FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dit dus. PSV heeft werkelijk waar niks te zoeken in de CL. Helemaal niet als je van dit matige Basel verliest, waar een Ricky van Wolfswinkel die overal is mislukt, de winnende maakt.

Duidelijk een tussenjaar inderdaad. Helaas maar waar. Tussenjaar vind ik echt topclub onwaardig. Maar goed, het moet maar blijkbaar. Tweede worden op grote afstand, Europees zullen we wel weer klaar zijn voor kerst, en in de beker ga je er ook a la RKC thuis eruit, omdat de beker toch nooit serieus wordt genomen.

Pijnlijk.

Zit een foutje in je tekst voor de kerst wijzigen in voor 1 september
 
Dit dus. PSV heeft werkelijk waar niks te zoeken in de CL. Helemaal niet als je van dit matige Basel verliest, waar een Ricky van Wolfswinkel die overal is mislukt, de winnende maakt.

Duidelijk een tussenjaar inderdaad. Helaas maar waar. Tussenjaar vind ik echt topclub onwaardig. Maar goed, het moet maar blijkbaar. Tweede worden op grote afstand, Europees zullen we wel weer klaar zijn voor kerst, en in de beker ga je er ook a la RKC thuis eruit, omdat de beker toch nooit serieus wordt genomen.

Pijnlijk.
En helaas voor ons, had die van Wolfswinkel, die rood had moeten hebben voor zijn smerige overtreding op Lozano, een uitstekende verdedigende aktie in huis.
 
Ik weet dat het jullie momenteel niks kan schelen (en terecht), maar misschien een houvast:
Een goed seizoen in de Europa League is zoveel leuker (en waardevoller) dan een Champions League campagne zoals vorig jaar. En dat is ook gewoon mogelijk, de EL is een competitie waarin je best 'makkelijk' ver kunt komen.

2016/2017 was by far het leukste Europese seizoen dat ik heb meegemaakt, tot vorig seizoen natuurlijk.

Het is mogelijk. Wij dachten na Rostov ook dat het niks zou worden en kijk hoe dat geëindigd is.
 
Dan moet er nog veel gebeuren. Ik haak af als ze tegen nietszeggende clubs moeten spelen in de EL. Ik heb genoeg Oostblok en Verwegistan gezien. :zien:
De thuiswedstrijden kun je toch wel gaan? Tis toch een avondje weg, of je nou thuis voor de tv zit of naar het stadion gaat,... tenzij de afstand te groot is natuurlijk, dan snap ik het wel!
 
en toch ga ik er met liefde naar toe?
gelijk heb jij want wij moeten onze club altijd steunen in dik en dun tijden, maar soms wil je als supporter ook verwend worden door spel van jou club.

Phillip Cocu was geen beter trainer, maar hij heeft ons prijzen bezorgd en soms ook spektakel wedstrijden. Sinds Mark is trainer je weet tot laatste minuten niet of we gaan winnen of verliezen
 
Dit dus. PSV heeft werkelijk waar niks te zoeken in de CL. Helemaal niet als je van dit matige Basel verliest, waar een Ricky van Wolfswinkel die overal is mislukt, de winnende maakt.

Duidelijk een tussenjaar inderdaad. Helaas maar waar. Tussenjaar vind ik echt topclub onwaardig. Maar goed, het moet maar blijkbaar. Tweede worden op grote afstand, Europees zullen we wel weer klaar zijn voor kerst, en in de beker ga je er ook a la RKC thuis eruit, omdat de beker toch nooit serieus wordt genomen.

Pijnlijk.
Het tweede tussenjaar op rij dan...
 
Ach, het is zwaar klote maar niet allemaal zo negatief. Het is duidelijk dat Psv niet klaar was voor deze wedstrijden, slecht maar je kunt er niet alles aan doen. Helaas hebben we geen bak geld om op tijd onze spelers te halen.Het zou goed zijn als Zoet vertrekt, is hij en zijn wij aan toe. Met de huidige spelers moet toch zeker een team te smeden zijn.

Sorry, maar dit slaat toch alles? PSV was niet klaar en je kunt er niet alles aan doen? PSV wist heeeel lang van tevoren dat het vroeg zou moeten aanvangen met het seizoen, en terwijl letterlijk iedere andere ploeg om ons heen al aankopen aan het doen was, bleef het dood en doodstil rondom PSV, en dan wordt er eindelijk een aankoop gepresenteerd, is het een fucking aanvaller van 15 miljoen, die al 24 is en het nergens gemaakt heeft. Ding dong! :clown::poop::maniac: Die bak geld die we daarna niet meer hadden om op tijd de verdedigers te halen die nodig waren, waarvan JdJ al heeeeeel lang wist dat die nodig zouden gaan zijn, was dus uitgegeven aan een aanvaller, waardoor het niet meer op tijd aan de verdediging uitgegeven kon worden. En zelfs na de aankoop Bruma zagen we in de media niet zozeer dat PSV achter een top verdediger aanzat, maar kregen alleen maar te lezen dat PSV Berghuis wilde halen; en zelfs na een duidelijke deur in het gezicht geklapt te hebben gekregen, bleef het maar volharden in Berghuis.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet dat het jullie momenteel niks kan schelen (en terecht), maar misschien een houvast:
Een goed seizoen in de Europa League is zoveel leuker (en waardevoller) dan een Champions League campagne zoals vorig jaar. En dat is ook gewoon mogelijk, de EL is een competitie waarin je best 'makkelijk' ver kunt komen.

2016/2017 was by far het leukste Europese seizoen dat ik heb meegemaakt, tot vorig seizoen natuurlijk.

Het is mogelijk. Wij dachten na Rostov ook dat het niks zou worden en kijk hoe dat geëindigd is.

:grin: Dat de een sprankje positiviteit van jou moet komen. (Y)
Maar je hebt gelijk natuurlijk. Behalve die zak geld heeft PSV op dit moment niet zoveel te zoeken in de CL. En qua aandacht; in het buitenland geeft men een team buiten de klassieke aandachtsteams (Bayern, Real, Barcelona, Manchester, etc) pas aandacht vanaf de kwart/halve finale.
 
Ik weet dat het jullie momenteel niks kan schelen (en terecht), maar misschien een houvast:
Een goed seizoen in de Europa League is zoveel leuker (en waardevoller) dan een Champions League campagne zoals vorig jaar. En dat is ook gewoon mogelijk, de EL is een competitie waarin je best 'makkelijk' ver kunt komen.

2016/2017 was by far het leukste Europese seizoen dat ik heb meegemaakt, tot vorig seizoen natuurlijk.

Het is mogelijk. Wij dachten na Rostov ook dat het niks zou worden en kijk hoe dat geëindigd is.

2 rondes voor de EL dat is dan een Zekerheidje......
 
Ja lekker op tijd geanticipeerd. Schwaab gaf in april al aan dat ie zou gaan vertrekken. Toen sommige hier in mei/juni riepen dat het lang ging duren allemaal, werd gezegd dat we nog genoeg tijd hadden. Het verhaal Alvarez is al bekend. Toen ineens Baumgartl die dus niet fit genoeg is en ook nog te laat werd aangetrokken waardoor hij niet speelgerechtigd was. Je linksback, Lato, is ook nog niet fit en daarom zet je daar gewoon Sadilek. Op het middenveld hoop je de creativiteit van Ibi in te kunnen zetten wanneer nodig maar hij heeft al 2 jaar niet gespeeld.. Nee de enige pech die JdJ niet aangerekend kan worden is het uitvallen van Ünnerstal. Voor de rest zijn schuld, die van Gerbrands en MvB.
Inmiddels kunnen we anders wel 3 volwaardige jong PSV elftallen neerzetten, 1e team is slechts bijzaak :)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik weet dat het jullie momenteel niks kan schelen (en terecht), maar misschien een houvast:
Een goed seizoen in de Europa League is zoveel leuker (en waardevoller) dan een Champions League campagne zoals vorig jaar. En dat is ook gewoon mogelijk, de EL is een competitie waarin je best 'makkelijk' ver kunt komen.

2016/2017 was by far het leukste Europese seizoen dat ik heb meegemaakt, tot vorig seizoen natuurlijk.

Het is mogelijk. Wij dachten na Rostov ook dat het niks zou worden en kijk hoe dat geëindigd is.

Sorry, maar fuck de EL. Zelfs al wordt ie gewonnen boeit het me nog niet; ongeveer net zo geweldig als ergens tweede in worden (en voor wie dat geweldig zou vinden, ik niet dus). Zielig toernooitje is het zonder aanzien. Echt een troost toernooi.
 
De thuiswedstrijden kun je toch wel gaan? Tis toch een avondje weg, of je nou thuis voor de tv zit of naar het stadion gaat,... tenzij de afstand te groot is natuurlijk, dan snap ik het wel!

:unsure: Dat kan zeker, maar of ik het ook ga doen? Ik ben ook iedere keer gegaan, maar er zijn grenzen en de grens is nu wel bereikt. Vorig seizoen ook naar de bekerwedstrijd thuis tegen RKC gegaan tussen snoep- en chips etende en rennende kinderen. Zit je je op de tribune te verbijten bij een falend B-team. Ik ben nooit een wedstrijd voor het eindsignaal het stadion uitgegaan en dat zal ik ook nooit doen, maar of ik het nog langer kan opbrengen om naar EL wedstrijden in het stadion te gaan kijken tegen onbekende nietszeggende clubs waarvan ik van het bestaan nog niet wist en met allemaal totaal onbekende spelers. En dan ook nog een ongemotiveerd PSV moet aanschouwen waarvan de spelers het geen reet uitmaakt wat ze het publiek voorschotelen.
Ik zal er nog eens over nadenken, maar het is een grote teloorgang. :sick:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan