PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb na bijna een helft nog geen moment gedacht dat we deze even gaan winnen.

Niet door de ondergrens gezakt, zeg je. Als dat de maatstaf is, is het een treurige state of affairs, kameraad.
Met inachtneming van de laatste wedstrijd had jij hier veel meer verwacht? Ben eerlijk echt veel meer zit er nog niet in. We zijn zoekende en moeten even wennen aan de nieuwe gezichten, posities en tactiek.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Toch iets te negatief. PSV heeft in ieder geval meer te zoeken in de EL dan Apoel. Zoals Apeol speelt kan PSV het ook makkelijk, met z'n allen achter de bal
Nou je doet alsof PSV lekker fel de duels aangaat en graag verzorgd voetbal speelt. Als je geen duels wint en geen druk zet, dan heb je niets te zoeken op dat niveau. MvB is zo langzamerhand een meester aan het worden in het slechter laten functioneren van zijn spelers: Dumfries, Rosario en nu zijn Bergwijn en Malen ook aan de beurt. Bergwijn op 10 is een grove fout en dat brengt het elftal in moeilijkheden zowel aanvallend als verdedigend. Laat hem een jonge speler als Rosario maar geen aanvoerder maken. Die jongen kan dat niet aan zowel kwa spel en leiderschap als communicerend en in de media. Wat een fouten allemaal op dit niveau...
 
Ik heb na bijna een helft nog geen moment gedacht dat we deze even gaan winnen.

Niet door de ondergrens gezakt, zeg je. Als dat de maatstaf is, is het een treurige state of affairs, kameraad.
Mwahh, Apoel is een stugge ploeg die alleen verdedigt, we gaan niet dik winnen, maar winst is waarschijnlijker dan verlies
 
We wilden de CL in maar kunnen niet eens doorkomen tegen 11 Cyprioten en dan ook nog niet eens het beste team van Cyprus. Het is nu al klaar met Europees voetbal schat ik zo in.
 
Je moet je gewoon weer schamen voor zo eerste helft. Slaat weer helemaal nergens op.

Malen in de spits is totaal een mislukking. Bergwijn loopt er verloren bij op 10, kan geen actie's maken niks. Ihattaran hangend op rechts gaat hem ook niet worden. Rosario speelt weer eens een ouderwetse Jupiler League wedstrijd.

Het is echt ongelooflijk. Op deze manier ga je gewoon met 0-1 verliezen van deze klanten. Omgooien die handel in de tweede helft. Gakpo eruit en Mitroglou erin. Doe eens wat man. Op deze manier kan je wel 48 hour spelen, maar een goal ga je nooit maken.

Tjonge jonge jonge.
 
Op de eerste paar minuten na heb ik heb niet kunnen betrappen op fouten. Nee, het is geen aanvallend ingestelde back, maar is dat een must?
Nou de meeste aanvallen werden wel via de backs opgezet. Angelino stond zelfs in de top drie van spelers die de meeste kansen creeerden. We komen ook nooit verder dan het middenveld. Dus ik denk wel dat het een must is ja, als je in dit systeem wil spelen
 
Daaaag ga maar lekker slapen. Aan supporters die al wensen dat de trainer oprot na 2 competitie wedstrijden hebben we niet zo veel.

Eeeh 5 Europese en 3 comp en vorig seizoen een hele slechte tweede seizoenshelft ja ik wil dat hij weg gaat niemand speelt vrijuit en dat komt door dat vervelende trainertje.
 
En hij is daar niet alleen in. Ik vind dat ook, een verademing ten opzichte van Sadilek.

Ja dit zou John De Jong ook zeggen om zijn aankopen te verdedigen.. Je mag van iemand die een prof op zijn positie ook wat verwachten.. En ik vind verademing een te groot woord.
 
Met inachtneming van de laatste wedstrijd had jij hier veel meer verwacht? Ben eerlijk echt veel meer zit er nog niet in. We zijn zoekende en moeten even wennen aan de nieuwe gezichten, posities en tactiek.
Ah, ik snap hem. We zitten nog in de voorbereiding! ;)

Maar wat ik had verwacht? In ieder geval een team dat er vol voor zou gaan. Snelheid, loopacties, initiatief. Het is echter zeer mager. En dat tegen deze matige ploeg. Dat doet pijn om te zien.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan