Daniel Schwaab (V)

Alles beter dan Luckassen en sainsbury, Schwaab is een degelijke verdediger en een leider. Met baumgartl, Schwaab, viergever en boscagli heb je de CV positie ingevuld. John de Jong valt hier mee wel echt door de mand, schijnbaar geen groot netwerk. Lozano gaat vertrekken hopelijk halen we met dat geld nog een goede scorende middenvelder en een centrum spits. Je ziet aan alles dat Malen dat gewoon niet is. Dan met Malen en Bruma op de flanken, bergwijn mag wel even banken want vond hem gisteren opnieuw erg ongelukkig. Bruma speelde sterk. Straks een duits centrum met Unnerstall, baumgartl en Schwaab, genoeg vechtlust achterin dus
Ja, laten we Bergwijn, in potentie de allerbeste speler die we hebben, lekker op de bank zetten.Lijkt me een slecht plan. Bergwijn en Malen zijn de toekomst, die moeten dus altijd spelen. Laten we hopen dat Lozano snel verkocht wordt, daar is hij zelf aan toe en hebben we dat keuzeprobleem niet meer en hoeven we geen vleugelaanvallers op het middenveld neer te zetten
 
Misschien prikkelt dat hem net als bij Lozano gisteren, speelde ook feller en beter. Bergwijn heeft de laatste maanden amper een goede wedstrijd gespeeld.
Bergwijn in vorm is geweldig maar heb het gevoel dat hij liever in Amsterdam is
 
Inderdaad, het is niet zo dat PSV hem weggestuurd heeft, en toch weer heeft teruggenomen. Maar waar iedereen van ajaks vindt dat ze het geweldig vinden als ze Ziyech voor een ongekend salaris vastleggen (omdat hij, net zoals Schwaab geen andere club kon vinden) , staat hier iedereen te schelden als we een gewilde speler zonder transfersom vastleggen. :unsure:
 
Inderdaad, het is niet zo dat PSV hem weggestuurd heeft, en toch weer heeft teruggenomen. Maar waar iedereen van ajaks vindt dat ze het geweldig vinden als ze Ziyech voor een ongekend salaris vastleggen (omdat hij, net zoals Schwaab geen andere club kon vinden) , staat hier iedereen te schelden als we een gewilde speler zonder transfersom vastleggen. :unsure:


Wat gaat Ziyech verdienen?
 
Inderdaad, het is niet zo dat PSV hem weggestuurd heeft, en toch weer heeft teruggenomen. Maar waar iedereen van ajaks vindt dat ze het geweldig vinden als ze Ziyech voor een ongekend salaris vastleggen (omdat hij, net zoals Schwaab geen andere club kon vinden) , staat hier iedereen te schelden als we een gewilde speler zonder transfersom vastleggen. :unsure:

Eens. PSV wilde in eerste instantie gewoon verlengen. Dat wilde Schwaab niet en hij vertrok. Dat was jammer, maar er kwam alsnog een kans. Dan is dat toch niet verkeerd?
 
Met de ongekende hoeveelheid geld dat Ajax heeft binnengeharkt afgelopen seizoen moet dat toch niet heel moeilijk voor te stellen zijn.:unsure:


Nou, 4 miljoen als salarispost voor 1 speler is zelfs voor Ajax erg veel. Denk ook maar aan wat dat gaat doen met andere spelers. Een keer dat plafond breken en de rest wil ook.
 
Nou, 4 miljoen als salarispost voor 1 speler is zelfs voor Ajax erg veel. Denk ook maar aan wat dat gaat doen met andere spelers. Een keer dat plafond breken en de rest wil ook.

Zolang Ziyech exceptioneel speelt, geen probleem. Dan kun je zeggen dat ie anders is dan de rest. Een paar slechte wedstrijden en de rest roert zich inderdaad. Je schept een precedent. Maar wellicht wel noodzakelijk om meer te gaan uit geven, ook in salaris, als je aansluiting wil behouden met de Europese subtop.
 
Zolang Ziyech exceptioneel speelt, geen probleem. Dan kun je zeggen dat ie anders is dan de rest. Een paar slechte wedstrijden en de rest roert zich inderdaad. Je schept een precedent. Maar wellicht wel noodzakelijk om meer te gaan uit geven, ook in salaris, als je aansluiting wil behouden met de Europese subtop.

Absoluut. Je payrll moet omhoog, maar 4 miljoen lijkt me erg veel voor de NL competitie.Maar goed, ik hoop dat het waar is.
 
Nou, 4 miljoen als salarispost voor 1 speler is zelfs voor Ajax erg veel. Denk ook maar aan wat dat gaat doen met andere spelers. Een keer dat plafond breken en de rest wil ook.
Inderdaad, als je 5 spelers die 4m gaat betalen, is dat zeg maar 15-20m structureel meer per jaar, allemaal met een 5-jarig contract, dan investeer je dus 60-75m, voor het merendeel in spelers die je nooit meer verkoopt (Blind, Tadic, Ziyech). Dat is financieel alleen een goede investering als je structureel de groepsfase CL overleeft, en daar heb ik toch een hard hoofd in.
 
Ik begreep ergens iets tussen 4 of 5 miljoen.
Sodeknetters, da's wel heel veel geld voor de NL competitie. Kan het me haast niet voorstellen.
Nou, 4 miljoen als salarispost voor 1 speler is zelfs voor Ajax erg veel. Denk ook maar aan wat dat gaat doen met andere spelers. Een keer dat plafond breken en de rest wil ook.
Zolang Ziyech exceptioneel speelt, geen probleem. Dan kun je zeggen dat ie anders is dan de rest. Een paar slechte wedstrijden en de rest roert zich inderdaad. Je schept een precedent. Maar wellicht wel noodzakelijk om meer te gaan uit geven, ook in salaris, als je aansluiting wil behouden met de Europese subtop.
Absoluut. Je payrll moet omhoog, maar 4 miljoen lijkt me erg veel voor de NL competitie.Maar goed, ik hoop dat het waar is.
Btw, wat heeft met Schwaab te maken. Ik hoop toch echt van ganser harte helemaal, maar dan ook helemaal niets.:fear::fear:
 
Btw, wat heeft met Schwaab te maken. Ik hoop toch echt van ganser harte helemaal, maar dan ook helemaal niets.:fear::fear:

Ik zag na het posten op de homepage, bij topic Schwaab, "Vedette, a moment ago" staan.

"huh? Schwaab??" ik kon hem effe niet plaatsen en dacht dat ik had zitten suffen. :maniac:
 
Breaking news: Salaris Schwaab 4 miljoen :D

OT: Schwaab lekker langs Baumgartl zetten, Viergever op de back als alle aankopen niet voldoen voor deze positie en ik zie het seizoen met licht optimisme tegemoet voor de laatste linie in ieder geval. Middenveld blijft een zorgenkindje, zeker Bergwijn daar voelt niet lekker (en Rosario ook niet) maar ik hoop bij verkoop van Lozano dat er daar nog wat aan gesleuteld kan worden.
 
Breaking news: Salaris Schwaab 4 miljoen :D

OT: Schwaab lekker langs Baumgartl zetten, Viergever op de back als alle aankopen niet voldoen voor deze positie en ik zie het seizoen met licht optimisme tegemoet voor de laatste linie in ieder geval. Middenveld blijft een zorgenkindje, zeker Bergwijn daar voelt niet lekker (en Rosario ook niet) maar ik hoop bij verkoop van Lozano dat er daar nog wat aan gesleuteld kan worden.
Ik vond Baumgartl hartstikke lekker spelen afgelopen wedstrijd. Je moet er toch niet aan denken dat we dadelijk een bankzitter hebben van 9 miljoen. Dus misschien is Schwaab naast Baumgartl een goede optie. Maar ik denk dat van Bommel vast houdt aan linkspoot op links cv
 
Terug
Bovenaan Onderaan