PSV - Apollon Limassol | Donderdag 22 augustus | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ihattarren goed. Zoet prima redding maar dan verprutst hij weer zijn uittrap.. is weer n avondje zelfkastijding dit.
 
De kaats tikkies terug naar de cv zijn best goed van Rosario. Elke andere bal naar voren is werkelijk te belabberd voor woorden.
 
Ik denk dat ik deze pot niet helemaal af kan kijken zonder in slaap te vallen. Wat een snurkpartij...
 
Jezus mannen ga je schamen we zijn toch fan met zn allen. Dit is wel echt overdreven hoe negatief jullie hier zijn. Het loopt inderdaad nog niet over maar echt door de ondergrens zakt momenteel niemand.

Ik heb na bijna een helft nog geen moment gedacht dat we deze even gaan winnen.

Niet door de ondergrens gezakt, zeg je. Als dat de maatstaf is, is het een treurige state of affairs, kameraad.
 
Jezus mannen ga je schamen we zijn toch fan met zn allen. Dit is wel echt overdreven hoe negatief jullie hier zijn. Het loopt inderdaad nog niet over maar echt door de ondergrens zakt momenteel niemand.
Ik heb in 40 minuten weinig tot niets hoopvols gezien. Wel een zeer matige tegenstander die gemakkelijk overeind blijft en de beste kans heeft gehad.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan