, Van Halst en de commentator bijna een orgasme krijgen van elke loopactie van hem, pfff... Ik zag Dembele anders ook heel makkelijk bewegen en spelen tegen Arsenal maar ja die speelde nooit voor ajax. Wat die van Halst met zijn beelden laat zien net zo. Hij wilde eigenlijk laten zien dat Eriksen zo in de drukte voorin heel snel kan handelen maar liet alleen maar beelden zien waarin Eriksen heel veel ruimte had om te handelen en te passen. ......
 
Wat een armoe zeg, bij Man Utd. Die gaan zo echt nooit in de top-4 eindigen. Het lijkt echt nergens op wat ze doen. Van Gaal maakt er een potje van. Denk ook dat dat voortdurende geswitch van taktiek niet echt bevorderlijk is voor de automatismen van het elftal. Di Maria is gewoon een gruwelijke miskoop; die heb ik nog niks zien doen waarvan ik zeg van, ja, die maakt zijn 75 miljoen prijskaartje echt waar. Shaw, ook al zo'n mislukkeling waar een astronomisch bedrag voor betaald is. Geen enkele van de aankopen van United maken echt indruk eigenlijk. Ze kunnen volgende zomer eigenlijk gewoon weer van voor af aan beginnen met aankopen. De Gea zal ondertussen ook wel denken van wat doe ik hier nog. Is zo'n beetje degene die Utd nog een beetje overeind houdt en de uitwerking van de rare keuzes van Van Gaal nog enigzins weet te verdoezelen.
 
Laatst bewerkt:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=3SBt55F-T2o[/video]

Helemaal top dit. Vooral het gezicht van (ik denk) de perschef in de laatste 2 seconden van het filmpje.

Sabbel daar maar eens op Allardyce
 
Terug
Bovenaan Onderaan