PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien Bergwijn verkopen en voor een dubbele deal gaan bij AZ: Boadu en Stengs. Malen verhuizen naar linksbuiten. Bruma eerste stand in voor de flanken. Ihattaren op '10. Daarachter Ibi en Guardado. Linksonder de stippellijn tekenen graag.

Het als al erg genoeg dat we een doelgerichte speler als Lozano al zo makkelijk van de hand doen....
 
Het word echt niks meer met Mark aan het roer. We hebben zoveel kwaliteit in deze groep, maar ze spellen als Fjes.

Ik ben verstaander om Mark te vervangen en dit kan alleen als we tijdens de wedstrijd in actie komen want uit eigen wel Mark gaat nooit weg en Gerbrands gaat hem niet ontslaan.
 
Je hebt trouwens wel een klein luxeprobleem als Malen weer naar de flank gaat.
3 vleugelspelers die moeten spelen:

Bruma grote aankoop, moet spelen
Bergwijn vertegenwoordigd een grote transferwaarde, moet spelen
Malen, goede speler, moet spelen

Dan maar de besten van het moment telkens laten spelen?
 
Strengs is geen haar beter dan we hebben lopen. Een goede Keeper, LB en een spelverdeler is wat we missen. Misschien Thomas maar komt van Heracles echte Guti komt tekort.
 
Misschien Bergwijn verkopen en voor een dubbele deal gaan bij AZ: Boadu en Stengs. Malen verhuizen naar linksbuiten. Bruma eerste stand in voor de flanken. Ihattaren op '10. Daarachter Ibi en Guardado. Linksonder de stippellijn tekenen graag.

En hiermee, mijn beste vriend, na al die jaren samen op dit forum, verraad je toch je gebrek aan voetbalkennis. Ik respecteer je als een wijs en zelfs spiritueel man, dat weet je. Maar noem me één reden. waarom dit zou werken... ;)
 
Het als al erg genoeg dat we een doelgerichte speler als Lozano al zo makkelijk van de hand doen....

Dat wist ie goed te verbergen vandaag. Denk dat Malen in potentie beter is dan Bergwijn. Stengs en Boadu zouden droomaankopen zijn voor PSV. Heb je gewoon in potentie de volledige toekomstige voorste linie van Oranje bij PSV spelen. Neemt niet weg dat Bergwijn goed is hoor.
 
Aanvallers die snel zijn en kunnen dribbelen, maar fysiek weinig bijzetten en geen enkele kopkracht

Middenvelders zonder creativiteit

Centrale verdedigers zonder inspeelpas of dribbel richting het middenveld. Backs zonder voorzet. En verdedigend houdt het bij de hele achterhoede ook niet over.

Geen enkele speler met een schot.

Nauwelijks beweging zonder bal.

Ga er maar aan staan
 
En hiermee, mijn beste vriend, na al die jaren samen op dit forum, verraad je toch je gebrek aan voetbalkennis. Ik respecteer je als een wijs en zelfs spiritueel man, dat weet je. Maar noem me één reden. waarom dit zou werken... ;)

De schoonvader van onze huidige trainer acht ik niet per se heel hoog als trainer. Maar in een ding heeft hij gelijk. Als je succes wil hebben moet je een team hebben met verschillende wapens. Als je dit betrekt op onze aanval dan is het teveel van hetzelfde. Eigenlijk precies wat je in eerdere post ook al constateerde.

Welnu. Met Boadu heb je een echte centrumspits. Veel doelgerichter dan Malen. Links heb je met Malen een pijlsnelle flankspeler. Rechts heb je met Stengs een fijnbesnaarde aanvaller die veel technischer is dan onze flankspelers. Een buitenspeler die ook als een valse '10 kan spelen. Dan heb je een veel gevarieerdere voorhoede met kwaliteiten die complementair aan elkaar zijn. Met daarachter Ihattaten die in een helft heeft laten zien dat ie nu al veel beter is dan Maher ooit heeft laten zien bij PSV.
 
De schoonvader van onze huidige trainer acht ik niet per se heel hoog als trainer. Maar in een ding heeft hij gelijk. Als je succes wil hebben moet je een team hebben met verschillende wapens. Als je dit betrekt op onze aanval dan is het teveel van hetzelfde. Eigenlijk precies wat je in eerdere post ook al constateerde.

Welnu. Met Boadu heb je een echte centrumspits. Veel doelgerichter dan Malen. Links heb je met Malen een pijlsnelle flankspeler. Rechts heb je met Stengs een fijnbesnaarde aanvaller die veel technischer is dan onze flankspelers. Een buitenspeler die ook als een valse '10 kan spelen. Dan heb je een veel gevarieerdere voorhoede met kwaliteiten die complementair aan elkaar zijn. Met daarachter Ihattaten die in een helft heeft laten zien dat ie nu al veel beter is dan Maher ooit heeft laten zien bij PSV.

:) Het was een grapje, hè. Ik ben het met je eens. Ik maakte me eerder zorgen om de haalbaarheid.
 
Volgens mij hebben we ook gewoon geen duel gewonnen in de aanval. Het ging steeds van opbouwen, naar tegen een tegenstander oplopen, bal verliezen en weer terug moeten halen. Weer opbouwen.. Oh nee, weer een speler van Hagesund, bal weg.
 
En hiermee, mijn beste vriend, na al die jaren samen op dit forum, verraad je toch je gebrek aan voetbalkennis. Ik respecteer je als een wijs en zelfs spiritueel man, dat weet je. Maar noem me één reden. waarom dit zou werken... ;)

Er kan maar een bondscoach zijn maar ik hoor graag jouw argumenten waarom dit geen betere aanval is dan Gakpo links, Malen centraal, Bruma rechts en Bergwijn op '10...
 
:) Het was een grapje, hè. Ik ben het met je eens. Ik maakte me eerder zorgen om de haalbaarheid.

Ik moest ook gniffelen maar dacht wel dat je het oneens met me was. Vergeet niet dat we met bergwijn en Lozano zo 80 miljoen kunnen bijschrijven. Denk dat je met een bod van 35 a 40 miljoen een hele eind moet komen.
 
Misschien Bergwijn verkopen en voor een dubbele deal gaan bij AZ: Boadu en Stengs. Malen verhuizen naar linksbuiten. Bruma eerste stand in voor de flanken. Ihattaren op '10. Daarachter Ibi en Guardado. Linksonder de stippellijn tekenen graag.
Guardado? sinds wanneer die is terug bij PSV?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan