RKC Waalwijk - PSV | Zondag 1 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien ben ik blind, maar stond Bruma niet buitenspel bij de 1-3? Vanuit dit perspectief staat hij volledig buitenspelScreenshot_20190902-112942.jpg
 
Aangezien de andere LB meerdere wedstrijden hebben mogen laten zien dat ze er geen hout van kunnen stel ik voor dat Lato ook wat meer kansen krijgt dan 1 wedstrijd in de voorbereiding toen hij nog niet wedstrijdfit was :sneaky:
De grote vraag is alleen of ie nu wel wedstrijdfit is. Mark van Bommel ziet hem dagelijks trainen klaarblijkelijk zit er dus geen of minimale vooruitgang in.
 
Oei nog nooit gebruikt, ik zal het wel uitzoeken...(Y)
Gewoon op Multi-quote klikken (naast Quote) bij elke post die je wilt quoten. Vervolgens klik je op de knop 'Quotes plaatsen' onder de teksteditor en voila, de rest is kinderspel.
 
Als PSV denkt dat ze elke wedstrijd kunnen winnen door maar 45 minuten te voetballen, dan wens ik ze veel succes bij de betere clubs :FP:
 
Als PSV denkt dat ze elke wedstrijd kunnen winnen door maar 45 minuten te voetballen, dan wens ik ze veel succes bij de betere clubs :FP:

Bij de betere clubs verwacht ik dat het voor PSV makkelijker wordt, omdat de ruimtes dan groter worden en dan kan PSV zijn aanval optimaal gebruiken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan