Daniel Schwaab (V)

Gok dat Luckassen en Sainsbury PSV mogen verlaten.
Blijven Baumi, Schwaab, Boscagli en Viergever over voor centraal achterin, waarbij de 2 laatstgenoemden ook als Lb kunnen spelen.

Lijkt me een vooruitgang.
 
Kijk, ik vind Schwaab best een redelijke verdediger voor PSV. En vind het prima om hem hier nog een jaar te hebben.

Maar hoe dit allemaal verlopen is, is zeer amateuristisch. Had een constructie gemaakt dat hij bij PSV zou blijven totdat hij een nieuwe club had gevonden. Dan hadden we hem er tegen Basel er nog bij gehad. Nu komt het wel een beetje over als "afdankertje", beide kanten op.. zowel bij Schwaab als PSV.
 
Gok dat Luckassen en Sainsbury PSV mogen verlaten.
Blijven Baumi, Schwaab, Boscagli en Viergever over voor centraal achterin, waarbij de 2 laatstgenoemden ook als Lb kunnen spelen.

Lijkt me een vooruitgang.

Makkelijker gezegd dan gedaan. Luckassen is als grote aankoop gehaald en heeft een dik contract. Onbetaalbaar voor middenmoot eredivisie. Denk dat ie net als engelaar en ramselaar contract uitdient.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij is bejaard en na lang denken koos die voor zijn familie, dat is een nette variant van met pensioen gaan, denk je dan echt nog dat hij top fit is + alle verloren tijd met zijn familie al ingehaald heeft? :ROFL:

Mijn dik+uit vorm gok zit dichter bij de waarheid dan jou versie dat hij fit en in vorm is momenteel lijkt mij

Het is een Duitser, dus ik denk dat hij zich wel fit heeft gehouden; misschien niet wedstrijdfit, maar 30+ kg en dik, nee dat niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Of naast ipv Viergever? Pass van Schwaab is beter dan die van Viergever
Heb ik ook aan zitten denken, maar denk je dat Bommel Viergever op de bank durft te gaan zetten.?
Waarom Boscgali gehaald?
Ik had gehoopt dat hij op de LCV positie in de basis zou komen.
Schwaab en Baumgartl als centrale duo. Ik zou het ook toejuichen, D.J.
Bovendien, zolang Sadilek linksback speelt, kunnen zowieso Lato, en in mindere mate Boscagli het wel vergeten.
 
Heb ik ook aan zitten denken, maar denk je dat Bommel Viergever op de bank durft te gaan zetten.?
Waarom Boscgali gehaald?
Ik had gehoopt dat hij op de LCV positie in de basis zou komen.
Schwaab en Baumgartl als centrale duo. Ik zou het ook toejuichen, D.J.
Ik heb geen flauw idee wat v Bommel durft, denkt en gaat doen. Maar gevoelsmatig heeft hij geen problemen om Viergever te passeren.
Bovendien, zolang Sadilek linksback speelt, kunnen zowieso Lato, en in mindere mate Boscagli het wel vergeten.
Zie Sadilek wel doorstromen naar het middenveld.
 
Alles beter dan Luckassen en sainsbury, Schwaab is een degelijke verdediger en een leider. Met baumgartl, Schwaab, viergever en boscagli heb je de CV positie ingevuld. John de Jong valt hier mee wel echt door de mand, schijnbaar geen groot netwerk. Lozano gaat vertrekken hopelijk halen we met dat geld nog een goede scorende middenvelder en een centrum spits. Je ziet aan alles dat Malen dat gewoon niet is. Dan met Malen en Bruma op de flanken, bergwijn mag wel even banken want vond hem gisteren opnieuw erg ongelukkig. Bruma speelde sterk. Straks een duits centrum met Unnerstall, baumgartl en Schwaab, genoeg vechtlust achterin dus
 
Alles beter dan Luckassen en sainsbury, Schwaab is een degelijke verdediger en een leider. Met baumgartl, Schwaab, viergever en boscagli heb je de CV positie ingevuld. John de Jong valt hier mee wel echt door de mand, schijnbaar geen groot netwerk. Lozano gaat vertrekken hopelijk halen we met dat geld nog een goede scorende middenvelder en een centrum spits. Je ziet aan alles dat Malen dat gewoon niet is. Dan met Malen en Bruma op de flanken, bergwijn mag wel even banken want vond hem gisteren opnieuw erg ongelukkig. Bruma speelde sterk. Straks een duits centrum met Unnerstall, baumgartl en Schwaab, genoeg vechtlust achterin dus

Waarom?

P.S.V. wil verlengen met Schwaab maar die wil eerst kijken of hij dichterbij huis kan gaan voetballen en vertrekt op een normale manier zonder ruzie of wat dan ook.
Schwaab en Van Bommel houden contact en op een gegeven moment laat Schaab aan Van Bommel weten dat hij eigenlijk best terug wil keren.
Van Bommel ziet dat graag gebeuren en seint De Jong in, die gaat aan het werk en hengelt zo een centrale verdediger binnen die betaalbaar is, je trainer graag heeft en zeker beter is dan de helft van wat je nu hebt.

Ik zie het falen van De Jong hier niet in terug.
Ja te laat een linksback gehaald en ja te lang gewacht met het aantrekken van een centrale verdediger, maar inzake deze deal niet.
 
Waarom?

P.S.V. wil verlengen met Schwaab maar die wil eerst kijken of hij dichterbij huis kan gaan voetballen en vertrekt op een normale manier zonder ruzie of wat dan ook.
Schwaab en Van Bommel houden contact en op een gegeven moment laat Schaab aan Van Bommel weten dat hij eigenlijk best terug wil keren.
Van Bommel ziet dat graag gebeuren en seint De Jong in, die gaat aan het werk en hengelt zo een centrale verdediger binnen die betaalbaar is, je trainer graag heeft en zeker beter is dan de helft van wat je nu hebt.

Ik zie het falen van De Jong hier niet in terug.
Ja te laat een linksback gehaald en ja te lang gewacht met het aantrekken van een centrale verdediger, maar inzake deze deal niet.
Schijnt dat e.e.a. ook met de gezondheid van zijn zoontje samenhing, dat schijnt ook beter te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan