FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Die scheids heeft de hele 2e helft lopen compenseren wat hij in de 1e helft niet aan Basel gaf ineens in de 2e helft wel. Wat een flapdrol.
In de laatste minuut moet bij eigenlijk nog een strafschop geven. Ze trekken zo Luckassen naar de grond.
Onverdiend en onterecht uitgeschakeld.
Bedankt Uefa voor deze k.t scheids.
 
Ga veel vrije tijd overhouden dit seizoen. We gaan gewoon nergens om spelen dus is er ook niets om naar te willen kijken. Oh jawel, formule 1 :sneaky:
 
EXIT de Jong en direct!!!
Schwaab was 2 maanden geleden al bekent dat hij ging, vervanger Baumgartl te laat gekomen. Gutierrez, Rosario, Pereiro, hendrix, Luckassen, sainsbury, Ramselaar, Zoet, Dumfries, viergever pure middelmaat.

Rosario en gutierrez brengen aanvallend en verdedigend niks
 
Dit is echt vervelend, maar het is niet anders. Dit zijn van die tweeluiken wat alle kanten op kan. Als PSV de EL weer als oefenwedstrijden gaat spelen dan ga ik pas echt huilen.
 
Wat een slappe hap. Niet normaal.

Elke bal op de goal is gevaarlijk met deze verdediging en zoet. Bizar.

En blijkt meteen hoe erg je nu al gifkikker de jong mist. We hebben nu echt helemaal niemand die de boel bij de hand neemt
 
Krijg je zo weer dat domme gelul bij de interviews wat dan weer een week lang herhaald moet worden

Geen zorgen, tegen twente word het ook een gelijkspel of verlies, wen maar aan afgangen
Als je de 2de tegengoal zag net, 6 man staat gewoon in strafschopgebied en de bal vliegt er in, serieus hoe de fuckkkk :FP:
 
Zoet 3
Dumfies -2
Luckassen 5
Viergever 5
Sadilek 6
Rosario 4
Guti 5
Bergwijn 6
Malen 7
Bruma 4

Lozano mag opzouten. Wat heeft hij weinig zelfreflectie. En weer 2 extra wedstrijden, jeej. Pruts zooi.
 
Zo jammer dat je de kansen niet maakt en zo klungelig staat te verdedigen bij de 2 - 0. Echt zonde geen Europees. Nou hoeven we ons niet zorgen te maken om een brede selectie te hebben. Volle focus op de landstitel. Wel echt kut resultaat.

Met deze selectie en instelling hoeft PSV zich echt niet te focussen op de titel. Die is mijlenver uit het zicht :eek:
 
Nu zal Bergwijn voor een prikkie gaan en Malen zal niet verlegen, ajax loopt weer 40 miljoen uit, ze gaan nu voor Malen en bergwijn
 
Dit elftal heeft geen leider op het veld staan. Iemand die de boel op scherp zet in een wedstrijd als deze. Die Rosario over de reling gooit als hij weer een waardeloze bal geeft.

Heeft van Bommel toch gelijk dat het nog jongetjes zijn.
 
Tja, daar ben ik dan voor wakker gebleven. Goede nacht allen, al gaat dat waarschijnlijk niemand lukken. Verliezen van dit Basel... Wat een rukploeg is dat zeg en wat hebben we het aan onszelf te danken. Ik moet me inhouden om niet heel de boel verrot te schelden hier.
 
Dit is echt vervelend, maar het is niet anders. Dit zijn van die tweeluiken wat alle kanten op kan. Als PSV de EL weer als oefenwedstrijden gaat spelen dan ga ik pas echt huilen.
Mogen we nog EL wedstrijden spelen? Dacht dat ff we direct uitgeschakeld waren voor alles.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan