RKC Waalwijk - PSV | Zondag 1 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voorin moet het wat dodelijker worden dan win je elke wedstrijd met gemak. Het is gewoon te slordig.

Verder 3 punten uit Waalwijk dus weer verder groeien.
 
Nou vraag niet hoe, maar blij dat we uiteindelijk gewonnen hebben. Denk dat we blij mochten zijn dat het 'slechts' RKC was, met alle respect...
En doorrrrrrr!!! :proost::PSV::proost:
 
Waarom is de sfeer hier toch zo negatief? RKC-uit is gewoon een lastige pot. Tweede helft speelt PSV gewoon met veel druk - misschien met de jonge aanvallers nog te weinig sluwheid in de laatste pass, maar dan lekker rouleren, sterke bank, drie goals... Met een team waarin nog heel veel rek zit. 10 uit 4... Tja...
Omdat de 2e helft aantoont dat de 1e helft onnodig was...
 
Bommel tegen iemand anders; " He doe ff normaal man"

Nadat zijn team van 1-0 op 1-3 is gekomen.


@0:20
 
Boscagli op Lb vind ik ook nog steeds geen verbetering. Heeft Lato 2 gebroken benen en een open ruggetje? Anders vraag ik me echt af waarom hij niet speelt.
 
Laatst bewerkt:
Waarom is de sfeer hier toch zo negatief? RKC-uit is gewoon een lastige pot. Tweede helft speelt PSV gewoon met veel druk - misschien met de jonge aanvallers nog te weinig sluwheid in de laatste pass, maar dan lekker rouleren, sterke bank, drie goals... Met een team waarin nog heel veel rek zit. 10 uit 4... Tja...
Scorebordjournalistiek noemt men dat toch?

Het niveau is zo ontzettend bedroevend, 75 minuten van elke wedstrijd, dat de punten er voor mij persoonlijk niet toe doen. Het is niet om aan te gluren. Ik kijk voor het spelletje, niet voor de knikkers.
 
Waarom is de sfeer hier toch zo negatief? RKC-uit is gewoon een lastige pot. Tweede helft speelt PSV gewoon met veel druk - misschien met de jonge aanvallers nog te weinig sluwheid in de laatste pass, maar dan lekker rouleren, sterke bank, drie goals... Met een team waarin nog heel veel rek zit. 10 uit 4... Tja...

o.O

Heb je de eerste helft ook gezien? En het eerste kwartier van de 2e helft. Vrijwel alles ging fout. Verkeerde keuzes. Medespelers niet aangespeeld. De tegenstander de bal in de voet schuiven. etc.
 
Boscagli op Lb vind ik ook nog steeds geen verbetering. Heeft Lato 2 gebroken benen en en een open ruggetje? Anders vraag ik me echt af waarom hij niet speelt.
Lato is gewoon niet goed genoeg en in ieder geval nog minder dan Boscagli ....dat is toch wel de conclusie die wij na ruim een maand mogen trekken....
 
Dramatische eerste helft. Tweede helft komt Mitroglou erin, je maakt 3 goals, en je pakt hier alsnog de 3 punten.

Wanneer gaat die clown van een Bommeltje beseffen dat Mitroglou in de spits moet? Hou is gewoon een keer op met Malen in de spits en Bergwijn op 10. Niet verwacht dat die Rosario eruit zou halen. Ik zou Hendrix wel willen zien naast Guti. Ben zo klaar mee Rosario. Bruma viel ook wel prima in. Leuk voor Baumgartl dat die zijn eerste doelpunt maakt.

Verder mag je opgelucht adem halen dat je hier 3 punten pakt. Ik blijf het niet overtuigend vinden.

Maar goed. Interlandperiode in met een redelijk gevoel. Daarna allebei thuis tegen Vitesse en Ajax.
 
Lato is gewoon niet goed genoeg en in ieder geval nog minder dan Boscagli ....dat is toch wel de conclusie die wij na ruim een maand mogen trekken....

Het zal mij niet eens verbazen als Lato terug keert naar Valencia in de winterstop. Duidelijk dat Sadilek en Boscagli de voorkeur krijgen boven deze Lato.
 
o.O

Heb je de eerste helft ook gezien? En het eerste kwartier van de 2e helft. Vrijwel alles ging fout. Verkeerde keuzes. Medespelers niet aangespeeld. De tegenstander de bal in de voet schuiven. etc.

Ach, da´s alleen in de 16, bij de laatste pass. De eerste helft was slecht. Klaar. Maar de tweede helft vond ik gewoon best goed - naar wat je nu kunt verwachten. Veel beweging, behendigheid... Ik vind het er ook leuk uit zien. Alleen (nog) geen killers.
 
Ach, da´s alleen in de 16, bij de laatste pass. De eerste helft was slecht. Klaar. Maar de tweede helft vond ik gewoon best goed - naar wat je nu kunt verwachten. Veel beweging, behendigheid... Ik vind het er ook leuk uit zien. Alleen (nog) geen killers.
Deels eens, maar leuke dingen zien zonder dat er goals vallen voelt als een lang voorspel zonder tot de daad te komen. Kortom, t kan lekker zijn, maar t bevredigt niet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan